دانلود ترجمه مقاله قابلیت های استراتژیک مدیران بازار خرده فروشی: پژوهشی میدانی در کارابوک
عنوان فارسی |
قابلیت های استراتژیک مدیران بازار خرده فروشی: پژوهشی میدانی در کارابوک |
عنوان انگلیسی |
Strategic Capabilities of Retail Market Managers: A Field Research in Karabuk |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت استراتژیک؛ مدیر استراتژیست |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 14 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پژوهشی میدانی در میان مدیران بازار خرده فروشی در کارابوک 3. نتیجه گیری
چکیده – مدیریت استراتژیک با استفاده از کل منابع مؤثر و کارآمد سر و کار دارد. اقدامات استراتژیک روی محیط داخلی و خارجی تمرکز می کند. شرکت ها شرکت ها، رقابت خود را بر مبنای نقاط قوت خود و به منظور بهره مندی از فرصت ها ایجاد می کنند. مدیران، نقش مهمی را نه تنها در آنالیز استراتژیک و انتخاب اقدامات صحیح، بلکه در قالب بخشی از فرآیندهای تصمیم گیری در پیاده سازی استراتژی ها بازی می کنند. سازمان هایی با رقابت های سر سختانه، به دنبال مدیرانی هستند که به عنوان استراتژیست عمل کنند. هدف این مقاله، بررسی قابلیت های مدیریت استراتژیک مدیران فعال در سوپرمارکت ها در کارابوک می باشد. این پژوهش با استفاده از نظر سنجی چهره به چهره انجام شده است. پرسش نامه ها از مقاله هینترهابر و پاپ (1992) اقتباس شده اند. داده های جمع آوری شده با تست تک نمونه ای T آنالیز شده اند. جهان هدف شامل 42 فروشگاه ثبت شده در کارابوک می باشد. آنالیز قابلیت اطمینان یک مقدار آلفای کرونباخ 0.856 را نشان می دهد. نتایج آنالیز نشان می دهند که مدیران آینده گرا و کارآفرین هستند. آنها بر حس رقابت پذیری تأکید کرده و دارای دیدگاهی روشن در این زمینه هستند. توصیه می گردد تا مدیران سطح متوسط نیز تشویق شوند تا سهمی مؤثر در فرآیندهای مدیریت استراتژیک داشته باشند.
Strategic management deals with overall performance and efficient resource use. Strategic efforts focus on internal and external environment. Companies build their competitiveness on their strengths attempting to benefit from opportunities. Managers play a very important role not only in strategic analysis and choice efforts but also as part of decision-making process in strategy implementation. In fierce competition organizations seek their managers to be strategists. This research aims to examine strategic management capabilities of the managers working in supermarkets in Karabuk. The research was performed using face to face survey. The questionnaire was adapted from Hinterhuber and Popp (1992). Datas gathered were analyzed with 'One Sample T Test'. The target universe was composed of 42 stores registered in Karabuk. Reliability analysis revealed a 0,856 Cronbach's Alpha Value. Analysis results showed that managers are future oriented and entrepreneurial-minded. They emphasize competitivenes and have a clear vision. It may be advised to encourage medium level managers to contribute effectively to strategic management process.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.