دانلود پروپوزال نقش چارچوب های آموزش های حسابداری در بهبود هوش هیجانی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش چارچوب های آموزش های حسابداری و تجارب شغلی در بهبود هوش هیجانی

عنوان انگلیسی

A Study of the Role of Accounting Education Frameworks and Job Experiences in Improving Emotional Intelligence

رشته مرتبط

  حسابداری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

هیجان ها نقش بسزایی در زندگی سازمانی دارند و هوش هیجانی (توانایی تشخیص، استفاده و مدیریت هیجان ها) مهارتی است که می تواند به حسابداران امکان دهد تا عملکرد بهتری در انواع زمینه هایی مانند رهبری، تیم سازی، روابط با مشتری و شاید تصمیم گیری، داشته باشند. «مهارت های هوش هیجانی برای موفقیت تخصص حسابداری بسیار مهم و حیاتی می باشند». شایستگی های شخصی که با هوش هیجانی ارتباط دارند، شامل رهبری، تیم سازی و روابط بین فردی، در «چهارچوب شایستگی اصلی» «انستیتو حسابداران دولتی مجاز آمریکا (AICPA)، «نقشه شایستگی اصلی» انستیتو حسابداران کانادا (CICA)، «صورت های پیامد یادگیری و برنامه های توسعه حرفه ای انستیتو حسابداران مدیریت» (IMA) و نقشه شایستگی حسابداران مدیریت مجاز کانادا (CMA)، مهم قلمداد شده اند. تاکنون، پژوهش ها از نظر هوش هیجانی (EI)، عقب تر از اجرا و عمل بوده اند. اگرچه مطالعات اندکی، EI حسابداران را مورد بررسی قرار داده اند، اما شرکت های حسابداری بزرگ باور دارند که این موضوع مهم است. دلویته و پرایس واترهاوس کووپرز (PwC) هر دو در مورد هوش هیجانی، آموزش ارائه داده اند. علاوه بر آن، KPMG اخیراً EI را به عنوان یکی از مشخصات لازم در اعلام یک افتتاح موقعیت، شامل کرده است. علاوه بر این شواهد که شرکت های حسابداری EI را به عنوان یک مهارت مهم قلمداد کرده اند، شواهدی وجود دارند که بیان می کنند کارفرمایان دیگر نیز به استخدام شده های جدیدی که مهارت های EI بیشتری دارند، علاقمند شده اند و تازه آزمون های EI را در فرآیندهای استخدام خود پیاده سازی کرده اند. علیرغم این شواهد شفاف بدست آمده از اجرا، پاسخ مربیان حسابداری کند بوده است. تعدادی از پژوهش های قبلی بر مداخلاتی جهت بهبود مستقیم شایستگی های مرتبط با EI که برای موفقیت در حسابداری لازم قلمداد شده اند، تمرکز کرده اند. برای مثال، توانایی مداخلات آموزشی در افزایش انگیزه صحبت برای عموم و کاهش درک صحبت برای عموم، مورد پژوهش قرار گرفته است. پژوهشگران، دستورالعمل هایی برای استفاده موثر از تیم ها در کلاس های حسابداری ارائه داده اند. مطالعات دیگر، روابط بین مشخصات شخصیتی و توسعه صلاحیت های ویژگی را مورد بررسی قرار داده اند. در این مطالعه، پیشآیندهای بالقوه EI، یک شایستگی شخصی که می توان انتظار داشت بر عملکرد در کلاس درس و در عمل تاثیر می گذارد، را مورد بررسی قرار دادیم.

این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری آماده شده و پیش نیازهای اساسی یک پروپوزال در آن رعایت شده اند. مطالعه این محصول می تواند الهام بخش موضوعات پژوهشی جدیدی برای محققین علاقه مند به این حوزه مطالعاتی بوده و ابزار مناسبی نیز برای آموزش استانداردهای پروپوزال نویسی برای دانشجویان باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

آموزش حسابداری و هوش هیجانی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال نقش چارچوب های آموزش های حسابداری در بهبود هوش هیجانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi