سفارش ترجمه تخصصی رشته روانشناسی

برای سفارش ترجمه 3 راه وجود دارد:

1- ارتباط با شماره 09360147484 از طریق اسمس، تماس تلفنی، واتس آپ یا تلگرام

2- از طریق لینک تلگرام زیر:

3- با پر کردن فرم زیر همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

روانشناسی

 

تشخیص ربات نبودن:

روانشناسی

روانشناسی، علمی است که به مطالعه رفتار و ذهن می پردازد. این علم شامل مطالعه پدیده های آگاهانه و ناخودآگاهانه و نیز احساسات و افکار می باشد. روانشناسی یکی از رشته های دانشگاهی مطرح بوده و دامنه وسیعی را پوشش می دهد. روانشناسان به دنبال درک مشخصه های ذهن انسان، و همه پدیده های مرتبط با این مشخصه ها می باشند و در این زمینه همکاری هایی نیز با دانشمندان علوم عصبی دارند. هدف این رشته به عنوان یک علم اجتماعی، درک افراد و گروه ها با ایجاد مبانی کلی و نیز جستجوی موارد خاص می باشد.

روانشناسان تلاش می کنند تا نقش عملکردهای ذهنی را در رفتارهای فردی و اجتماعی درک کرده و فرآیندهای فیزیولوژیکی و بیولوژیکی که زمینه ساز این رفتارها و عملکردهای شناختی هستند را کشف نمایند. روانشناسان به بررسی فرآیندهای ذهنی و فردی می پردازند که شامل درک، شناخت، توجه، احساسات، شعور و هوش، تجربیات ذهنی، انگیزه ها، عملکرد مغزی، و شخصیت می باشد. این موضوعات به تعامل بین افراد مانند روابط بین فردی، تاب آوری روانشناختی، و دیگر زمینه ها تعمیم می یابد. یکی از زمینه های مطرح در این رشته، بررسی ذهن ناخودآگاه نیز هست. روانشناسان از روش های تجربی برای استنباط روابط علی و همبستگی بین متغیرهای روانی و اجتماعی استفاده می کنند. علاوه بر این، در تقابل با استفاده از روش های تجربی و قیاسی، بعضی از روانشناسان (مخصوصا، روانشناسان بالینی و مشاوره) به تشریح نمادین و نیز سایر روش های استقرایی بسنده می کنند.

تا اینجا به گوشه ای از اهمیت این علم در زمینه های دانشگاهی پی بردیم. این رشته در ایران نیز جایگاه خاصی را برای خود پیدا کرده و هر ساله دانشجویان زیادی را به خود جلب می نماید. از جمله گرایش های اصلی این رشته در ایران می توان به روانشناسی عمومی، بالینی، صنعتی و سازمانی، سنجش و اندازه گیری، روانشناسی اجتماعی، تربیتی، روانشناسی رشد و روانشناسی کودکان استثنایی اشاره کرد. با توجه به اهمیت رو به رشد این رشته در ایران و نیز در کل جهان، هر ساله مقالات و کتاب های زیادی در ژورنال ها و انتشارات بین المللی به چاپ می رسد و همانطور که می دانیم، بسیاری از این منابع، به زبان انگلیسی به چاپ می رسند. در همین راستا، بسیاری از دانشجویان و اساتید این رشته، نیازمند دسترسی به این منابع هستند تا دانش خود را به روز نگه دارند. یکی از نیازهای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکترای رشته روانشناسی نیز همین مقالات انگلیسی هستند. به همین دلیل، در فرداپیپر نیز اقدام به راه اندازی دپاتمان مخصوص ترجمه تخصصی روانشناسی کردیم تا نقشی در این زمینه داشته باشیم.

ترجمه تخصصی روانشناسی

دپاتمان ترجمه تخصصی روانشناسی در فرداپیپر

همانطور که ذکر شد، روانشناسی یکی از شاخه های اصلی علوم انسانی می باشد. مقالات و کتاب های چاپ شده در این رشته، مملو از عبارات و کلمات کاملاً تخصصی است که ترجمه صحیح آنها، فقط از دست یک فازغ التحصیل کارشناسی ارشد یا دکترا در این رشته برمیاید. در همین راستا، تیم ترجمه فرداپیپر اقدام به جذب و استخدام این عزیزان در دپاتمان ویژه ترجمه مقالات روانشناسی کرده تا بتوانیم ترجمه ای روان و با کیفیت را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهیم. لازم به ذکر است که تمامی مترجمینی که در این زمینه با ما همکاری دارند، آزمون های ورودی ما را به خوبی پشت سر گذاشته و با سابقه زیادی که در این زمینه دارند می توانند نهایت کیفیت در ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات را ارائه دهند. همچنین این دپارتمان در طی چند سال گذشته، تجربیات زیادی نیز در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی رشته روانشناسی داشته رضایت مشتریان را در این زمینه نیز جلب نموده است. امیدواریم که در آینده نیز این مسیر را به همراه شما عزیزان ادامه دهیم.

روانشناسی بالینی

روانشناسی بالینی در واقع تلفیق علم، نظریه و دانش کلینیکی، با هدف درک، جلوگیری و کم کردن اختلالات و تنش های روانشناختی و ترویج توسعه فردی و رفاه ذهنی می باشد. جوهره  این اقدامات، ارزیابی روانشناختی، فرمول بندی کلینی و روان کاوی است. با این وجود رواشناسان کلینیکی، در پژوهش، تدریس، مشاوره، شهادت تخصصی و اداره و توسعه برنامه مشارکت دارند. در بسیاری از کشورها، این رشته، یک حرفه سلامت روانی، تحت مقررات خاص می باشد. این رشته در واقع تخصصی روانشناختی است که مراقبت از سلامت مداوم و جامع روانی و رفتاری را برای اشخاص و خانواده ها فراهم می آورد. مشاوره برای آژانس ها و جوامع، آموزش و تحصیلات، نظارت و اقدامات مبتنی بر پژوهش، از سایر خدمات آن به شمار می روند. به طور کل، این موضوع، یک تخصص است (تخصصی که شامل آسیب شناسی روانی شدید می شود) و جامع بودن و تلفیق دانش و مهارت را از آرایه وسیعی از رشته ها هم درون و بیرون زمینه های روانشناسی را در بر می گیرد. حوزه روانشناسی بالینی تمامی سنین، چندین سیستم مختلف و متنوع را در بر می گیرد.

روانشناسی بالینی

ترجمه تخصصی روانشناسی بالینی توسط مترجمینی با همین گرایش در این دپارتمان انجام می گیرد. این دپارتمان خدمات دیگری همچون ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی و ترجمه کتاب را نیز ارائه می دهد. امکان دانلود رایگان مقاله انگلیسی روانشناسی نیز در بخش مربوطه، وجود دارد. همچنین با توجه به اینکه بیشتر مخاطبین این رشته را دانشجویان تشکیل می دهند، سعی شده تا این خدمات با هزینه های ارزان تر و نیز تخفیفات دانشجویی ویژه ارائه گردد.

روانشناسی صنعتی و سازمانی

روانشناسی صنعتی و سازمانی که به عنوان روانشناسی شغلی و سازمانی نیز شناخته می شود، یک رشته عملی در این زمینه است. روانشناسی صنعتی، کاری و سازمانی (IWO)، یک عبارت جهانی وسیع تر، برای این زمینه به طور بین المللی به شمار می رود. رشته مذکور، علوم رفتار انسانی، در ارتباط با کار بوده و نظریه ها و مبانی روانشناسی را برای سازمان ها و اشخاص، در مکان های کاریشان و به طور کلی تر عمر کاری شخص اِعمال می کند. روانشناسان IO، آموزش های مربوط به مدل دانشمند – دست اندرکار را دریافت نموده است. آن ها در موفقیت یک سازمان، با بهبودبخشی عملکرد، انگیزش، رضایت از شغل و امنیت شغلی و سلامت آن و هم چنین سلامت کلی و رفاه کارکنان نقش دارند. یک روانشناس IO، پژوهش هایی را در زمینه رفتارها و گرایشات کارکنان و این که چگونه می توان این موجودیت ها را از طریق اقدامات استخدامی، برنامه های آموزشی، بازخورد و سیستم های مدیریت بهبود بخشید، پژوهش هایی را انجام می دهد.

