دانلود ترجمه مقاله پیشینه ها و پیامدهای ارزش ویژه برند
عنوان فارسی |
پیشینه ها و پیامدهای ارزش ویژه برند: شواهدی از برند قهوه استارباکس |
عنوان انگلیسی |
Antecedents and consequences of brand equity: Evidence from Starbucks coffee brand |
کلمات کلیدی : |
  کیفیت خدمات؛ تجربه مشتری؛ ارزش ویژه برند؛ شخصیت برند؛ شهرت برند؛ برند قهوه استارباکس |
درسهای مرتبط | برندینگ |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 86 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجهگیری
چکیده – این پژوهش با هدف بررسی تأثیرات کیفیت خدمات و تجربه مشتری برند قهوه بر ارزش ویژه برند، شخصیت برند و شهرت برند انجام شده است. برای دستیابی به این هدف، مدل تحقیق پیشنهادی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار R مورد بررسی قرار گرفت. تجزیه و تحلیل تجربی نشان میدهد که شخصیت برند و شهرت برند توسط ارزش ویژه برند تعیین میشوند که خود توسط تجربه مشتری شکل میگیرد و این تجربه نیز توسط کیفیت خدمات توضیح داده میشود. عوامل خاص کیفیت خدمات که بر تجربه مشتری تأثیر میگذارند، کیفیت تعامل و کیفیت نتیجه هستند. با این حال، کیفیت محیط فیزیکی تأثیر آماری معناداری بر تجربه مشتری نداشت. نتایج تحلیل نشان میدهد که شخصیت، شهرت و ارزش ویژه برند که مشتریان برای یک برند قهوه قائل هستند، میتواند از طریق تجربه مشتری و با بهبود کیفیت خدمات ارتقا یابد. نتایج این پژوهش از ایده رقابت با برندهای قوی و چگونگی کمک تاکتیکهای بازاریابی و مدیریت در زمینه کیفیت خدمات و تجربه مشتری به یک شرکت برای رقابت پشتیبانی میکند. مقدمه: در میان بسیاری از کشورهای آسیایی، رشد کسبوکارهای مرتبط با قهوه در چین چشمگیر است. با بهبود استانداردهای زندگی مردم چین و آگاهی از فرهنگ قهوه، مصرف قهوه در چین سالانه افزایش یافته است و علاقه و محبوبیت برندهای کافیشاپها به طور مداوم در حال افزایش است. صنعت قهوه چین در 30 سال اخیر سالانه 15 درصد رشد داشته است و در سال 2019 به ارزش بیش از 8 میلیارد دلار آمریکا رسیده است (ویتلی، 2021). آگاهی و محبوبیت برندهای قهوه، فرصتی را برای رستورهای قهوه و باریستاهای بزرگ آمریکایی در این کشور فراهم کرده است. در میان بسیاری از کافیشاپهای برند معروف، استارباکس به عنوان یک برند برتر قهوه، به عنوان یک محصول سبک زندگی محبوب و فضایی مصرفی ترجیحی توسط مصرفکنندگان چینی شناخته میشود (پلگ، 2005). تا سال 2018، استارباکس بیش از 70 درصد سهم بازار و 3600 فروشگاه در چین داشت (کومار و همکاران، 2020) و با تبدیل مصرف قهوه به یک محصول سبک زندگی تجربهای، ایجاد ارزش نمادین منحصر به فرد برند، به بزرگترین و موفقترین برند قهوه چین تبدیل شده است (لین، 2012). موفقیت جهانی استارباکس موضوعی محبوب برای تحقیق در مدیریت بازاریابی و سایر صنایع است. مطالعات به طور گسترده ای درباره ارزش ویژه برند استارباکس، کمک برند و پدیده قومگرایی استارباکس در کشورهای در حال توسعه از دیدگاههای روانشناسی، بازاریابی و مدیریت بحث کردهاند.
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله بازاریابی تجربه ای، تصویر برند و وفاداری به برند |
This study aims to investigate the effects of coffee brand service quality and customer experience on brand equity, brand personality, and brand reputation. To achieve this purpose, the proposed research model was examined with structural equation modeling using R. Empirical analysis indicates that brand personality and brand reputation are determined by brand equity, which is formed by customer experience explained by service quality. Specific service quality factors that affect customer experience are interaction and result qualities. However, physical environmental quality did not have a statistically significant effect on customer experience. Analysis results suggest that the personality, reputation, and equity that customers have in a coffee brand can be enhanced by customer experience through service quality. The results of this research support the idea of needing to compete with strong brands and how marketing and management tactics around service quality and customer experience can help a company compete. Introduction: Among numerous Asian countries, the growth of China’s coffeerelated business is impressive. With the improvement of the Chinese people’s standards of living and awareness of coffee culture, China’s coffee consumption has been increasing annually, and interest and popularity in coffee shop brands have continuously risen. The Chinese coffee industry has increased 15 % year-over-year in the recent 30 years, reaching a value of over US $8 billion in 2019 (Wethli, 2021). The awareness and popularity of coffee brands has provided an opening to major U.S. coffee roasters and baristas within the country. Among the many famous brand coffee shops, Starbucks, as a premium coffee brand, is recognized as a popular lifestyle product and preferred consumption space by Chinese consumers (Plog, 2005). By 2018, Starbucks had over 70 % market share and 3600 stores in China (Kumar et al., 2020) and has become China’s largest and most successful coffee brand by transforming coffee consumption into an experiential lifestyle product, creating a unique symbolic brand value (Lin, 2012). The worldwide success of Starbucks is a popular topic of research in marketing management and other industries. Studies have extensively discussed Starbucks’ brand value, brand assistance, and the phenomenon of Starbucks’ ethnocentrism in developing countries from psychological, marketing, and management perspectives.
ترجمه این مقاله در 18 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 10 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.