دانلود ترجمه مقاله استفاده از تحلیل کلان داده برای بازاریابی ایمیلی موثر

عنوان فارسی

چارچوب مفهومی استفاده از تحلیل کلان داده برای بازاریابی ایمیلی موثر

عنوان انگلیسی

A Conceptual Framework using Big Data Analytics for Effective Email Marketing

کلمات کلیدی :

  بازاریابی ایمیلی؛ تحلیل کلان داده ها؛ تصمیم گیری؛ تحلیل پیش بین

درسهای مرتبط مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس مقاله : 14
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
87,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه 3. کلان داده و بازاریابی ایمیلی 4. نقش چارچوب های تحلیل کلان داده 5. چارچوب مفهومی استفاده از کلان داده در بازاریابی ایمیلی 6. نتیجه گیری و چشم انداز آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – بازاریابی ایمیلی، شیوه ارسال ایمیل های تبلیغاتی به مخاطب هدف است. بازاریابی ایمیلی در حال حاضر در بخش بازاریابی بطور منظم ROI (بازگشت سرمایه) قابل توجهی تولید می کند. با این حال، در زمینه بازاریابی ایمیلی پرسش پژوهشی اصلی این است که چگونه داده های مشترکان را گردآوری کنیم و ایمیل ها را فقط به مشتریان علاقمند تحویل دهیم. شرکت ها، در مواجهه با انفجار حجم اطلاعات بیش از پیش از چالش های ساختاری کلان داده ها آگاه شده اند. گردآوری و پردازش حجم بزرگی از داده های ناهمگن به صورت بی وفقه و بلادرنگ امری در واقع ارزشمند است. در عصر کلان داده ها، تحلیل و بهره برداری از داده ها بوسیله متخصصان بازاریابی ایمیلی، برای رقابتی باقی ماندن بسیار مهم شده است. در این مقاله، تاثیر کلان داده ها بر فعالیت های بازاریابی ایمیلی را مرور می کنیم و فنون، چارچوب ها و انواع داده های بکار گرفته شده را شناسایی می کنیم. بنابراین مشارکت ادبی ما در این مقاله، پیشنهاد چارچوب مفهومی برای شیوه اجرای کمپین های بازاریابی ایمیلی براساس تحلیل های کلان داده ها می باشد. مقدمه: در دهه گذشته، اینترنت شاهد رشد 33 درصدی در تعداد کاربران سراسر جهان بوده است. این امر باعث پذیرش بیشتر توسط مصرف کنندگان، چه به عنوان ابزاری برای تسهیل جستجو برای اطلاعات چه به عنوان ابزاری برای خرید محصولات و خدمات، شده است. این محیط فنآوری، تغییر قابل توجهی در رفتارها، عادت ها و گرایش های مصرف کنندگان، بوجود آورده است و در نتیجه منجر به افزایش تجارت الکترونیک شده است [2]. در حال حاضر، حجم هنگفتی از اطلاعات بوجود آمده است که این به لطف روند دیجیتالی شدن در بسیاری از جنبه های زندگی است. تعداد رو به رشدی از افراد در نتیجه پیشرفت های فنآوری اطلاعات از اینترنت جهانی استفاده می کنند. هر روزه، چندین ترابایت از اطلاعات جدید، شامل زمینه های اقتصادی، پدیدار شده اند. در این وضعیت نیاز به ابزارهای پردازش و تحلیل داده بوجود می آید. یکی از زمینه های فنآوری اطلاعات که دارای بیشترین پتانسیل رشد است، کلان داده ها می باشد. آمارها نشان می دهند که حجم کلی داده ها هر 1.2 سال، دو برابر می شود [1].

نمونه متن انگلیسی مقاله

Email marketing is the practice of sending commercial emails to a targeted audience. Email marketing currently routinely produces a significant ROI (return on investment) in the marketing sector. However, a significant research question in email marketing is how to gather subscriber data and deliver emails just to interested customers. Faced with the explosion in the volume of information, companies are becoming increasingly aware of the structural challenges of Big Data. Collecting and processing large amounts of heterogeneous data in real time is indeed invaluable. In the era of Big Data, the analysis and exploitation of data, by email marketing specialists, is now essential to remain competitive. In this paper, we review the impact of Big Data on email marketing activities and we identify the techniques, frameworks and data types that were adopted. Therefore, our contribution to this work is the proposed conceptual framework for email marketing campaign practice based on big data analytics. Introduction: In the last decade, the Internet has seen a 33% growth in the number of users worldwide. This has led to greater acceptance by consumers, either as a tool to facilitate the search for information or as a means to end the purchase of products and services. This technological environment has generated a significant change in consumer behavior, habits and trends, thus leading to an increase in e-commerce [2]. There is now a vast amount of information thanks to the trend of digitization in many facets of life. A growing number of individuals are using the global Internet as a result of information technology advancements. Every day, terabytes of brand-new information, including in the field of economics, emerge. Data processing and analysis tools. are required in this situation. One of the information technology fields with the highest growth potential is big data. Statistics show that the overall amount of data doubles every 1.2 years [1].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 87,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله استفاده از تحلیل کلان داده برای بازاریابی ایمیلی موثر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi