دانلود ترجمه مقاله همکاری صنعت و دانشگاه و ابتکار در صنایع بالغ و نوظهور در کشورهای تازه صنعتی شده

عنوان فارسی

همکاری صنعت و دانشگاه و ابتکار در صنایع بالغ و نوظهور در کشورهای تازه صنعتی شده

عنوان انگلیسی

University–industry collaboration and innovation in emergent and mature industries in new industrialized countries

کلمات کلیدی :

  همکاری صنعت و دانشگاه، صنایع نوظهور،کشورهای تازه صنعتی شده، خط مشی های فنی و علمی

درسهای مرتبط مدیریت صنعتی ، ارتباط دانشگاه و صنعت
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 36
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
19,200 تومان
فهرست مطالب

1- مقدمه 2- تعامل دانشگاه و صنعت و فن آوری چالش در صنایع رشد یافته و در حال رشد 3- زمینه همکاری دانشگاه و صنعت در برزیل 4- روش 5- همکاری دانشگاه و صنعت در برزیل 6- همکاری دانشگاه و صنعت :تفاوت پروژه ها در شرکت صنعتی در حال رشد چیست؟ 7- بحث و نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

2. تعامل دانشگاه و صنعت و فن آوری چالش در صنایع رشد یافته و در حال رشد: در این بخش، ما تفاوت بین صنایع رشد یافته و در حال رشد را از نظر روند ساخت و ساز صنعتی و قابلیت های نوآورانه، و بحث و توسعه انتظارات در مورد نقش خاص دانشگاه در توسعه تکنولوژی قابلیت های منطقی و خلاقانه در صنعت، با توجه به این تفاوت ها را مورد بازنگری قرار می دهیم. محیط های خلاقانه کم رشد و تکنولوژی صنایع متوسط و صنایع با تکنولوژی بالا در حال رشد بطور قابل توجهی در شرایط تلاطم بازار و فن آوری، و ویژگی های ورودی دانش متفاوت است . در نتیجه، استراتژی جستجو برای ورودی نوآوری ، نقش شبکه و همکاری برای توسعه نوآوری، و خروجی های نوآورانه نهایی نیز متفاوت می باشند ( اوتربک و آبرنسی، 1975؛ تاسمن و اندرسون، 1986، استربل، 1978، ایسن هاردت و مارتین، 2000 ). محیط صنعت در حال رشد بوسیله تلاطم قوی در فن آوری و ایجاد محصول و رقابت بازار مشخص میشود . به عنوان صنایع رشد یافته، و طراحی یک صنعت غالب ، عدم اطمینان تکنولوژیک کاهش می یابد و رقابت در هزینه و افزایش تولیدات نوین به طور فزاینده ای ، بیشتر می شود ( آتربک و ابرناسی ، 1975، استربل، 1978 . ) بنابراین، فن آوری و بازار با سرعت بیشتری در حال رشد است تا در صنایع رشد یافته ( ایسن هاردت و مارتین، 2000 ) ، اما هیچ شواهدی وجود ندارد که نوآوری های اولی در مقایسه با دومی بیشتر است ( ام سی گاهان و سیلورمن، 2001، رابرتسون و پاتل، 2007). همچنین، نوع دانش ورودی مورد نیاز برای نوآوری شرکت های نو آور ، راه های دسترسی به منابع دانش، و نتایج تلاش های نوآورانه بنگاه ها ممکن است در طول چرخه عمر صنعت کاملا متفاوت باشد. به نظر می رسد دانش ضمنی و منتزع به ویژه برای فعالیت های نوآورانه در مراحل اولیه چرخه عمر صنعت و در نتیجه، تماس های شخصی بسیار مهم است (به عنوان مثال تماس های تلفنی، شرکت در جلسات، تظاهرات) برای انتقال دانش ( آدرتچ، 1998؛ منگمیتین و ناست، 1999، فورمن و مک گاریو، 2009). فورمن و مک گاریو (2009) نشان می دهند که در سال های اولیه صنعت دارویی آمریکا ، دانشگاه های ایالات متحده به حمایت از توسعه شرکت های آزمایشگاه تحقیق و توسعه (تحقیق و توسعه) از طریق آموزش های علمی کارکنان فنی و پژوهشی اقدام کردند . با توجه به اهمیت دانش منتزع و تماس های شخصی برای فعالیت نوآورانه ، نزدیکی جغرافیایی اغلب ویژگیهای صنعت نوظهور را مشخص می کند ( پرونزر، 1997 ). در مراحل اولیه چرخه عمر صنعت، ورودی و منابع دانش جدید ، از جمله تحقیقات دانشگاهی، ممکن است تراکم فعالیت های نوآورانه را افزایش دهد، در حالی که یک دانش جدید به همراه کارگران ماهر در تمام مراحل چرخه صنعت سود بخش است ( آدرتچ و استفان، 1996؛ آدرتچ ، 1998 ) . صرف نظر از ویژگی های دانش ، با این حال، ظرفیت جذب کم باعث می شود شرکت های متکی به تماس های شخصی (و در نتیجه نزدیکی) برای جذب دانش مدون خارجی که به صلاحیتهای اصلی آن مربوط نمی باشند، اقدام نمایند ( ایسن هاردت و مارتین، 2000؛ منگماتین و ناستا ، 1999 ).

