دانلود پروپوزال بررسی رابطه میان اقلام تعهدی و توانایی سازمان در اتخاذ منابع مالی

عنوان فارسی

بررسی رابطه میان اقلام تعهدی و توانایی سازمان در اتخاذ منابع مالی با توجه به چارچوب های مالکیتی

عنوان انگلیسی

Investigating the relationship between accruals and the ability of an organization to adopt financial resources according to ownership frameworks

رشته مرتبط

  حسابداری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
70,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

در مسائل امور مالی، اقلام تعهدی به معنای جمع بستن سود یا سرمایه گذاری های مختلف در یک مدت زمان معین می باشد. در حسابداری، معانی خاص خود را دارد که می تواند اشاره به حساب های واقع بر یک ترازنامه که نشان دهنده بدهی ها و دارایی های غیرنقدی استفاده شده در حسابداری مبتنی بر اقلام تعهدی است، داشته باشد. این نوع حساب ها، از جمله می توانند شامل حساب های پرداختنی،  حساب های دریافتنی، سرقفلی، بدهی مالیاتی معوق و هزینه بهره آینده باشد.

اقلام تعهدی در حسابداری:

برای مثال، شرکتی محصولی را به مشتری تحویل می دهد و مشتری 30 روز بعد در سال پولی بعد، که یک هفته بعد از تحویل شروع می شود، هزینه آنرا پرداخت می کند. آن شرکت آن روند را هنوز برای سال پولی تحویل به عنوان یک صورت درآمد جاری خود، می شناسد، حتی اگر تا دوره حسابداری بعدی، پرداخت نشده باقی بماند. این روال ها نیز یک درآمد معوق (دارایی) برروی ترازنامه برای سال مالی تحویل می باشند، اما برای سال مالی بعدی،  زمانی که وجه نقد دریافت می شود، این موضوع در نظر گرفته نمی شود. بطور مشابه، فروشنده ای که محصول را فروخته، در لحظه فروش (یا تحویل) یک کمیسیون یا کارمزد دریافت کرده است. شرکت کمیسیون را به عنوان یک هزینه در صورت درآمد جاری خود می شناسد، حتی اگر عملاً در انتهای هفته بعد در دوره حسابداری بعدی، به آن فروشنده پول پرداخت شده باشد. همچنین، کمیسیون یک بدهی معوق برروی ترازنامه برای مدت تحویل است، اما برای دوره بعد هنگامی که کمیسیون (وجه نقد) به فروشنده پرداخت می شود، اینگونه نیست. اصطلاح اقلام تعهدی اغلب به اختصار برای مخارج معوق و درآمد معوق که در یک کلمه مشترک شریک هستند، استفاده می شوند، اما مشخصات و معانی اقتصادی/حسابداری متضاد با هم دارند.

یکی از موضوعات کلیدی مورد بحث در این پروپوزال نیز مربوط به اقلام تعهدی است که دانشجو می تواند با مطالعه این محصول، آشنایی بیشتری با این مفهوم پیدا کرده و نیز با ساختارهای کلی پروپوزال نویسی نیز آشنا گردد و موضوع مشابهی را برای اهداف تحقیقاتی خود انتخاب نماید.

در ادامه می توانید بخشی از این پروپوزال که در محیط ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد را مشاهده نمایید:

اقلام تعهدی چیست


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال بررسی رابطه میان اقلام تعهدی و توانایی سازمان در اتخاذ منابع مالی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi