عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش رویکردهای بسط نام تجاری در نگرش مصرف کننده به محصول جدید (مطالعه موردی: محصولات برند چیکا) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Brand Expansion Approaches in Consumer Attitude to the New Product (Case Study: CHIKA Brand Products) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
برند، یک مفهوم گسترده تر از یک سرویس یا محصول است. امروزه، اکثر محصولات از یک دسته یا طبقه، تفاوت زیادی با هم ندارند و این برند است که تفاوت های قابل توجهی در منابع و بازارها بوجود آورده است. این روزها، چنین تفاوت هایی آنقدر مهم هستند که باعث شده، بسیاری از رهبران بازارها، برند خود را به عنوان یک مزیت رقابتی قلمداد کنند. انجمن بازاریابی آمریکا یک برند را به صورت یک نام، کلمه یا عبارت، علامت، نشانه یا نماد، طرح یا ترکیبی از آنها تعریف می کند که هدفشان معرفی یک محصول یا خدمات است که یک یا گروهی از فروشندگان ارائه می دهند و خود را از رقبایشان متمایز می کنند. در واقع، یک برند، نشان دهنده محصول یک فروشنده است. تعمیم برند یکی از استراتژی های معمول است که شرکت ها برای انتخاب برند صحیح برای محصولاتشان، استفاده می کنند. این استراتژی، مقداری ریسک دارد و ممکن است حتی وجهه برند را تضعیف کند. اگرچه ارتباط ها و تداعی های مثبت برای محصول جدید می تواند وجود داشته باشد، تداعی های منفی نیز ممکن است باشد که می توانند بر نگرش مصرف کننده در قبال محصول جدید و برند جدید تاثیر بگذارند. عوارض و اثرات مضر می تواند شامل کمرنگ شدن وجهه برند تعمیم یافته و تقسیم فروش بین محصولات یک شرکت باشد. علیرغم همه این موارد، یکی از مهمترین وظیفه ها در مدیریت یک برند، ایجاد یک وجهه یا تصویر مطلوب از آن برند است و دیدگاه مصرف کننده در مورد محصول جدید یکی از عوامل با بیشترین تاثیر بر وجهه برند بعد از گسترش است. بنابراین، عواملی که بر نگرش مصرف کننده در مورد محصول جدید تاثیر می گذارند، نیاز است از هم متمایز شوند و تحلیل گردند. برای رسیدن به این هدف، این پروپوزال اثرات استراتژی های تعمیم برند بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول جدید را مورد بررسی قرار داده و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز روی محصولات برند چیکا انجام داده است.
این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. در نتیجه مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای یادگیری این ساختارها بوده و امید می رود که این پژوهش، زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آینده در این موضوع مهم گردد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن قرار داده شده است:
گلرخ –
عالی