دانلود ترجمه مقاله فصلی بودن حسابرسی و قیمت گذاری خدمات حسابرسی
عنوان فارسی |
فصلی بودن حسابرسی و قیمت گذاری خدمات حسابرسی: نظریه و شواهد از یک فراتحلیل |
عنوان انگلیسی |
Audit seasonality and pricing of audit services: Theory and evidence from a meta-analysis |
کلمات کلیدی : |
  فصلی بودن حسابرسی؛ هزینه های حسابرسی؛ تقاضا - عرضه حسابرسی؛ تبعیض قیمت |
درسهای مرتبط | حسابرسی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 67 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. انتخاب مشتریان حسابرسی از پایان سال مالی 3. مفاهیم تقاضا و عرضه خدمات حسابرسی 4. فراتحلیل 5. نمونه و شواهد 6. درمیان ناهمگنی مطالعاتی 7. نتیجه گیری
چکیده – در حالی که اکثریت شرکت های دولتی ایالات متحده پایان سال مالی در دسامبر را دارند، حسابرسی فصلی است. این امر منجر به " فصل شلوغ " و "خارج از فصل" با تاثیر فصلی غیر جزئی بر قیمت گذاری خدمات حسابرسی می شود. ما یک چارچوب اقتصادی را اعمال می کنیم که توضیح می دهد که چگونه فصلی بودن حسابرسی بر شدت و کشش قیمتی تقاضای حسابرسی و عرضه حسابرسی تاثیر می گذارد. ما در می یابیم که فصل شلوغ حسابرسی با صرف هزینه حسابرسی حدود ۱۰ درصد براساس یک فرا تحلیل از ۹۷ تحلیل برگرفته از ۱۸ مطالعه هزینه حسابرسی شرکتهای دولتی ایالات متحده مرتبط است. یک متا رگرسیون از تفاوت زمینه ای در طراحی تحقیق بین مطالعات نشان می دهد که تنها بررسی موسسات حسابرسی بزرگ (big N) اندازه تاثیر فصل شلوغ را کاهش می دهد اما آن را حذف نمی کند، و این که اندازه اثر فصل شلوغ ممکن است در دوره بعد از قانون ساربینز آکسلی (SOX) بزرگتر باشد.
Auditing is seasonal, with the majority of U.S. public companies having a December fiscal year-end. This results in an audit “busy season” and “off-season” with a non-trivial seasonal impact on the pricing of audit services. We apply an economic framework that explains how audit seasonality affects both the magnitude and the price elasticity of audit demand and audit supply. We find that the audit busy season is associated with an audit fee premium of approximately 10% based on a meta-analysis of 97 analyses from 18 audit fee studies of U.S public companies. A meta-regression of the contextual differences in research design between studies reveals that examining only Big N attenuates the busy season effect size but does not eliminate it, and that the busy season effect size may be larger post-SOX.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.