دانلود ترجمه مقاله چگونه تکثیر و اندازه نمونه های کوچک می تواند دقت آزمایشات را افزایش دهد

عنوان فارسی :

چگونه تکثیر و اندازه نمونه های کوچک می تواند دقت آزمایشات را افزایش دهد: درس هایی که بازاریابی می تواند از روش علمی کشاورزی یاد بگیرد

عنوان انگلیسی :

How small sample size and replication can increase accuracy in experiments: Lessons that marketing may learn from agricultural scientific method

کلمات کلیدی :

  بازاریابی؛ علم؛ آزمایش؛ اندازه نمونه؛ تکثیر

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 64
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. سهم علمی کشاورزی در روش تجربی بازاریابی 3. مزایای اقتصادی و عملی اندازه نمونه کوچک 4. مزایای تکنیکی اندازه نمونه کوچک – دو اصل فیشر 5. تکثیر و اندازه نمونه کوچک 6. مفاهیم فنی 7. اعمال اصول فیشر در بازاریابی: فرآیند 8. اعمال اصول فیشر در بازاریابی: مثال 9. اندازه نمونه کوچک، نقش تکثیر، علم زندگی و تئوری بازاریابی

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper examines the use of small sample sizes and replication in marketing experimentation, including full factorials, fractional factorials, Latin squares and their derivatives such as conjoint analysis. It is well understood within agricultural research that the sample size used within these experiments should be kept to a minimum if maximum reliability is to be achieved. This understanding, which underlies the massive success of agricultural research in the last century, does not appear to have been transferred to marketing. This article explains the logic behind this counterintuitive claim. It then discusses the links between the use of small sample size and replication in experimental research. It concludes that the current very low level of replication in marketing can be related to a very basic mismatch between academic marketing’s theoretical expectations of replication outcomes and the degree to which these expectations can be meaningfully achieved by replication within any living environment.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله استفاده از تکثیر و اندازه های نمونه های کوچک در آزمایش های بازاریابی از جمله فاکتوریل های کامل، فاکتوریل های جزئی، مربعات لاتین و مشتقات آنها مانند تحلیل همگرا را بررسی کرده است. در زمینه پژوهش های کشاورزی به خوبی درک شده است که اندازه نمونه به کار رفته در این آزمایشات باید به منظور مینیمم سازی حصول قابلیت اطمینان بالا حفظ گردد. این درک که بر اساس موفقیت زیاد پژوهش های کشاورزی در قرن گذشته می باشد، به نظر نمی رسد که به بازاریابی انتقال یابد. در ادامه مقاله، ارتباط بین استفاده از تکرار و اندازه نمونه های کوجک در پژوهش های تجربی مورد بحث قرار گرفته است. نتیجه می گیریم که سطح بسیار پایین پاسخگویی فعلی در بازاریابی می تواند مربوط به یک عدم تطابق بسیار اساسی بین انتظارات تئوریک بازاریابی آکادمیک خروجی های پاسخ و میزان حصول به این انتظارات در هر محیط زندگی ای باشد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله چگونه تکثیر و اندازه نمونه های کوچک می تواند دقت آزمایشات را افزایش دهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یازده =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.