دانلود پروپوزال ارزیابی موقعیت محصولات شرکت کاسترول در بازار در مقایسه با رقیب های دیگر

عنوان فارسی

ارزیابی موقعیت محصولات شرکت کاسترول در بازار در مقایسه با رقیب های دیگر (بررسی دیدگاه مشتریان) (مطالعه موردی: جزیره قشم)

عنوان انگلیسی

Evaluate the position of Castrol products in the market in comparison with other competitors (customers' perspectives survey) (Case study: Qeshm Island)

رشته مرتبط

  مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

امروزه، بی تردید تمامی سازمان ها به اهمیت و حفظ رضایتمندی مشتریان خود پی برده اند و روز به روز، به دنبال یافتن روش های نوین تری در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان خود هستند. بدون شک حفظ مشتریان فعلی هر شرکتی، کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر از جذب مشتریان جدید می باشد. در همین راستا، تشخیص نیازهای مشتریان و درک بیشتر آنها می تواند مبنای ارزش گذاری مشتریان شده و موجب افزایش سودآوری برای سازمان ها گردد. با این وجود، در دنیای کسب و کار رقابتی امروزی، رضایتمندی مشتریان کافی نیست و باید وفاداری را نیز در آنها به وجود آورد. با تمامی این اوصاف، شاهد آن هستیم که رقابت در بخش های تولیدی و خدماتی شدیدا افزایش یافته و کسب همین رضایتمندی و وفاداری نیز شدیدا سخت شده اند.

لازم به ذکر است که وفاداری مشتریان، مزیت بسیار خوبی برای سازمان ها می باشد. چرا که این مشتریان می توانند ابزاری برای پیش بینی فروش و سودآوری سازمان باشند. این طیف از مشتریان، معمولا کالاها و خدمات مازاد بر نیازی را نیز خریداری می کنند و از همه مهم تر نیز، با معرفی این سازمان به دیگران، بهترین گزینه تبلیغاتی برای کالاها و محصولات به حساب می آیند. موضوع دیگری که باید مدنظر قرار گیرد، موقعیت و تصویر ذهنی محصولات است که نقش بسزایی در ایجاد وفاداری مشتریان دارد. این تصویر ذهنی، صرفا به واسطه کیفیت کالاها و خدمات ایجاد نمی گردد و ایجاد نگرش مثبت در بین مشتریان نسبت به آن شرکت ها است که می تواند تصویر ذهنی خوبی را از سازمان در ذهن مخاطب ایجاد نماید. در همین راستا، سرمایه گذاری های مداوم روی تحقیق و توسعه، تبلیغات دقیق، و ایجاد آگاهی در بین مشتریان در کنار حفظ کیفیت از جمله موضوعاتی است که مدنظر مدیریت ارشد بسیاری از این شرکت ها می باشد.

با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق، این پروپوزال نیز به بررسی موقعیت محصولات شرکت کاسترول در بازار نسبت به رقبای موجود پرداخته و دیدگاه مشتریان را در این زمینه، به طور دقیق بررسی و کاوش کرده است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی از جمله بیان مساله، ضرورت انجام تحقیق، اهداف، فرضیات، روش تحقیق و … نیز در آن رعایت گردیده است. با این اوصاف، مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی با این ساختارها باشد. لازم به ذکر است که با توجه به مسیرهای پژوهشی مشخص شده در این تحقیق، می توان ایده های پژوهشی بسیاری را از آن جهت انجام پژوهش های بیشتر در آینده، استخراج نمود.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز، بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

جایگاه محصولات کاسترول


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال ارزیابی موقعیت محصولات شرکت کاسترول در بازار در مقایسه با رقیب های دیگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi