دانلود ترجمه مقاله برآورد شارش جریان در سیستم های محرک مبتنی بر اینورتر

عنوان فارسی

برآورد شارش جریان های یاتاقان در ماشین آلاتی با سیستم های محرک مبتنی بر اینورتر

عنوان انگلیسی

Calculation of Circulating Bearing Currents in Machines of Inverter-Based Drive Systems

کلمات کلیدی :

  ولتاژ حالت مشترک؛ جریان های یاتاقان گردشی القا شده روی اینورتر؛ درایوهای سرعت متغیر

درسهای مرتبط ماشین های الکتریکی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2007 تعداد رفرنس مقاله : 17
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
21,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. محاسبه شار حلقوی حالت مشترک 3. محاسبه جریان های گردشی یاتاقان 4. نتایج 5. خلاصه

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

بخشی از ترجمه: نتایج تئوری با نتایج اندازه گیری شده که در قالب یک برنامه تحقیقاتی برای بررسی منظم تاثیر پارامترهای سیستم روی جریان های پارازیتی یاتاقان در طی عملکرد اینورتر بدست آمده اند، مقایسه می شوند. نتایج آزمایشگاهی برای موتورهای قفسه سنجابی تغذیه با اینورتر با توان های نامی 110 و 500 kW به ترتیب در شکل های 9 و 10 نشان داده شده اند. این نتایج در طی عملکرد بدون بار حاصل شده اند. فن های موجود روی شفت نیز حذف شده اند تا یاتاقان بتواند به آن دماهایی برسد که در طی عملکرد باردار تجربه می کند (vb=70-80o C). برای هر نقطه عملکرد، تعداد زیادی از نمونه های اندازه گیری شده (بیش از 30 نمونه) با پنجره زمانی 8 ms برای هر نمونه، ثبت شدند. مقادیر متوسط پیک تا پیک با استفاده از بیشترین مقادیر هر شکل موج ذخیره شده محاسبه شدند تا نتایج قابل اعتمادی حاصل شود. موتور با سرعت پایین n=15/min در شکل های 9 و 10 انتخاب شدند، چون یاتاقان در ناحیه سرعت پایین دارای حداقل مقاومت است. لذا، بیشترین مقادیر جریان های گردشی یاتاقان در ناحیه سرعت پایین رخ می دهد. باید توجه داشت که این موضوع را در مدل از طریق یک مقدار کوچک مقاومت Rb، اعمال می کنیم که در بخش IV-B بحث شد. نسبت جریان حالت مشترک و جریان یاتاقان را می توان از نتایج آزمایشگاهی استخراج کرد. هر دوی نتایج برای عملکرد درایو، با و بدون استفاده از فیلترهای خروجی مختلف نشان داده می شوند. با استفاده از فیلترها، جریان حالت مشترک کاهش می یابد (برای مثال [14] و [17]). این موضوع معادل است با کاهش جریان های گردشی یاتاقان با همان شدت، چون نسبت جریان حالت مشترک و جریان گردشی یاتاقان برای هر دو نوع عملکرد درایو مشابه هم است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The theoretical results are compared with measurement results that have been obtained in the frame of a research program for systematic investigation of the influence of system parameters on parasitic bearing currents during inverter operation [13], [14]. The experimental results for inverter-fed squirrel-cage motors with 110- and 500-kW rated powers are shown in Figs. 9 and 10, respectively. These measurements were performed during no-load operation. The shaft-mounted fans were removed to achieve bearing temperatures that are typical for loaded operation (vb = 70– 80 ◦C). For each operating point, large numbers of measurement samples (> 30) were recorded with a time window of 8 ms per sample. Average peak-topeak values were calculated using the maximum values in each stored waveform in order to get statistically reliable results. The low motor speed of n = 15/min in Figs. 9 and 10 has been selected because the bearing has minimum resistance in the low-speed region. Thus, the largest values of the circulating bearing currents occur in the low-speed region. It should be noted that this is considered by the model via the very small value of Rb, as discussed in Section IV-B. In Figs. 9 and 10, the ratio of common-mode current and bearing current can be derived from the measurement results. Both the results for drive operation with and without the use of different inverter output filters are shown. With the use of filters, the common-mode current is reduced (e.g., [14] and [17]). This translates into a reduction of the circulating bearing currents to a similar degree, as the ratio between common-mode current and circulating bearing current is the same for both types of drive operation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 4 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 21,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله برآورد شارش جریان در سیستم های محرک مبتنی بر اینورتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi