عنوان فارسی |
مطالعه ای بر ارتباط مدل های تجاری با بهبود عملکرد شرکت (مطالعه موردی: شرکت ها در شهرک های صنعتی گیلان) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Relationship between Business Models and Firm Performance Improvement (Case Study: Companies in Guilan Industrial Estates) |
رشته مرتبط |
  مدیریت کسب و کار |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
اخیرا اهمیت مدل های تجاری، موضوع جذابی برای پژوهش های آکادمیک شده است و مفهوم آن از زمانی که انسان ها در راستای امور تجاری با یکدیگر تعامل برقرار می کرده اند، شکل گرفته است. استفاده از اصلاح مدل کسب و کار یا مدل تجاری در طول بیست سال گذشته در مقالات مدیریت مدرن افزایش یافته است. هسته و مفهوم اصلی یک مدل تجاری این است که به عنوان مکانیزمی عمل می کند که طبق آن، یک طرف، شکلی از ارزش را برای طرف دیگر ایجاد کرده و ارزش دیگری را از این معامله برای خود اتخاذ می کند. این مولفه از خلق ارزش در مدل های تجاری، در بسیاری از مقالات در حوزه کسب و کار منعکس شده اند. اگرچه این مفهوم بسیار ساده و شهودی به نظر می رسد، ولی در طول زمان به دلیل افزایش پیچیدگی محیط هایی که شرکت ها در آن مشارکت و رقابت دارند، رشد کرده است. این مدل ها به دلیل ظهور پدیده های جدیدی چون اینترنت و به وجود آمدن مفهوم مدل های تجارت الکترونیک، اهمیت بیشتری یافته اند. مطمئنا به کارگیری مدل های کسب و کار موجب بهبود بهره وری، بازدهی و عملکرد یک شرکت خواهد شد که این پروپوزال نیز به بررسی عوامل موثر بر آنها و نیز نحوه به کارگیری این مدل ها پرداخته و در این راستا یک مطالعه موردی نیز در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی انجام گرفته است.
ساختارهای کلی یک پروپوزال از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری و ابزارهای پژوهشی در این محصول رعایت شده اند. همچنین ضرورت انجام این تحقیق و جنبه تازه بودن و نوآورانه بودن آن ارائه شده است. این اثر برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. دانشجویان گرایش کسب و کار و مدیریت بازرگانی با مطالعه این محصول می توانند آشنایی بیشتری با مفاهیم آن یافته و نیز با چارچوب های استاندارد پروپوزال نویسی نیز آشنا گردند. همچنین مطالعه این محصول می تواند زمینه ساز ایده ها و موضوعات مطالعاتی جدیدی برای پژوهشگران علاقه مند به این حوزه کسب و کار باشد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.