دانلود پروپوزال فاکتورهای موثر بر کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری

عنوان فارسی

مطالعه ای بر فاکتورهای موثر بر کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک سپه در مشهد)

عنوان انگلیسی

A Study on Factors Affecting Competitive Advantage in the Banking Industry (Case Study: Sepah Bank in Mashhad)

رشته مرتبط :

  مدیریت اجرایی؛ مدیریت استراتژیک

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

شیوه جهانی سازمان های بانکداری، تحریک رشد اقتصادی کشور با افزایش درآمد در گردش، سپرده ها و تسهیلات اعتباری می باشد. بخش بانکداری همچنین مسئول تامین مالی سبدهای سرمایه گذاری، تولید درآمد بالا و گسترش ذخایر ملی می باشد. در هنگام رکود اقتصادی و مشکلات، بانک ها به پوشش دادن ریسک و تامین مالی سرمایه گذاری های ملموس کمک می کنند. از بانک ها انتظار می رود بخوبی سرمایه گذاری شوند و فرهنگ وام دهی محدود را متولی شوند تا رشد و توسعه پایدار بسیار لازم را فراهم کنند. اینها اصول حمایت بخش بانکداری از رشد و توسعه اقتصادی ملی هستند و به این دلیل است که حصول مزیت رقابتی همیشه اولویت بازیگران این بخش بوده است.

مزیت رقابتی به عنوان یک مفهوم گسترده، با فرآیند مهندسی تجاری (BRP) سروکار دارد که سازمان را جلوتر از رقبای دیگرش در آن بخش تجاری، قرار می دهد. مشخصاً بیان می شود که آنچه که سازمان در سهام (یا چنته) دارد، باعث حصول مزیت در بازار رقابتی می شود. در این موارد، سازه هایی مانند برنامه ریزی استراتژیک، نبوغ رقابتی، مسئولیت اجتماعی شرکتی، نوآوری و خلاقیت به عنوان مترادف های مزیت رقابتی استفاده می شوند. از سوی دیگر، مزیت رقابتی به عنوان یک سازه عملکردی در نظر گرفته می شود که پدیده پیشرفت سازمانی را حاصل می کند. در چنین مواردی، چارچوب هایی مانند عملکرد سازمانی، بازده عملیاتی، عملکرد مالی، پایداری مالی، خلاقیت سازمانی و نوآوری، نیز در توصیف مزیت رقابتی استفاده شده اند.

هدف این پروپوزال نیز پرداختن به عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی در حوزه بانکداری بوده و یک مطالعه موردی نیز در همین زمینه صورت پذیرفته است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای پروپوزال نویسی نیز در نگارش این پروپوزال رعایت شده است، در نتیجه مطالعه آن می تواند بهترین وسیله برای یادگیری این ساختارها برای دانشجویان گرامی باشد. همچنین با مطالعه این محصول می توانید آشنایی بیشتری با مفاهیم یافته و موضوعات تحقیقاتی جدیدی را برای اهداف دانشگاهی خود انتخاب نمایید.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

بانکداری و مزیت رقابتی


نقد و بررسی‌ها

  1. زهدی

    تمایل به دریافت این پروپزال دارم

    • bagher

      از قسمت خرید و دانلود اقدام نمایید.
      باتشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi