دانلود ترجمه مقاله حسابداری هزینه در آنالیز بازدهی جمع آوری زباله های تفکیک شده
عنوان فارسی |
حسابداری هزینه کامل در آنالیز بازدهی جمع آوری زباله های تفکیک شده: یک رویکرد پیشنهادی |
عنوان انگلیسی |
Full cost accounting in the analysis of separated waste collection efficiency: A methodological proposal |
کلمات کلیدی : |
  حسابداری بهای تمام شده؛ هزینه جمع آوری پسماندها؛ هزینه های استاندارد؛ تجزیه و تحلیل هزینه واریانس |
درسهای مرتبط | حسابداری صنعتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 22 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. رویکرد نظری 3. رویکرد عملی 4. نتایج تجربی 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
ما هزینه نیروی کار را با درنظر گرفتن سطح حقوق و دستمزد و تعداد ساعت محاسبه نمودیم. برای هر سطح حقوق و دستمزد،حقوق دستمزد در هر ساعت محاسبه شده است. حقوق و دستمزد در هرساعت پس از آن ضرب در تعداد ساعات کاری می شود. پیوست 1 در این مقاله گزارشی از اطلاعات بدست امده از شرکت ها ار از طریق پرسشنامه نشان می دهد. هزینه های غیرمستقیم در نظرگرفته شده عباتند از :هزینه های اداری و هزینه های تجاری و دیگر هزینه های سربار و هزینه های مالی و مالیاتی ضمیمه 1که براساس داده های جمع اوری شده از پرسشنامه ها است،نمونه هایی از چنین هزینه ها را نشان می دهد. با توجه به هزینه های غیر مستقیم،شرکت های نمونه ما خواسته های زیر را فراهم می کنند. 1-هزینه های تجهیزات و اداری 2-هزینه های تجاری 3-هزینه های بهره وری 4-مالیات هزینه های غیر مستقیم در فرایند تخصبص مورد نیاز براساس دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول،ما هزینه فعالیت های کلیدی اختصاص داده به این شرکت را محاسبه می کنیم که شامل مجموعه یا از هم جدا یا یکپارچه می باشد مانند تمیز کردن خیابان و دفع زباله و دیگر خدمات است. ما محاسبه مستقیم هزینه هر فعالیت را داشته و درصد فعالیت هزینه های مستقیم از کل هزینه های مستقیم را دارد. سپس ما این اعمال درصد را به هزینه های غیرمستقیم داریم که متناسب با فعالیت ها می باشد. دوم اینکه ما هزینه های غیر مستقیم را به مجموعه هرنوع از زباله اختصاص داده ایم. با استفاده از مقدار درصد ضایعات خاص از مقدار کل جمع آوری شده نیز محاسبات انجام می شود. در اینجا فرض براین است که هزینه های سربار واحد و هزینه های اداری و تجاری در نهایت در سراسر انواع مختلف زباله تغییر نمی کند. جدول 4 فرایند تخصیص هزینه های غیر مستقیم را به طور خلاصه ارائه می کند.
We calculated the workforce cost by taking into account the salary level and the number of hours. For each salary level, the salary per hour is calculated. The salary per hour was then multiplied by the number of work hours. Appendix 1 reports the data obtained from the firms through the questionnaire. The indirect costs considered are: administrative costs, commercial costs, other overhead costs, financial expenses and taxes. Appendix 1, in which we reproduce the section of the questionnaire used to gather these data, shows examples of such costs. Regarding the indirect cost, we asked the sample companies to provide: • facilities and other administrative costs; • commercial costs; • interest expenses; • taxes. The indirect costs allocation process required two phases. Firstly, we allocated the costs to the key activities that the firm performs: collection (separated and undifferentiated), street cleaning, disposal, and other services. We calculated the direct costs of each activity performed and the percentage of the single activity direct costs out of the total direct costs (e.g. collection cost represents 30% of the total direct costs). We then applied this percentage to the indirect costs, which were assigned pro rata to the activities. Secondly, we allocated the indirect collection costs to each type of waste. The allocation was made using the percentage quantity of specific waste collected out of the total amount of waste. Here the assumption is that the administrative, commercial and other overhead unitary costs do not vary across different types of waste. Table 4 summarises the indirect cost allocation process.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.