این رشته به شکل مطالعه علمی رفتار انسانی، در سازمان و مکان کار توصیف می شود. این تخصص، بر استخراج اساس های رفتارهای  شخصی، گروهی و سازمانی و اِعمال این دانش، برای به دست آوردن راه حلی برای مشکلات در کار، تمرکز دارد. آموزش و دانش تخصصی، در علوم رفتاری مکان کار، نیاز به دانش عمیقی از توسعه سازمانی، گرایش ها، توسعه شغلی، نظریه تصمیم، فاکتور انسانی و عملکرد انسانی، رفتار مصرف کننده، فرآیندها و نظریه گروه کوچک، توسعه و نظریه معیار، تحلیل وظایف و کار و ارزیابی شخصی دارد. علاوه بر تخصص روانشناسی صنعتی و سازمانی، نیاز به دانش ملاحظات اخلاقی و قانونی، اداری و دستورات اجرایی و قانونی، در ارتباط با فعالیت های محل کار نیز دارد.

روانشناسی صنعتی و سازمانی

ترجمه تخصصی روانشناسی صنعتی و سازمانی توسط مترجمینی با همین گرایش در این دپارتمان انجام می گیرد. در این زمینه، خدمات ترجمه کتاب های روانشناسی نیز ارائه می گردد.

روانشناسی اجتماعی

روانشناسی اجتماعی، مطالعه علمی نحوه اثرگذاری حضور حقیقی، مصور شده یا تلویحی دیگران، بر افکار، احساسات و رفتارهای شخص می باشد. در این تعریف، اشاره به بررسی تجربه، با استفاده از روش های علمی دارد. عبارات افکار، رفتار و احساسات، به متغیرهای روانشناختی ای اشاره دارد که می توان آن ها را در انسان ها اندازه گیری نمود. این جمله که حضور دیگران می تواند تلویحی یا مصور شده باشد نشان می دهد که انسان ها قابل نفوذ، توسط تاثیرات اجتماعی هستند (حتی هنگامی که تنها باشند – همانند هنگام تماشاکردن ویدئو، یا لذت بردن از هنر-). در چنین موقعیت هایی اشخاص ممکن است به گونه ای تحت تاثیر قرار بگیرند که از هنجارهای فرهنگی درونی سازی شده پیروی نمایند. روانشناسان اجتماعی، به طور معمول، رفتار انسانی را به عنوان نتایج فعل و انفعال حالت های ذهنی و موقعیت های اجتماعی توجیه می کنند. برخی از روانشناسان، فاکتورهایی را بررسی می کنند که باعث می شود رفتارهای انسان، به صورت خاص، در حضور دیگران بروز پیدا کند. آنها شرایطی را مطالعه می کنند که تحت این شرایط، رفتارها، اقدامات و احساسات خاصی بروز پیدا می کنند. این رشته، در واقع روش ساختاریافته شناختی احساسات، افکار، اعتقادات، نیات و اهداف و اثرگذاری این نمودهای ذهنی بر فعل و انفعال ما با دیگران می باشد. روانشناسی اجتماعی، از لحاظ سنتی، شکاف میان روانشناسی و جامعه شناسی را پر می نماید.

روانشناسی اجتماعی

ترجمه تخصصی روانشناسی اجتماعی توسط مترجمینی با همین گرایش در این دپارتمان انجام می گیرد. به منظور دسترسی آسان به منابع علمی معتبر، بخش دانلود رایگان مقاله انگلیسی نیز در بخش روانشناسی ایجاد شده است.

روانشناسی تربیتی

روانشناسی تربیتی در واقع رشته ای است که مرتبط با مطالعه علمی یادگیری انسان می باشد. مطالعه فرآیندهای یادگیری، هم از دیدگاه رفتاری و هم از دیدگاه شناختی، به پژوهشگر، توانایی درک تفاوت های انفرادی، در سطح هوش، توسعه شناختی، عاطفه، انگیزه، خود-تعدیلی و مفهوم از خود و هم چنین نقشان در یادگیری را می دهد. زمینه عنوان شده از روانشناسی تحصیلی، وابستگی شدیدی بر روش های کمی دارد (شامل آزمایش و اندازه گیری) تا بتواند فعالیت های تربیتی مرتبط با طراحی معارفی، مدیریت کلاس درس و ارزیابی را بهبود ببخشد که این پدیده به نوبه خود می تواند در تسهیل فرآیندهای یادگیری، در موقعیت های تحصیلی مختلف، در طول زندگی نقش ایفا کند. این رشته را تا حدودی می توان از طریق رابطه اش با سایر رشته ها درک کرد. این رشته، اطلاعات قابل توجهی را از رشته اصلی دریافت می کند و رابطه ای با این رشته دارد که مشابه رابطه میان بیولوژی و علم دارو می باشد. هم چنین حجم زیادی از اطلاعات خود را از علوم عصبی دریافت می نماید. این رشته به نوبه خود می تواند منبع ورودی بازه گسترده ای از تخصص ها، در مطالعه تحصیلی باشد (شامل طراحی معارفی، فناوری تحصیلی، توسعه مواد درسی، یادگیری سازمانی، تحصیل خاص، مدیریت کلاس درس و انگیزش دانش آموز). اطلاعات این رشته را می توان الهام گرفته شده از علوم شناختی و علوم یادگیری دانست. در دانشگاه ها، دپارتمان روانشناسی تحصیلی، اغلب در دانشکده آموزش قرار می گیرد که احتمالا دلیل آن، عدم وجود ارائه درست محتوای آن، در کتاب های درسی پایه می باشد. این رشته، مطالعه حافظه، فرآیندهای مفهومی و تفاوت های انفرادی از طریق مفاهیم شناختی را در مفهوم سازی استراتژی های جدید، برای فرایندهای یادگیری در انسان در بر می گیرد. این رشته، بر پایه نظریات شرطی سازی عامل، کاربردگرایی، ساختارگرایی، روانشناسی انسانی و گستالت و پردازش اطلاعات بنا گذاشته شده است. این رشته، رشد و توسعه سریعی را به عنوان یک حرفه در 20 سال اخیر، متوجه خود دیده است. روانشناسی مدرسه با مفهوم آزمایش هوش، شروع شده و در اوایل سده 20ام منجر به ارائه مواد تحصیلی جدید، برای دانش آموزان تحصیلی شد که نمی توانند از برنامه درسی عادی پیروی کنند. با این وجود خود روانشناسی مدرسه، شغل جدیدی را بر پایه اقدامات و نظریات چندین روانشناس، در میان زمینه های مختلف ایجاد کرده است. روانشناسان تربیتی، در کنار یکدیگر، با روانکاوان، فعالان اجتماعی، معلمان، تراپیست های زبان و مکالمه و مشاوران، در تلاش هستند تا پرسش های ایجاد شده هنگام ترکیب روانشناسی رفتاری، شناختی و اجتماعی، در مجموعه کلاس درس را پاسخ بگویند. 

روانشناسی تربیتی

ترجمه تخصصی روانشناسی تربیتی توسط مترجمینی با همین گرایش در این دپارتمان انجام می گیرد. از جمله خدمات دیگر این دپارتمان می توان به ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه کتاب اشاره کرد.