نمونه متن انگلیسی مقاله

2. University–industry interaction and the technological challenges in mature and emergent industries In this section, we review the differences between mature and emergent industries in terms of the process of building industrial innovative capabilities, and discuss and develop expectations about the specific role of the university in the development of technological and innovative capabilities in industry, in light of these differences. The innovative environments of mature low and medium technology industries and emergent high-technology industries differ considerably in terms of market and technology turbulence, and the characteristics of knowledge inputs. Consequently, search strategies for innovation inputs, the role of networking and collaboration for innovation development, and eventual innovative outputs also differ (Utterback and Abernathy, 1975; Tushman and Anderson, 1986; Strebel, 1987; Eisenhardt and Martin, 2000). The emergent industry environment is characterized by strong competition in technology and product developments and strong market turbulence. As industries mature, and a dominant industry design emerges, technological uncertainty decreases and competition increasingly is based on cost, and incremental product innovations (Utterback and Abernathy, 1975; Strebel, 1987). Thus, technologies and markets evolve more quickly in emergent than in mature industries (Eisenhardt and Martin, 2000), but there is no evidence that innovation is more frequent in the former compared to the latter (McGahan and Silverman, 2001; Robertson and Patel, 2007). Also, the types of knowledge inputs required for firms’ innovation development, ways of accessing knowledge sources, and the results of firms’ innovative efforts may be quite different across the industry lifecycle. Tacit and disembodied knowledge would seem particularly important for innovative activity in the early stages of the industry lifecycle and, consequently, personal contacts (i.e. telephone calls, participation in meetings, demonstrations) may be decisive for knowledge transfer (Audretsch, 1998; Mangematin and Nesta, 1999; Furman and MacGarvie, 2009). Furman and MacGarvie (2009) show that in the early years of the US pharmaceutical industry, US universities supported the development of firms’ research and development (R&D) labs via training of scientific and technical staff and collaborative research. Given the importance of disembodied knowledge and personal contacts for innovative activity, geographic proximity often characterizes emergent industries (Prevenzer, 1997). In the early stages of an industry life cycle, new knowledge inputs and resources, such as university research, may enhance the agglomeration of innovative activity, while the new knowledge embodied in skilled workers favours clustering in all phases of the industry cycle (Audretsch and Stephan, 1996; Audretsch, 1998). Regardless of the characteristics of the knowledge, however, low absorptive capacity makes firms reliant on personal contacts (and thus proximity) to absorb external codified knowledge not related to its core competencies (Eisenhardt and Martin, 2000; Mangematin and Nesta, 1999).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 5 و 6 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 19,200 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله همکاری صنعت و دانشگاه و ابتکار در صنایع بالغ و نوظهور در کشورهای تازه صنعتی شده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi