دانلود ترجمه مقاله تسخیر سیگنال های پلیزموس: نقش قدرت بازاریابی در رابطه بین نفوذ مالی و عملکرد شرکت
عنوان فارسی |
تسخیر سیگنال های پلیزموس: نقش قدرت بازاریابی در رابطه بین نفوذ مالی و عملکرد شرکت |
عنوان انگلیسی |
Taming Polysemous Signals: The Role of Marketing Intensity on the Relationship between Financial Leverage and Firm Performance |
کلمات کلیدی : |
  نفوذ مالی شرکت؛ قدرت بازاریابی؛ ارزیابی شرکت؛ سیگنالینگ |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 20 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 62 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. نظریه و فرضیه ها 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بررسی های استقامت و توضیحات جایگزین 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – این مطالعه تلاش کرده تا دو رشته تحقیقاتی در زمینه تأثیر نفوذ مالی روی ارزیابی شرکتی را تطبیق دهد. مقالات پیشین نشان داده اند که نفوذ مالی دارای تأثیرات پلیزموس و معناداری است. به عبارت دیگر، این موضوع دو سیگنال مخالف از عملکرد شرکت (یعنی، تنش مالی در برابر محرک تغییرات مثبت در چشم اندازهای شرکتی) را ارائه می دهد. با توجه به اینکه تأثیرات نفوذ مالی متناقض می باشد، ما مشخص می کنیم که این سیگنال های واگرا چگونه به نظر می رسند و نشان می دهند که تأثیر غیر مونوتونی نفوذ مالی روی ارزیابی شرکتی وجود دارد. این مطالعه نشان می دهد که فعالیت های بازاریابی را می توان به طور استراتژیک در جهت تسخیر این سیگنال های پلیزموس پیاده سازی کرد. فعالیت های بازاریابی، اقداماتی پرهزینه برای یک شرکت می باشند، مخصوصاً در محیطی نامساعد با نفوذ بالا، و از نظر ارزش گذاری شرکتی بسیار با اهمیت می باشند. بنابراین، فعالیت های بازاریابی می تواند به تقویت سیگنال های محرک و کاهش سیگنال های تنش زا نفوذ مالی کمک کند، و در نتیجه ارزش شرکت را بالا ببرد. این مطالعه یک رابطه U شکل بین نفوذ مالی و توبین q و نیز تأثیر تعدیل مثبت شدت بازاریابی روی ارتباط منحنی وار را دریافته است.
This study attempts to reconcile the two strands of research on the impacts of financial leverage on firm valuation. The prior literature has shown that financial leverage has a polysemous effect. In other words, it provides two opposing signals of firm performance (i.e., financial distress vs. a driver of positive change in a firm‟s prospects). Given that the effects of financial leverage are contradictory, we specify how these divergent signals appear and propose that there is a non-monotonic effect of financial leverage on firm valuation. The study also shows that marketing activities can be strategically implemented to tame these polysemous signals. Marketing activities are costly actions for a firm, especially one in an adverse environment with high leverage, and are rewarded in terms of firm valuation. Therefore, marketing activities can help reinforce the driver signal and alleviate the distress signal of financial leverage, thus increasing firm valuation. This study finds a U-shaped relationship between financial leverage and Tobin‟s q and a positive moderating effect of marketing intensity on the curvilinear relationship.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.