دانلود ترجمه مقاله یک مطالعه چند کشوری در مورد اعتبار بانک در بین مشتریان

عنوان فارسی

یک مطالعه چند کشوری در مورد اعتبار بانک در بین مشتریان در آفریقا: پیشینه های کلیدی و پیامدهای آن

عنوان انگلیسی

A multi-country study of bank reputation among customers in Africa: Key antecedents and consequences

کلمات کلیدی :

  اعتبار بانک؛ کیفیت خدمات؛ اعتماد؛ وفاداری؛ تحلیل چند کشوری

درسهای مرتبط بانکداری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 47
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری و فرضیات پژوهش 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله به مطالعه سوابق مربوط به کیفیت خدمات و پیامدهای اعتبار بانک در میان مشتریان بانک در سه بازار برجسته در آفریقا می پردازد، قاره آفریقا یکی از بالاترین پتانسیل صنایع بانکداری در جهان را داراست. فرضیات تحقیق از طریق استفاده از مدل سازی حداقل مربعات جزئی و با کاربرد داده های جمع آوری شده از حداقل 1000 مشتری بانکداری خرده فروش در غنا (349 = n)، کنیا (337 = n) و آفریقای جنوبی (300 = n) مورد تست قرار می گیرد. آنالیز این داده ها نشان داد که ابعاد کیفیت خدمات یعنی جذابیت ارائه خدمات و مراقبت از مشتری، به طور معناداری به درک قوی مشتریان از بانک های آن ها کمک می کند. نقش مثبت اعتبار بانک در توسعه اعتبار و وفاداری مشتری نیز در این مطالعه تایید شد. علاوه بر این، آنالیز چند گروهی بیانگر تفاوت میان کشورها در رابطه با همه روابط آنالیز شده، به جز تاثیر مراقبت از مشتری بر شهرت بانک است. در نهایت، به این نتیجه می رسیم که مدیران بانک باید بر روی استراتژی های شهرت خود در زمینه بهبود رقابت پذیری محصولات بانک آن ها متمرکز شده و باید تفاوت های نهادی ظریف خارج از قاره را به منظور موفقیت در استراتژی های بین المللی سازی آن ها در این قاره را در نظر گرفت.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper studies the antecedents related to service quality and the consequences of bank reputation among bank customers in three prominent markets in Africa, the continent on which one of the banking industries with the highest potential in the world is located. The research hypotheses were tested through the use of partial least squares modelling and by employing data collected from almost 1000 retail-banking customers from Ghana (n = 349), Kenya (n = 337), and South Africa (n = 300). An analysis of these data indicates that service quality dimensions, namely service offering appeal and customer care, meaningfully contribute to the strong perceptions customers have of their banks as regards reputation. The positive role of bank reputation in the development of trust and customer loyalty is also validated in this study. Furthermore, the multi-group analysis shows differences among countries in the case of all the relationships analysed, with the exception of the weight of customer care on bank reputation. Finally, the conclusion is reached that bank managers should focus their reputational strategies on improving the competitiveness of their bank products and should consider subtle institutional differences outside the bank's home-country in order to succeed in their internationalization strategies on the continent.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله یک مطالعه چند کشوری در مورد اعتبار بانک در بین مشتریان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi