دانلود ترجمه مقاله درک کتاب های الکترونیکی آکادمیک از طریق انتشار نظریه نوآوری به عنوان مبنایی برای توسعه بازاریابی
عنوان فارسی |
درک کتاب های الکترونیکی آکادمیک از طریق انتشار نظریه نوآوری به عنوان مبنایی برای توسعه بازاریابی مؤثر و استراتژی های آموزشی |
عنوان انگلیسی |
Understanding Academic E-books Through the Diffusion of Innovations Theory as a Basis for Developing Effective Marketing and Educational Strategies |
کلمات کلیدی : |
  کتابخانه های دانشگاهی؛ کتاب های الکترونیکی؛ انتشار نوآوری؛ رفتار مشتری؛ بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 23 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. بررسی مقالات 2. استفاده از کتاب های الکترونیکی در قالب منحنی انتشار نوآوری راجرز 3. طبقه بندی های نوآوری 4. عوامل مؤثر روی فرآیندهای انتشار نوآوری 5. بررسی مفاهیم کتابخانه ها 6. نتیجه گیری
چکیده – کتابخانه های دانشگاهی به دلایل متعدد تصمیم به خرید کتاب های الکترونیکی (e-books) به جای چاپ مکرر آنها روی کاغذ گرفته اند. متاسفانه، کتاب های الکترونیکی آنگونه که باید مورد استفاده و استقبال قرار نمی گیرند. با افزایش مجموعه کتب الکترونیکی دانشگاهی، مطالعات زیادی، استفاده دانشجویان و هیات علمی از این روش نگرش به این نوآوری را مورد بررسی قرار داده اند. این مقاله نتایج مربوط به این زمینه از پژوهش ها را آنالیز کرده و آن ها را با نظریه انتشار نوآوری هم تراز کرده است که شامل منحنی های انتشار نوآوری راجرز، دسته های نوآوری، و عوامل مؤثر روی فرآیند انتشار نوآوری می باشد. این آنالیز، درک بهتری را به کتابخانه ها در این زمینه می دهد که چه کسی از کتاب های الکترونیکی دانشگاهی استفاده می کنند، چرا کتاب های الکترونیکی دانشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند، و اینکه کتابداران کتابخانه های دانشگاهی چگونه می توانند استفاده از کتاب های الکترونیکی را افزایش دهند. آنالیزی از این سه زمینه به کتابخانه ها در توسعه بازاریابی کارآمد و استراتژی های آموزشی با هدف افزایش استفاده از کتاب های الکترونیکی کمک خواهد کرد.
Academic libraries are choosing to purchase electronic books (e-books) rather than print more frequently for multiple reasons. Unfortunately, e-books are not being used asmuch as they should be.With increasing academic e-book collections, many studies have examined student and faculty use of and attitudes towards this innovation. This paperwill analyze the results in this area of research and align themwith theDiffusion of Innovations Theory that includes the Rogers Diffusion of Innovations Curve, innovation categories, and the factors affecting the diffusion process of an innovation. This analysiswill give libraries a better understanding ofwho is using academic ebooks, why academic e-books are being used, and how to influence the behaviour of the academic libraries' patrons to increase their use of academic e-books. An analysis of these three areas will help libraries to develop effective marketing and education strategies aimed at increasing e-book usage.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.