دانلود پایان نامه مطالعه موردی در مورد مزایا و معایب خرید استارت آپ و همکاری با استارت آپ

عنوان فارسی

خرید شرکت در مقایسه با همکاری شرکت-استارت آپ: شرکت هایی که در تلاش برای نوآوری بیشتر هستند: یک مطالعه موردی در مورد مزایا و معایب خرید استارت آپ و همکاری با استارت آپ

عنوان انگلیسی

Acquisitions vs corporate-startup collaboration: corporations quest to be more innovative. A case study on the advantages and disadvantages of startup acquisitions and startup collaboration

کلمات کلیدی :

  همکاری شرکت-استارت آپ؛ خرید استارت آپ؛ نوآوری؛ تصمیم گیری

رشته های مرتبط مدیریت کارآفرینی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 93 دانشگاه : Linnaeus University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 36
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
849,000 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "خرید شرکت در مقایسه با همکاری شرکت-استارت آپ: شرکت هایی که در تلاش برای نوآوری بیشتر هستند: یک مطالعه موردی در مورد مزایا و معایب خرید استارت آپ و همکاری با استارت آپ" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت کارآفرینی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. داده های تجربی 5. تجزیه و تحلیل 6. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – در سالهای اخیر، استارت آپ ها به خط مقدم نوآوری تبدیل شده اند. امروزه شرکت های بزرگ در تلاش هستند در این زمینه با استارت آپ ها همگام باشند اما بخاطر فرآیندهای بوروکراتیک طولانی شان عقب می افتند. برای همگام بودن با استارت آپ ها، شرکت ها از طریق برنامه های شتاب دهنده و خرید شرکت، با استارت آپ ها همکاری می کنند. هدف این مطالعه، درک فرآیند تصمیم گیری شرکت ها هنگام تصمیم گیری در مورد تعامل با استارت آپ ها برای رسیدن به اهداف نوآوری شان می باشد. این مطالعه از یک رویکرد پژوهشی کیفی به شکل یک مطالعه موردی چندگانه استفاده کرده است تا به بررسی فرآیند تصمیم گیری شرکت های بزرگتر بپردازد. سه شرکت با اندازه های مختلف، با در مجموع 5 پاسخگر، مورد مصاحبه قرار گرفتند. داده های تجربی گردآوری شده از طریق روابط بین سازمانی، نوآوری باز و یک چارچوب مفهومی، مورد تحلیل قرار گرفت. داده های تجربی این پژوهش نشان دادند که شرکت ها از ترکیبی از استراتژی هایی شامل R&D درونی، خرید استارت آپ ها و همکاری شرکت-استارت آپ استفاده می کنند تا به اهداف نوآوری خود برسند. این گزینه ها براساس عواملی مانند سود مالی، امکان پذیری درون سازمان و بازخورد از جانب ذینفعان مختلف، شامل کارشناسان در زمینه های مرتبط، ارزیابی می شوند. شرکت ها از ریسک های دخیل آشکار هستند اما خواهان اقدام در این زمینه هستند تا رقابت پذیر باقی بمانند، از زیان ها جلوگیری کنند و نوآور باقی بمانند. علاوه برآن، تمایل دارند تا چندین گزینه را انتخاب کنند تا شانس خود برای جذب ایده های نوآورانه را افزایش دهند، از زیان ها گریز کنند و حساسیت را از بین ببرند. در نهایت اینکه، شرکت ها از همکاری با استارت ها استفاده می کنند تا زیان های خود را هنگام خرید استارت آپ ها به حداقل برسانند و جلوتر از رقبایشان بمانند و به آنها در نوآور ماندن در زمان رشد، کمک کنند.

چکیده انگلیسی

In recent years, startups have become frontrunners of innovation. Large corporations today are trying to keep up with startups but are falling behind due to long bureaucratic processes. In order to keep up with the startups, corporations collaborate with startups through accelerator programs and acquisitions. The purpose of this study is to understand the decision making process corporations go through when they decide to interact with startups to reach their innovation goals. The study has used a qualitative research approach in the form of a multiple case study to look into the decision making process of larger corporations. Three corporations of various sizes have been interviewed with a total of 5 respondents. The gathered empirical data was analyzed through inter organizational relationships, open innovation and a conceptual framework. The empirical data in this research displayed that companies use a mixture of strategies, including internal R&D, acquiring startups and corporate-startup collaborations, to reach their innovation goals. These alternatives are evaluated based on factors such as financial gain, feasibility within the organization, and input from different stakeholders, including experts within the relevant fields. Companies are aware of the risks involved, but are willing to take in order to remain competitive, avoid losses and stay innovative. They furthermore tend to choose multiple alternatives to spread their chances for gaining innovative ideas, in order to avert loss and diminish sensitivity. Ultimately, the companies use startup collaborations to minimize losses when acquiring startups, to stay ahead of their competitors, and to help them remain innovative as they grow.

توضیحات

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 849,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پایان نامه مطالعه موردی در مورد مزایا و معایب خرید استارت آپ و همکاری با استارت آپ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi