دانلود پایان نامه برندسازی و ارتقای مقاصد گردشگری در آفریقا
عنوان فارسی |
برندسازی و ارتقای مقاصد گردشگری در آفریقا: بررسی برندسازی و ارتقای گردشگری در آفریقا، مطالعه موردی کامرون |
عنوان انگلیسی |
Branding and Promotion of Tourism Destinations in Africa. An investigation of the branding and promotion of tourism in Africa, case of Cameroon |
کلمات کلیدی : |
  برندسازی؛ تبلیغ؛ بازاریابی؛ گردشگری؛ کامرون؛ مقصد گردشگری |
رشته های مرتبط | مدیریت گردشگری |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 84 | دانشگاه : Linnaeus University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 82 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث و بررسی 5. خلاثه یافته ها 6. نتیجه گیری و توصیه ها
چکیده – این مطالعه، برندسازی و تبلیغ مقاصد گردشگری در کامرون را مورد بررسی قرار می دهد. هدف این پژوهش، شناسایی استراتژی ها و چالش های پیش رو در موقعیت یابی کامرون به عنوان یک مقصد گردشگری رقابتی و توصیه زمینه هایی جهت بهبود میباشد. روش پژوهش از ترکیبی از تحلیل محتوایی، مطالعات موردی و مصاحبه با متخصصان صنعت بهره گرفته است. یافته ها، اهمیت استراتژی های برندسازی و تبلیغ موثر در جذب گردشگر و خلق مزایای اقتصادی را خاطر نشان می کند. چالش هایی مانند موانع زبانی و دسترسی به متخصصان صنعت در طی این فرآیند پژوهش، مشاهده شده اند. این مطالعه انجام پژوهش بیشتر با یک چارچوب زمانی بزرگتر جهت کسب بینش های بیشتر را توصیه می کند. بطور کلی، این پژوهش، در درک دلالت ها و فرصت های بهبود تلاش های برندسازی و تبلیغ مقاصد گردشگری در کامرون، مشارکت دارد.
This study explores the branding, and promotion of tourist destinations in Cameroon. The research aims to identify strategies and challenges faced in positioning Cameroon as a competitive tourist destination and suggest areas for improvement. The research methodology employed a combination of content analysis, case studies, and interviews with industry experts. The findings highlight the significance of effective branding and promotion strategies in attracting tourists and creating economic benefits. Challenges such as language barriers and access to industry experts were encountered during the research process. The study recommends further research with a larger time frame to gain more insights. Overall, this research contributes to understanding the implications and opportunities for enhancing the branding and promotion efforts of tourist destinations in Cameroon.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.