عنوان فارسی |
مطالعه ای بر روش های شخصی سازی تبلیغات وب از طریق داده کاوی |
عنوان انگلیسی |
Web Advertising Personalization using Data Mining Techniques |
رشته مرتبط |
  مهندسی کامپیوتر |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
اینترنت، کسب و کارها را قادر ساخته تا روی وب سایت ها تبلیغ نمایند و مشتریان خود را از سراسر جهان جذب کنند. در تجارت الکترونیک، مشتریان تمایل دارند تا محتوای شخصی سازی شده ای را در وب سایت هایی که بازدد می کنند، مشاهده نمایند. تبلیغات در سایت ها، روشی برای کسب درآمد برای مالکان وب سایت ها و دسترسی به محتوای رایگان در اینترنت برای کاربران می باشد. اگر کاربرانی که از سایت بازدید می کنند، تبلیغاتی را ببینند که با نیازهای آنها همخوانی دارد، تبلیغات به هدف خود رسیده است. در تجارت الکترونیک، تبلیغات شخصی سازی شده، مزایای را به همراه دارد مانند میزان کلیک بیشتر روی تبلیغات، و میزان فروش متوسط بیشتر. شخصی سازی تبلیغات وب به شرکت ها اجازه می دهد تا تبلیغاتی موثرتر داشته باشند. اگرچه کسب و کارهای کوچک به دلیل بودجه کم، قادر به تبلیغات در سطح بزرگ تر نیستند، با این حال، شخصی سازی تبلیغات به آنها کمک می کند تا تبلیغات را در معرض مخاطبین انتخاب شده قرار داده و پایگاه مشتریان خود را بزرگ تر کنند و نهایتا بازده سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند. بنابراین تبلیغات در محیط وب باید به منظور کسب درآمد و بهره وری بیشتر، شخصی سازی گردد. همچنین مشتری به محصولات مربوط به هدایت می شود و خرید بهتری را تجربه می کند. شخصی سازی خودکار تبلیغات را می توان با یکپارچه سازی محتوای وب و یک سری روش های داده کاوی انجام داد، در این روش، داده ها از محتوای وب سایت و رفتار آنلاین کاربران در برخورد با تبلیغات، استخراج و جمع آوری می گردد.
این پروپوزال نیز به بررسی موضوع شخصی سازی تبلیغات در محیط وب با استفاده از رویکردهای داده کاوی پرداخته و برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر آماده شده است. یک سری جنبه های نوآورانه در نگارش این پروپوزال ارائه شده اند و پژوهشگر می تواند با مطالعه آنها، ایده های جدیدتری را برای اهداف مطالعاتی خود بیابد. شما دانشجوی گرامی نیز با مطالعه این محصول می توانید علاوه بر آشنایی بیشتر با محتوای ارائه شده، با ساختارهای کلی و استاندارد پروپوزال نویسی نیز آشنا شده و موضوع مشابهی را برای اهداف دانشگاهی خود انتخاب نمایید.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
maryam –
عالی بود