دانلود ترجمه مقاله یک مطالعه چند کشوری در مورد اعتبار بانک در بین مشتریان
عنوان فارسی |
یک مطالعه چند کشوری در مورد اعتبار بانک در بین مشتریان در آفریقا: پیشینه های کلیدی و پیامدهای آن |
عنوان انگلیسی |
A multi-country study of bank reputation among customers in Africa: Key antecedents and consequences |
کلمات کلیدی : |
  اعتبار بانک؛ کیفیت خدمات؛ اعتماد؛ وفاداری؛ تحلیل چند کشوری |
درسهای مرتبط | بانکداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 47 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیات پژوهش 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله به مطالعه سوابق مربوط به کیفیت خدمات و پیامدهای اعتبار بانک در میان مشتریان بانک در سه بازار برجسته در آفریقا می پردازد، قاره آفریقا یکی از بالاترین پتانسیل صنایع بانکداری در جهان را داراست. فرضیات تحقیق از طریق استفاده از مدل سازی حداقل مربعات جزئی و با کاربرد داده های جمع آوری شده از حداقل 1000 مشتری بانکداری خرده فروش در غنا (349 = n)، کنیا (337 = n) و آفریقای جنوبی (300 = n) مورد تست قرار می گیرد. آنالیز این داده ها نشان داد که ابعاد کیفیت خدمات یعنی جذابیت ارائه خدمات و مراقبت از مشتری، به طور معناداری به درک قوی مشتریان از بانک های آن ها کمک می کند. نقش مثبت اعتبار بانک در توسعه اعتبار و وفاداری مشتری نیز در این مطالعه تایید شد. علاوه بر این، آنالیز چند گروهی بیانگر تفاوت میان کشورها در رابطه با همه روابط آنالیز شده، به جز تاثیر مراقبت از مشتری بر شهرت بانک است. در نهایت، به این نتیجه می رسیم که مدیران بانک باید بر روی استراتژی های شهرت خود در زمینه بهبود رقابت پذیری محصولات بانک آن ها متمرکز شده و باید تفاوت های نهادی ظریف خارج از قاره را به منظور موفقیت در استراتژی های بین المللی سازی آن ها در این قاره را در نظر گرفت.
This paper studies the antecedents related to service quality and the consequences of bank reputation among bank customers in three prominent markets in Africa, the continent on which one of the banking industries with the highest potential in the world is located. The research hypotheses were tested through the use of partial least squares modelling and by employing data collected from almost 1000 retail-banking customers from Ghana (n = 349), Kenya (n = 337), and South Africa (n = 300). An analysis of these data indicates that service quality dimensions, namely service offering appeal and customer care, meaningfully contribute to the strong perceptions customers have of their banks as regards reputation. The positive role of bank reputation in the development of trust and customer loyalty is also validated in this study. Furthermore, the multi-group analysis shows differences among countries in the case of all the relationships analysed, with the exception of the weight of customer care on bank reputation. Finally, the conclusion is reached that bank managers should focus their reputational strategies on improving the competitiveness of their bank products and should consider subtle institutional differences outside the bank's home-country in order to succeed in their internationalization strategies on the continent.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.