دانلود پروپوزال نقش تکنیک های مختلف تبلیغات در جذب مشتری در بانک ها

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش تکنیک های مختلف تبلیغات در جذب مشتری در بانک ها (مطالعه موردی: شعب بانک ملی در شهر یاسوج)

عنوان انگلیسی

A Study on the Role of Different Advertising Techniques in Customer Attraction in Banks (Case Study: Melli Bank Branches in Yasuj)

رشته مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
75,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

امروزه، از یک سو، سازمان ها تلاش می کنند تا کالاها و خدماتشان را معرفی کنند و تمایزهای آنها با محصولات مشابه را با استفاده از رسانه های تبیلغاتی مختلف، اعلام کنند، زیرا پیام های تاثیر گذار ارسال می کنند تا مشتریان را تشویق به خریدن کنند. از سوی دیگر، افراد و مردم را انواع تبلیغات از طریق رسانه های مختلف در هر زمان و هر مکان احاطه کرده و در حقیقت، ارزیابی اثربخشی تبلیغات به موضوع مهمی برای همه نهادها تبدیل شده است.

در ایران، بخاطر افزایش تعداد بانک ها و ارائه خدمات مشابه، بانک ها با یک مسئله بزرگ برای جذب مشتریان و در نتیجه سپرده های آنها مواجه شده اند. بنابراین، بانک ها در این محیط رقابتی برای حفظ سهم بازار یا افزایش سهم بازار خود باید طرح مناسبی برای ارائه تبلیغات داشته باشند. متاسفانه، در ایران توجه زیادی به ارزیابی اثربخشی تبلیغات، نشده است، که دلیل آن می تواند جدید بودن صنعت تبلیغات، عدم وجود اطلاعات کافی و عدم آشنایی با الگوها و مدل ها برای ارزیابی اثربخشی مدیران تبلیغات و عدم وجود نمونه های عملی در این زمینه، باشد.

در این پروپوزال سعی شده تا تاثیر شیوه ها و استراتژی های مختلف تبلیغاتی در جذب مشتریان بانک ها مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز انجام گرفته شده است. یکی از چالش های اساسی دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد، نگارش یک پروپوزال استاندارد بر اساس معیارهای مصوب می باشد. ما نیز بر این موضوع واقف بوده و سعی کرده ایم تا ابزارهایی را برای موفقیت دانشجویان گرامی فراهم نماییم. مطالعه پروپوزال های استاندارد می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری با ساختارهای پروپوزال نویسی بوده و نیز می تواند زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آتی گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

تبلیغات و جذب مشتری


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال نقش تکنیک های مختلف تبلیغات در جذب مشتری در بانک ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دوازده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi