دانلود ترجمه مقاله تاثیرات تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تامین در راستای تسهیل کارآفرینی

عنوان فارسی

تجزیه و تحلیل تاثیرات تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تامین در راستای تسهیل کارآفرینی در تانزانیا

عنوان انگلیسی

Analysis of affects of e-commerce on Supply chain management to facilitate the entrepreneurship in Tanzania

کلمات کلیدی :

  مدیریت زنجیره تامین؛ تدارکات؛ مدیریت کالاها

درسهای مرتبط مدیریت زنجیره تامین
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : Semantic Scholar
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 28
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه 3. مروری بر مقالات 4. چارچوب نظری 5. چارچوب مفهومی 6. روش تحقیق 7. تحلیل رگرسیون 8. تحلیل همبستگی 9. خلاصه ای از یافته ها 10. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

هدف- هدف اصلی این مطالعه تجزیه و تحلیل ارتباط بین تجارت الکترونیک و محرک های مدیریت زنجیره تأمین در تسهیل کسب وکار کارآفرینانه در تانزانیا در آفریقای شرقی می باشد. مطالعه توسط مدیر ارشد اطلاعات شرکت تانزانیایی در مورد کسب و کار کارآفرینانه کوچک و متوسط مبتنی بر تجارت الکترونیکی انجام شده است. مطالعه تمایل دارد که تأثیر تجارت الکترونیک بر محرک های SCM را مشخص کند: تدارکات، مدیریت کالا، مکان فروشگاه، حمل و نقل و اطلاعات روش/ طراحی- به همین دلیل، مطالعه برای بررسی تأثیر تجارت الکترونیک بر روی محرک های SCM از رویکرد کمی، طراحی مبتنی بر پرسشنامه محقق ساخته استفاده می کند. برای تجزیه و تحلیل، از روش های ارتباط علی مبتنی بر IBM SPSS استفاده شده است. رفتار آماری- ابزارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل متغیرهای رابطه علی شامل همبستگی دورشته ای و پیرسون و رگرسیون خطی برای تحلیل سطح تأثیرات متغیر مستقل بر متغیر وابسته می باشد. از تحلیل واریانس برای تغییر درجه در واریانس، آزمون تی و کشیدگی آزمون فرضیه ها استفاده شده است. از آمار توصیفی برای تفسیر پرسشنامه 5 مقیاسی لیکرت استفاده خواهد شد. نتایج- نتایج مورد انتظار به عنوان محرک های اصلی SCM مشخص شده اند: تدارکات، مدیریت کالا، محل فروشگاه، حمل و نقل و اطلاعات با تجارت الکترونیک در ارتباط هستند و رابطه مثبتی دارند. اصالت/ ارزش ها- تحقیقات مبتنی بر جمع آوری اطلاعات دست اول از طریق پرسشنامه 5 مقیاسی لیکرت می باشند، دیدگاه تخصصی در مورد موضوع، اصالت و سهم ارزشمند کارآفرینان تانزانیا را ارائه می دهند. مقدمه: تقاضا و عرضه محصولات تولیدی، رقابت جهانی شدیدی را ایجاد کرده است. بازارهای جهانی بسیاری از شرکت های تولیدی را وادار کرده اند تا در مورد تغییر نیازها و الزامات محصولات و خدمات با ارزش افزوده به مشتریان بیشتر پاسخگو باشند (دونپورت،2014). مدیریت زنجیره تأمین، روشی برای تأمین نیازها و رقابت در ارائه محصولات با ارزش افزوده به مصرف کنندگان است. مدیریت زنجیره تأمین شامل ادغام چشم انداز، فرهنگ، فرایند و استراتژی بمنظور سازماندهی یک جریان بهینه در مواد خام با کیفیت بالا، کارآیی و صرفه اقصادی یا مولفه های تأمین کنندگان معتبر و نوآور و در نهایت ارائه محصولات با کیفیت بالایی که با قیمت های رقابتی به ویژه در کشورهایی مانند تانزانیا طراحی و تولید شده اند، به مشتریان می باشد. پنج محرک اصلی برای تعیین عملکرد و روند خرید، مدیریت کالا، مکان فروشگاه، حمل و نقل و اطلاعات وجود دارد (عدنان، 2017). تمام این پنج محرک، اگر به طور کارآمد و موثر مدیریت شوند، می توانند نکته تسهیل کننده ای برای کارآفرینان تجارت الکترونیک در تانزانیا محسوب شوند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose- Key purpose of the study is to analyze the correlation between E-commerce and Drivers of Supply Chain Management to facilitate the Entrepreneurship Business in Tanzania, East Africa. Study Locale is the Chief Information Officers of the corporation of Tanzanian, e-commerce based Small and Medium sized Entrepreneurship business. Study tends to highlight the impact of E-commerce on SCM drivers: Procurement, Merchandise Management, Store Location, Transportation and Information Methodology/Design- For the just cause, study uses the quantitative approach, self made questionnaire based design for the investigation of affects of E-commerce on SCM drivers. Causal relationship methods are adopted for the analysis based on IBM SPSS. Statistical Treatment- Tools used for the analysis of the causal relationship variables are Biserial and Pearson correlation and linear regression for the analyzing the level of impacts of independent variable on dependant variable. ANOVA is used for the degree changed in Variance, T-test and Kurtosis is used for the hypotheses testing. Descriptive statistics will be used for interpretation of the 5 likert scale questionnaire. Results- Expected results are highlighted as the key drivers of the SCM such as: Procurement, Merchandise Management, Store Location, Transportation and information are correlated with E-commerce and have positive relationship. Originality/Values- Research is based on first hand data collection through 5 likert scale questionnaire, providing expert point of view on the subject, presents originality and valuable contribution for the Entrepreneurs of Tanzania. Introduction: Demand and supply of manufactured products has created intense global competition. Global markets have coerced many manufacturing companies to be more responsive to customers changing needs and requirements of value-added products and services (Davenport, 2014). Supply chain management is the mode to meet the requirement and compete in providing value added products to consumers. Supply chain management includes the integration of vision, culture, process and strategy to organize an optimal flow of high-quality, value-for-money raw materials, or components from reliable and innovative suppliers and ultimately providing customers with high quality products they designed and manufactured at competitive prices, especially in country like Tanzania. There are five major drivers used to determine the function and process Procurement, Merchandise Management, Store Location, Transportation and Information (Adnan, 2017). All these five drivers, if managed efficiently and effectively can prove to be facilitating point for the entrepreneurs in e-commerce business in Tanzania.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیرات تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تامین در راستای تسهیل کارآفرینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi