دانلود ترجمه مقاله سابقه عملکرد تیمی در مطالعات موردی در یک دوره مدیریت استراتژیک
عنوان فارسی |
سابقه عملکرد تیمی در مطالعات موردی در یک دوره مدیریت استراتژیک |
عنوان انگلیسی |
Antecedents of team performance on case studies in a strategic management capstone course |
کلمات کلیدی : |
  دوره مدیریت استراتژیک؛ یادگیری تجربی؛ مطالعات موردی؛ تیم های دانشجویی؛ یادگیری مبتنی بر تیم؛ عملکرد تیمی |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 74 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی و گزاره ها 3. روش تحقیق 4. نتایج و بحث 5. نتیجه گیری
چکیده – اکتساب دانش و مهارت از طریق مطالعات موردی مبتنی بر تیم، رویکرد آموزشی رایجی در زمینه دوره های مدیریت استراتژیک محسوب می گردد. این مطالعه بررسی کرده است که چرا برخی تیم های دانشجویی در مطالعات موردی بهتر از سایرین عمل می کنند. چندین متغیر مربوط به تیم به کار گرفته شده اند و تأثیر آنها روی عملکرد تیمی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهند که تأثیرات این متغیرهای مستقل در رابطه با عملکرد تیم SA ذهنی (خود ارزیابی) و عملکرد تیمی EA هدف (ارزیابی خبره) متفاوت می باشد. به غیر از جهت گیری های عملکردی / درجه ای، متغیرهای مستقل دیگر شامل اثربخشی فرآیند تیمی، جهت گیری تحلیلی، جهت گیری یادگیری، و پیشبرد آماده سازی، رابطه مثبتی را نشان داده و تنوع آن رابطه ای منفی با عملکرد SA ذهنی را نشان می دهد. در مقابل، تنها دو متغیر مستقل، پیشبرد آماده سازی، و تنوع مربوط به عملکرد EA هدف می باشند، موارد اول دارای رابطه ای مثبت و بعدی ها دارای رابطه ای منفی هستند.
Acquisition of knowledge and skills through team-based case studies is a common pedagogic approach in the strategic management courses. This study explores why some student teams perform better in case study work than others. Several variables associated with team attributes and their effects on team performance were examined. Results showed that effects of the independent variables varied in relation to subjective SA (“selfassessed”) team performance and objective EA (“expert assessed”) team performance. Except for the grade/performance orientation, other independent variables, including team process effectiveness, analytic orientation, learning orientation, and advance preparation showed a positive relationship, and diversity showed a negative relationship with subjective SA performance. In contrast, only two independent variables, advance preparation, and diversity, were related to objective performance EA; the former had a positive relationship and the latter had a negative relationship.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.