روانشناسی رشد

روانشناسی رشد در واقع مطالعه علمی دلیل و نحوه تغییر بشریت، در طول زندگی اش می باشد. در ابتدای کار، این زمینه مربوط به نوزادان و کودکان است که بعدها به گونه ای توسعه داده شده تا نوجوانان، توسعه بزرگسالان، افزایش سن و کل طول زندگی را در بر بگیرد، روانشناسان رشد تلاش می کنند تا نحوه تغییر رفتار، احساس و تفکر، در طول زندگی را توجیه کنند. این زمینه، تغییرات در میان سه بعد اصلی را توضیح می دهد: رشد فیزیکی، رشد شناختی و رشد احساسی-اجتماعی. در این سه بعد، بازه گسترده ای از عناوین قرار دارد که شامل مهارت های حرکتی، کاربردهای اجرایی، درک اخلاقی، اکتساب زبان، تغییر اجتماعی، شخصیت، رشد احساسی، مفهوم از خود و تشکیل هویت را در برمی گیرد. این رشته، تاثیر تربیت و طبیعت را بر فرآیند رشد انسان و فرآیند تغییر در موقعیت را در طول زمان بررسی می نماید. پژوهشگران زیادی هستند که به فعل و انفعال، در میان خصوصیات شخصی، رفتار فردی و فاکتورهای محیطی علاقه دارند (شامل موقعیت اجتماعی و محیط ساخته شده). مباحث عمده در این رشته، شامل ماهیت گرایی بیولوژیکی، در برابر انعطاف پذیری عصبی و حالت های رشد در برابر سیستم های پویای رشد می باشد. این رشته، بازه ای از موضوعات مختلف را در بر می گیرد (همانند روانشناسی تحصیلی، آسیب شناسی روانی کودک، روانشناسی رشد تخصصی، رشد کودک، روانشناسی شناختی، اکولوژیکی و فرهنگی).

روانشناسی رشد

ترجمه تخصصی روانشناسی رشد توسط مترجمینی با همین گرایش در این دپارتمان انجام می گیرد. در راستای دسترسی دانشجویان گرامی به منابع معتبر انگلیسی، امکان دانلود رایگان مقاله انگلیسی روانشناسی، در بخش مربوطه میسر شده است.

در ادامه نیز به تعدادی از ژورنال های معتبر این رشته اشاره می کنیم:

  • International Journal of Psychology در وایلی
  • The Journal of Psychology در Taylor & Francis
  • Clinical Psychology Review در الزویر
  • Cognitive Psychology در الزویر
  • Contemporary Educational Psychology در الزویر
  • Current Opinion in Psychology در الزویر
  • European Journal of Education and Psychology در الزویر
  • International Journal of Clinical and Health Psychology در الزویر
  • New Ideas in Psychology در الزویر
  • Journal of School Psychology در الزویر
  • Aggression and Violent Behavior در الزویر

مترجمین روانشناسی فرداپیپر، در چه سطحی از تخصص هستند؟

 

ما در فرداپیپر، سعی کرده ایم تا تمامی رشته های تخصصی را از همدیگر جدا کنیم و مقالات هر رشته، توسط فارغ التحصیلان باتجربه همان رشته ترجمه گردند. مطمئنا این موضوع، تاثیر بسزایی در تخصصی بودن و کاهش زمان تحویل خواهد داشت.

چگونه در مورد پرداخت هایی که انجام می دهم، اطمینان داشته باشم؟

 

تمامی پرداخت های شما از طریق درگاه های معتبر انجام می شود که نتیجتا، امنیت بالایی دارند. وب سایت فرداپیپر، با توجه به سابقه زیادی که در این حوزه داشته، توانسته تا نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت نماید تا شما، هیچگونه نگرانی در مورد امنیت پرداخت های خود نداشته باشید.

زمان تحویل سفارشات، به چه صورتی مشخص می گردند؟

 

این موضوع بستگی به انتخاب شما دارد. اگر زمان تحویل خیلی کمی دارید و باید به صورت فوری تحویل بگیرید، می توانید این موضوع را در فرم مربوطه وارد نمایید. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه ترجمه فوری با غیرفوری، متفاوت محاسبه می شود.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi