دانلود ترجمه مقاله پیل های سوختی ثابت و بررسی تجاری سازی آنها
عنوان فارسی |
پیل های سوختی ثابت و بررسی تجاری سازی آنها |
عنوان انگلیسی |
Stationary fuel cells – Insights into commercialisation |
کلمات کلیدی : |
  پیل های سوختی ایستا؛ تجاری سازی؛ بازارها؛ هزینه ها؛ چالش های هزینه؛ پذیرندگان اولیه |
درسهای مرتبط | انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 30 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. سیستم های پیل سوختی ایستاء یا ثابت 3. چالش ها 4. چالش هزینه 5. اهداف هزینه ای 6. پشتیبانی دولتی 7. عرضه اولیه به بازار 8. بخش بندی بازار 9. روش دوگانه 10. کاهش هزینه 11. پیش بینی کاهش هزینه 12. کاهش عملی هزینه سیستم پیل سوختی 13. نتیجه گیری
سیستم های پیل سوختی ایستاء یا ثابت: سیستم های پیل سوختی ثابت چندین دهه در مناطق جهان تحت ساخت و توسعه بوده اند: علی الخصوص ایالات متحده و کانادا، ژاپن و کره جنوبی و اروپا. توسعه دهندگان اصلی شامل شرکت های Feul Cell Energy، Accumentrics، Bloom Energy و UTC (اکنون با نام ClearEdge) و Ballard در آمریکای شمالی؛ پاناسونیک، توشیبا و JX در ژاپن؛ Posco در کره جنوبی؛ و میزبان تولید کنندگان سیستم ها در اروپا: Topsoe Fuel Cells، Intelligent Energy، Baxi Innotech، Dantherm Power, Hexis, CFCL, Ceres Power, Vaillant, AFC, Elcore, RBZ و SOFC Power می باشند. سیستم های پیل سوختی ایستاء یا ساکن چندین سال «فروخته شده اند»، که اغلب همراه با پشتیبانی قابل توجه دولتی بوده اند، اما تعداد نسبتاً کم بوده اند. با این وجود، حرکت به سمت تجاری سازی در همین چند سال اخیر شتاب گرفته است. داده های بدست آمده از مرور صنعت پیل سوختی 2013، به حمل و نقل 24000 واحد در سال 2012، در مجموع 125 مگاوات ظرفیت توان اشاره می کنند. این ارقام نشان دهنده افزایش 50% و 53% بترتیب در سال 2011 می باشند. با اینکه این افزاش درصد بین سالهای 2011 و 2010، کمتر بوده است، اما مهم این است که از نظر حجمی، قابل توجه باقی مانده اند. همچنین شایان ذکر است که حمل و نقل سیستم پیل سوختی ایستاء از نظر تعداد و ظرفیت توان بر بخش پیل سوختی خارج از واحدهای شارژ کننده سیار و قابل حمل کوچک، حاکم شده اند. رشد حمل و ارسال سیستم های پیل سوختی ایستاء بخصوص بیانگر رشد نصب واحدهای میکرو CHP ها (کمتر از 1 kWe تا چندین kWe ) می باشد. در چند سال اخیر ، این امر بیشتر از ژاپن تحت برنامه Ene-Farm، در جای دیگر مشهود نبوده است. از سال 2009، تا انتهای سال 2012، تعداد نصب این پیل ها در مجموع به حدود 40 هزار عددی رسیده است؛ انتظار می رود که 35 تا 40 هزار مورد دیگر نیز در سال 2013 نصب شود. این افزایش با در نظر گرفتن اهداف تدوین شده توسط METI در ژاپن برای 1.4 میلیون سیستم پیل سوختی میکرو CHP تا سال 2020، تا 3/5 میلیون در سال 2030، معنادار می باشد. افزایش سالانه قابل توجه تعداد نصب ها برای تحقیق این اهداف لازم می باشند.
Stationary fuel cell systems: Stationary fuel cell systems have been under development for several decades in the world's regions: notably USA and Canada, Japan and South Korea, and Europe. Principal developers include Fuel Cell Energy, Accumentrics, Bloom Energy and UTC (now ClearEdge) and Ballard in North America; Panasonic, Toshiba and JX in Japan; Posco in South Korea; and a host of systems producers in Europe: Topsoe Fuel Cells, Intelligent Energy, Baxi Innotech, Dantherm Power, Hexis, CFCL, Ceres Power, Vaillant, AFC, Elcore, RBZ and SOFC Power. Stationary fuel cells systems have been ‘sold’ for a number of years, often with significant government support, but numbers have been relatively small. However, the move towards commercialisation has accelerated in the past few years. Data from the 2013 Fuel Cell Industry Review [1] points to shipments of 24,000 units in 2012, totalling 125 MW of power capacity. These figures represent increases of 50% and 53% respectively over 2011. Although the percentage increases are less than between 2011 and 2010, importantly they remain considerable in volume terms. It is also worthwhile to note that stationary fuel cell system shipments both in terms of numbers and power capacity dominate the fuel cell sector outside small portable recharging units. The growth in stationary fuel cell systems shipments reflects in particular the growth of installations of micro-CHP units (from less than 1 kWe to several kWe). Nowhere has this been more evident than in Japan over the past few years under the Ene-Farm programme. Since 2009 installations totalled about 40,000 to the end of 2012; with a further 35,000e40,000 expected to be installed in 2013 [2]. These increases are significant given the targets set out by METI of Japan for 1.4million micro-CHP fuel cell systems by 2020, leading to 5.3 m by 2030 [3]. Substantial per annum increases of installations are necessary to realise these targets.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.