دانلود ترجمه مقاله تعامل دانشجویان و یادگیری تلفیقی: پرتره های خطر
عنوان فارسی |
تعامل دانشجویان و یادگیری تلفیقی: پرتره های خطر |
عنوان انگلیسی |
Student engagement and blended learning: Portraits of risk |
کلمات کلیدی : |
  مشارکت گسترده؛ یادگیری تلفیقی؛ روش پژوهش روایی بیوگرافیک؛ ابقا و نگهداری |
درسهای مرتبط | مدیریت صنعتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 34 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. حوزه ی سیاسی 3. رویکردهایی برای مشارکت دانشجویان 4. روش پژوهش 5. زمینه مورد و چارچوب نمونه گیری 6. یک مدل پیشنهادی برای تحلیل 7. بحث 8. نتیجه گیری: مفاهیم برای عملی سازی
دستورالعمل مشارکت وسیع تر توسط یک دولت جهت توسعه کارگران ماهر در اقتصاد جهانی بوجود آمد. در عین حال دولت از پرداخت مداوم به جمعیت دانشجویی رو به رشد سرباز زده است. مدیران و دانشگاهیان در بخش HE باید الزامات لازم برای اجرای سیاست ها را با فرهنگ «حسابرسی» و سیستم آموزشی انبوه تطبیق دهند. برای این ذینفعان، درک مزایای جنبه های متحرک یادگیری آنلاین می تواند جذاب باشد. اما آیا این به دانشجوی مشارکت گسترده کمک می کند تا با زندگی دانشگاهی سازگار شود، برای کاهش بدهی ها و تعهدات خانوادگی با کار سازگار گردد؟ یک مدل از طریق تجزیه و تحلیل موردی از تجارب یادگیری دانش آموزان در یک دانشگاه در 1992 توسعه یافته است تا نشان دهد که چگونه دانش آموزان روش های جدید و نوآورانه ای را برای مذاکره در ارتباط با تعامل خود با آموزش عالی ایجاد می کنند. مذاکره شامل انتظارات فردی خود از: • توانایی آنها برای کنترل تکنولوژی. • تجربه آموزشی آتی آنها. • انتظارات از مدیریت فضای یادگیریشان می باشد. این مدل راه را برای نقشه برداری از جنبه های طراحی دوره برای پرتره های مختلف دانشجویان، هموار می کند، و دانشجویان را از لحاظ ابقا قادر می سازد در سه سطح بالا، متوسط، پایین قرار بگیرند. این مدل برای طراحی و تجزیه و تحلیل دوره ها استفاده می شود، و به منظور شناسایی چنین خطراتی برای دانشجویان نشان داده خواهد شد.
The widening participation agenda was instigated by a government seeking to develop skilled workers in the global economy, yet it has consistently refused to fund the burgeoning student population adequately. Managers and academics within the HE sector have to reconcile requirements for the implementation of policies with an increasing ‘audit’ culture and a mass education system. For these stakeholders, perceptions of the benefits of moving aspects of learning online can be attractive. But does this help the widening participation student, struggling to adjust to University life, juggling working to minimise debt and family commitments? A model has been developed through cross case analysis of students’ learning experiences at a post- 1992 University to illustrate how students are creating new and innovative ways to negotiate their engagement with Higher Education. The negotiation involves their individual expectations of: Their ability to control technology. Their forthcoming educational experience. Expectations of managing their ‘learning space. The model provides a way of mapping aspects of course design to different portraits of students, enabling students to be mapped as high, medium and low risk in terms of retention. The use of this model to design and analyse courses, in order to identify such risks for students, will then be demonstrated
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.