دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش تعهد به برند بر پایه چارچوب های هویت برند

عنوان فارسی :

مطالعه ای بر نقش تعهد به برند بر پایه چارچوب های هویت برند (مطالعه موردی: بازار لوازم خانگی در استان گیلان)

عنوان انگلیسی :

A Study on the Role of Brand Commitment Based on Brand Identity Frameworks (Case Study: Household Appliance Market in Guilan Province)

رشته های مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط : روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1398
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
قیمت دانلود :
25,000 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

شرح موضوع

در جوامع امروزی، مردم کالاها را نه تنها برای کار اصلی که انجام می دهند (مانند ویژگی های ظاهری و مزایای عملکردی) بلکه برای نمادها و ویژگی های نمادین آنها خریداری می کنند. به دلیل تغییر شرایط بازارهای امروزی و نیز اولویت های مصرف کنندگان، تمرکز بازاریابان و مدیران برندها به طور چشم گیری به مزایای نمادین برندها تغییر جهت داده است. این موضوع باعث جلب توجه بسیاری به مفهوم هویت برند شده و رویکرد سیستماتیکی را در زمینه مزایای نمادین ایجاد کرده است. برای بازاریابانی که با بازارهای جهانی امروزی رو در رو هستند، هویت برند، روش کارآمدی برای خلق و ایجاد ارتباطی موثر با مصرف کنندگان در سطح جهانی محسوب می گردد. تصور می شود که هویت برند، تاثیر چشم گیری بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان و نیز افزایش احساسات آنها داشته باشد.

یکی از بحث های دیگری که در این پروپوزال به آن پرداخته شده، موضوع تعهد به برند می باشد. فضای رقابتی نه تنها یک فرصت محسوب می شود، بلکه می تواند تهدیدی نیز برای شرکت ها و سازمان ها به حساب آید. تعهد به برند، ابزاری جامع و انعطاف پذیر است که پیوندهای روانشناختی بین کاربران، مصرف کنندگان و برند، محصول و یا خدمات را به سادگی اندازه گیری و برآورد می کند. این مدل به ما امکان می دهد تا پتانسیل های احتمالی برند جهت پیش بینی ریسک عزیمت مشتری به برندهای دیگر را تخمین بزنیم.

در این پروپوزال نیز به بررسی تعهد به برند بر پایه چارچوب های هویت برند پرداخته و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز در بازار لوازم خانگی استان گیلان انجام داده ایم. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. در همین راستا، مطالعه این محصول می تواند به دانشجویان گرامی در جهت آشنایی بیشتر با این ساختارها کمک کرده و امید است تا پژوهش انجام گرفته در این پروپوزال منجر به کشف ایده های پژوهشی جدید و پر شدن شکاف های پژوهشی موجود در آینده گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن قرار داده شده است:

تعهد به برند و شخصیت برند


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش تعهد به برند بر پایه چارچوب های هویت برند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.