دانلود ترجمه مقاله نگرشی نسبت به محیط کسب و کاری حسابرسی، حاکمیت شرکتی و تعادل بین حسابرسی و بازاریابی
عنوان فارسی |
نگرشی نسبت به محیط کسب و کاری حسابرسی، حاکمیت شرکتی و تعادل بین حسابرسی و بازاریابی |
عنوان انگلیسی |
Attitude toward business environment of auditing,corporate governance and balance between auditing andmarketing |
کلمات کلیدی : |
  محیط کسب و کاری حسابرسی؛ حاکمیت شرکت؛ نظریه های اجتماعی؛ بازاریابی حسابرسی |
درسهای مرتبط | حسابرسی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 31 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیش زمینه و ارائه فرضیات 3. طرح پژوهش، نمونه و اندازه گیری 4. نتایج 5. بحث و نتیجه گیری
چکیده – هدف از این مقاله، ارزیابی نگرش حسابرسان ایرانی به تعادل بین حسابرسی و بازاریابی با توجه به دو مؤلفه اساسی در زمینه فرآیندهای حسابرسی مانند محیط کسب و کاری حسابرسی و حاکمیت شرکتی می باشد. این آنالیز بر اساس داده های نظر سنجی از 257 پاسخ دهنده می باشد. به منظور نیل به این هدف پژوهشی، ما چهار فرضیه بر اساس نظریه های اجتماعی مشخص کرده ایم. نتایج این پژوهش نشان می دهند که حسابرسانی که نگرش مثبتی به بازاریابی دارند و آن را به عنوان ابزاری مهم قلمداد می کنند قادر به صرفه جویی در زمان و ایجاد تعادلی برای انجام وظایف ذاتی حسابرسی و فعالیت های بازاریابی خواهند بود. علاوه بر این، نتایج نشان می دهند که افزایش به واسطه واحدی برای نگرش در نتایج محیط کسب و کاری در 0.489 واحد می تواند نگرش ایجاد تعادل برای بازاریابی و فعالیت های حسابرسی را بهبود بخشیده و حدود 0.396 واحد تأثیر مستقیم و 0.093 تأثیر غیر مستقیم داشته باشد.
2016AbstractThe aim of this study was to evaluate the attitude of Iranian auditors toward balance between auditingand marketing with respect to two important components of audit process such as business environment ofauditing and corporate governance. The analysis is based on survey data from 257 respondents. To achievethe research aims, we specified four hypotheses based on social theories. The results of this study show thatthe auditors having positive attitude toward marketing and those who consider it as significant are able, to alarge extent, balance spent time for inherent auditing tasks and marketing activities. In addition, the resultsshow that an increase by a unit for the attitude toward business environment results in 0.489 unit increase inattitude toward balance of time spent on marketing and auditing activities, of which 0.396 is direct impactand 0.093 is indirect impact.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.