دانلود ترجمه مقاله رقابت بین شرکت های گردابی: بازاریابی، R & D یا استراتژی قیمت گذاری
عنوان فارسی |
رقابت بین شرکت های گردابی: بازاریابی، R & D یا استراتژی قیمت گذاری |
عنوان انگلیسی |
Competition among vortex firms: Marketing, R & D or pricing strategy |
کلمات کلیدی : |
  سهم بازار؛ بازاریابی؛ تکنولوژی؛ قیمت گذاری؛ دوپولی؛ اثرات شبکه |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 37 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مدل 3. آنالیز استراتژی های مختلف 4. مفاهیم مدیریتی 5. نتیجه گیری
چکیده – مدل ریاضیاتی تعیین می کند که شرکت ها چگونه می توانند مزیت های خود را برای افزایش سهم بازاری اهرم قرار دهند. همانطوری که در قالب رویکرد گردابی مطرح شده شرکت ها دامنه بازاری خود را با استفاده از استراتژی هزینه های بازاریابی، استراتژی توسعه R & D یا استراتژی کاهش قیمتی افزایش می دهند. در مورد یک کالای با قیمت بالا، استراتژی R & D در صورتی مورد نیاز خواهد بود که رشد سرعت بخش بازاریابی پایین باشد در غیر این صورت استراتژی قیمت گذاری مناسب است. بر عکس، در مورد کالایی با قیمت پایین، استراتژی R & D زمانی مفید است که رشد سرعت بخش بازاریابی بالا باشد، ولی زمانی که این مقدار پایین است، استراتژی قیمت گذاری دنبال می شود. فاصله بین شرکت ها، سرعت بازاریابی رقیب و سرویس های مربوطه این سهم را به اشتراک گذاشته و یا این استراتژی ها را محدود می کنند.
The mathematical model determines how firms can leverage their advantages to increase their market share. Represented as vortex, firms increase their market scope using: marketing expenses strategy, R & D expenditure strategy or price reduction strategy. For an overpriced good, the R & D strategy is required if sector marketing velocity growth is low otherwise the pricing strategy is suited. Conversely, for an underpriced good, the R & D strategy is used when sector marketing velocity growth is high, but when it is low, the pricing strategy is followed. Distance between firms, competitor marketing velocity and related services share contribute or limit these strategies.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.