دانلود پروپوزال نقش مشخصه های تجاری اینترنت در افزایش اعتماد مشتریان

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش مشخصه های تجاری اینترنت در افزایش اعتماد مشتریان (یک مطالعه موردی در شهرستان آران و بیدگل)

عنوان انگلیسی

A study on the role of commercial properties of internet in increasing customer trust (a case study in Aran va Bidgol)

رشته مرتبط

  مدیریت بازرگانی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

ظهور شبکه های اجتماعی باعث شده تا بیشتر عرصه های تجاری رونق یابند و کسب و کارها متحول گردند. وجود این رسانه ها باعث شده تا ارتباط با مشتریان تسهیل یافته و امور مرتبط با بازاریابی شرکت ها نیز با بازدهی بیشتری انجام گیرد. به وجود آمدن این فناوری ها باعث شده تا تجارت الکترونیک، جان تازه ای بگیرد و روز به روز به رونق آن افزوده گردد. همه این مشخصه ها، عاملی شده اند تا مشتریان بتوانند به راحتی، خریدهای آنلاین خود را از ارائه دهندگان خدمات و محصولات تحت این شبکه ها انجام دهند. بر طبق تحقیقاتی که در این زمینه ها انجام شده، می توان نتیجه گیری کرد که تفکر خلاقانه مبتنی بر تجارت الکترونیکی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای رویکردهای پرهزینه قدیمی بوده و برای کسب و کارها و مدیران بازاریابی، پربازده تر باشد. فرصت هایی که ابزارهای مرتبط با تجارت الکترونیک ارائه می دهند را نمی توان در هیچکدام از انواع مختلف کسب و کارهای سنتی یافت. در این بین، اعتماد مشتریان یکی از عوامل کلیدی است که می تواند موفقیت شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیکی را تضمین کند.
در این پروپوزال به بررسی تاثیر مشخصه های تجاری اینترنت در افزایش و بهبود اعتماد مشتریان پرداخته شده و یک مطالعه موردی نیز در زمینه آن انجام شده است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی در راستای آشنایی دانشجویان با این ساختارها بوده و ایده های پژوهشی جدیدی را نیز برای تحقیقات آتی، در اختیار آنها قرار دهد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

ویژگی تجاری اینترنت و اعتماد مشتریان


دیدگاهها

  1. مهرداد قنبری

    تحقیق در زمینه تعمیر و نگهداری تجهیزات در نیروهای مسلح میخواستم

    • مرتضی موسی زاده

      با سلام
      برای کسب اطلاعات در این زمینه می توانید با بخش پشتیبانی سایت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi