دانلود ترجمه مقاله چگونه تکثیر و اندازه نمونه های کوچک می تواند دقت آزمایشات را افزایش دهد

عنوان فارسی

چگونه تکثیر و اندازه نمونه های کوچک می تواند دقت آزمایشات را افزایش دهد: درس هایی که بازاریابی می تواند از روش علمی کشاورزی یاد بگیرد

عنوان انگلیسی

How small sample size and replication can increase accuracy in experiments: Lessons that marketing may learn from agricultural scientific method

کلمات کلیدی :

  بازاریابی؛ علم؛ آزمایش؛ اندازه نمونه؛ تکثیر

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 64
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. سهم علمی کشاورزی در روش تجربی بازاریابی 3. مزایای اقتصادی و عملی اندازه نمونه کوچک 4. مزایای تکنیکی اندازه نمونه کوچک – دو اصل فیشر 5. تکثیر و اندازه نمونه کوچک 6. مفاهیم فنی 7. اعمال اصول فیشر در بازاریابی: فرآیند 8. اعمال اصول فیشر در بازاریابی: مثال 9. اندازه نمونه کوچک، نقش تکثیر، علم زندگی و تئوری بازاریابی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله استفاده از تکثیر و اندازه های نمونه های کوچک در آزمایش های بازاریابی از جمله فاکتوریل های کامل، فاکتوریل های جزئی، مربعات لاتین و مشتقات آنها مانند تحلیل همگرا را بررسی کرده است. در زمینه پژوهش های کشاورزی به خوبی درک شده است که اندازه نمونه به کار رفته در این آزمایشات باید به منظور مینیمم سازی حصول قابلیت اطمینان بالا حفظ گردد. این درک که بر اساس موفقیت زیاد پژوهش های کشاورزی در قرن گذشته می باشد، به نظر نمی رسد که به بازاریابی انتقال یابد. در ادامه مقاله، ارتباط بین استفاده از تکرار و اندازه نمونه های کوجک در پژوهش های تجربی مورد بحث قرار گرفته است. نتیجه می گیریم که سطح بسیار پایین پاسخگویی فعلی در بازاریابی می تواند مربوط به یک عدم تطابق بسیار اساسی بین انتظارات تئوریک بازاریابی آکادمیک خروجی های پاسخ و میزان حصول به این انتظارات در هر محیط زندگی ای باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper examines the use of small sample sizes and replication in marketing experimentation, including full factorials, fractional factorials, Latin squares and their derivatives such as conjoint analysis. It is well understood within agricultural research that the sample size used within these experiments should be kept to a minimum if maximum reliability is to be achieved. This understanding, which underlies the massive success of agricultural research in the last century, does not appear to have been transferred to marketing. This article explains the logic behind this counterintuitive claim. It then discusses the links between the use of small sample size and replication in experimental research. It concludes that the current very low level of replication in marketing can be related to a very basic mismatch between academic marketing’s theoretical expectations of replication outcomes and the degree to which these expectations can be meaningfully achieved by replication within any living environment.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله چگونه تکثیر و اندازه نمونه های کوچک می تواند دقت آزمایشات را افزایش دهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi