عنوان فارسی |
مطالعه ای بر چالش های مرتبط با پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در سازمان های دولتی (مطالعه موردی: دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی) |
عنوان انگلیسی |
A Study on Challenges Related to Implementation of Blue Ocean Strategy in Public Organizations (Case Study: East Azerbaijan Technical and Vocational University) |
رشته مرتبط |
  مدیریت کسب و کار؛ مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
برای اطمینان یافتن از حصول موفقیت، یک استراتژی باید به دقت تبدیل به اجرا و عمل گردد. اما، چالش های بسیاری هستند که سازمان ها هنگام بررسی این فرآیند برای استراتژی های اقیانوس آبی، با آنها مواجه می شوند؛ استراتژی هایی که بازارهای دست نخورده را هدف قرار می دهند، جایی که تقاضا بوجود می آید، بجای اینکه بر سر آن، رقابت و جنگ شود. این یک تحقیق است که به دنبال رفع چالش هایی است که سازمان ها در پیاده سازی استراتژی های اقیانوس آبی با آن مواجه می شوند و اینکه چگونه به این چالش ها پاسخ و واکنش نشان می دهند.
استراتژی به صورت مدیریت طرح بازی برای موقعیت یابی شرکت در عرصه بازاری منتخب، موفقیت در رقابت، خوشنود کردن مشتریان و دستیابی به عملکرد تجاری خوب، تعریف شده است. در گذشته، شرکت ها غالباً براساس اینکه چگونه بیشترین سهم از فضای بازار را کسب کنند، رقابت می کردند. نظریه های پورتر، شرکت ها را ترغیب به تصمیم گیری در مورد این می کند که آیا بر تفکیک بندی، رهبری هزینه تمرکز کنند یا خیر. پژوهشگران، استدلال رقابت برای سهم بازار به شیوه گذشته را تعمیم دادند اما یک جنبه رقابتی جدید برای کسب فضای دست نخورده و بازی در آن، ارائه دادند. اگرچه تدوین یک استراتژی هماهنگ و استوار، برای هر تیم مدیریت، یک کار دشوار است، اما عملیاتی کردن این استراتژی حتی دشوارتر می باشد. اجرایی کردن آن در فضای بازاری دست نخورده، بسیار چالش برانگیز می باشد.
این پروپوزال نیز با تاکید بر این موضوع به بررسی چالش های پیاده سازی استراتژی اقیانوس آبی در سازمان ها پرداخته و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز انجام شده است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده اند. مطالعه این محصول می تواند روش مناسبی در راستای یادگیری این ساختارها برای دانشجویان بوده و نیز ایده های پژوهشی جدیدی را برای تحقیقات آتی، در اختیار آنها قرار دهد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
ثابت –
ممنون بابت سایتت خوبتون
امید –
ممنون کارتون خوبه