عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش تعهد به برند بر پایه چارچوب های هویت برند (مطالعه موردی: بازار لوازم خانگی در استان گیلان) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Brand Commitment Based on Brand Identity Frameworks (Case Study: Household Appliance Market in Guilan Province) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال حاوی یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به دریافت آن نمایید.
در جوامع امروزی، مردم کالاها را نه تنها برای کار اصلی که انجام می دهند (مانند ویژگی های ظاهری و مزایای عملکردی) بلکه برای نمادها و ویژگی های نمادین آنها خریداری می کنند. به دلیل تغییر شرایط بازارهای امروزی و نیز اولویت های مصرف کنندگان، تمرکز بازاریابان و مدیران برندها به طور چشم گیری به مزایای نمادین برندها تغییر جهت داده است. این موضوع باعث جلب توجه بسیاری به مفهوم هویت برند شده و رویکرد سیستماتیکی را در زمینه مزایای نمادین ایجاد کرده است. برای بازاریابانی که با بازارهای جهانی امروزی رو در رو هستند، هویت برند، روش کارآمدی برای خلق و ایجاد ارتباطی موثر با مصرف کنندگان در سطح جهانی محسوب می گردد. تصور می شود که هویت برند، تاثیر چشم گیری بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان و نیز افزایش احساسات آنها داشته باشد.
یکی از بحث های دیگری که در این پروپوزال به آن پرداخته شده، موضوع تعهد به برند می باشد. فضای رقابتی نه تنها یک فرصت محسوب می شود، بلکه می تواند تهدیدی نیز برای شرکت ها و سازمان ها به حساب آید. تعهد به برند، ابزاری جامع و انعطاف پذیر است که پیوندهای روانشناختی بین کاربران، مصرف کنندگان و برند، محصول و یا خدمات را به سادگی اندازه گیری و برآورد می کند. این مدل به ما امکان می دهد تا پتانسیل های احتمالی برند جهت پیش بینی ریسک عزیمت مشتری به برندهای دیگر را تخمین بزنیم.
در این پروپوزال نیز به بررسی تعهد به برند بر پایه چارچوب های هویت برند پرداخته و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز در بازار لوازم خانگی استان گیلان انجام داده ایم. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. در همین راستا، مطالعه این محصول می تواند به دانشجویان گرامی در جهت آشنایی بیشتر با این ساختارها کمک کرده و امید است تا پژوهش انجام گرفته در این پروپوزال منجر به کشف ایده های پژوهشی جدید و پر شدن شکاف های پژوهشی موجود در آینده گردد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.