دانلود ترجمه مقاله زمانبندی توان خودروی الکتریکی در حالت های V2G و G2V
عنوان فارسی |
زمانبندی توان خودروی الکتریکی در حالت های V2G و G2V با استفاده از یک روش مبتنی بر فرصت بهبود یافته شارژ/دشارژ |
عنوان انگلیسی |
Scheduling of Electric Vehicle’s Power in V2G and G2V Modes Using an Improved Charge–Discharge Opportunity-Based Approach |
کلمات کلیدی : |
  انرژی بافر؛ قیمت برق؛ تقاضای انرژی؛ شارژ نیمه کنترل شده (SCC)؛ شارژ کنترل نشده (UCC)؛ خدمات خودرو به شبکه (V2G) |
درسهای مرتبط | انرژی های نو |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2024 | تعداد رفرنس مقاله : 44 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش پیشنهادی 3. شبیه سازی ها و بررسی عملکرد 4. نتیجه گیری و کارهای آتی
چکیده – با رواج بیشتر خودروهای برقی (EVها)، چالش های مربوط به زیرساخت شارژ آنها هم رو به افزایش است. در سناریوی شبکه هوشمند پیشنهادی با منابع انرژی تجدیدپذیر و تولید پراکنده، خودروهای برقی به واسطه ظرفیت ذخیره انرژی، جزء مهم پایداری شبکه و کارکرد بهینه آن شناخته می شوند. با وجود تعداد بالای خودروهای برقی در پارکینگ ها، قابلیت بزرگی برای برنامه ریزی بهینه وجود دارد. اما مالکان خودروهای برقی باید انگیزه ای برای مشارکت در طرح خودرو به شبکه (V2G) داشته باشند. این مقاله یک سازوکار برنامه ریزی با استفاده از تخصیص انرژی رفت و برگشتی جدید بر اساس یک روش بهینه فرصت شارژ/دشارژ پیشنهاد می کند. روش پیشنهادی (PM) زمانبندی جریان قدرت در خودروهای برقی برای کار در حالت های V2G و شبکه به خودرو (G2V) را با در نظر گرفتن اولویت های دارندگان خودرو برقی، هزینه بهینه و استهلاک پائین باتری مورد توجه قرار می دهد. پیاده سازی این روش ساده و با توجه به زمان رسیدن و خروج خودرو، انعطاف پذیر است. ظرفیت 40 و 60 کیلوواتی خودروهای برقی با چند سناریوی طول عمر برای اثبات کارایی روش پیشنهادی در نظر گرفته شده است. عملکرد و مشخصه های روش پیشنهادی با روش های کنونی برای نمایش مزیت های آن مقایسه می شود. مقدمه: امروزه، سطح هشداردهنده انتشار گازهای گلخانهای و کاهش منابع انرژی سنتی، محققان را بر آن داشته است تا توجه خود را به انتقال از وسایل نقلیه متداول به وسایل نقلیه برقی معطوف کنند. دولتها در حال تدوین سیاستها و ارائه مشوقهایی برای ترویج خودروهای برقی (EV) هستند. امروزه، کشورها در حال پذیرش خودروهای برقی به عنوان وسیله اصلی حمل و نقل چه دوچرخ و چه چهارچرخ و حتی اتوبوس هستند [1]. در نتیجه، فروش جهانی خودروهای برقی در سال 2021 نسبت به سال قبل دو برابر شد و رکورد جدید 6.6 میلیون دستگاه را ثبت کرد [2]. فروش خودروهای برقی در سال 2022 به طور قابل توجهی رشد کرده است، با فروش 2 میلیون دستگاه در سه ماهه اول، تا 75 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2021 افزایش یافته است. این رشد سریع فشار قابل توجهی بر زیرساخت تامین برق وارد کرده است.
ترجمه مقاله مرتبط با این مقاله | دانلود ترجمه مقاله بهینه سازی فنی – اقتصادی – زیست محیطی شبکه های توزیع |
With rise in the popularity of electric vehicles (EVs), challenges related to its charging infrastructure are also soaring. In the upcoming smart grid scenario with significant renewable energy sources and distributed generation, EVs have been identified as a key element for grid stability and its optimal operation, primarily due to energy storage capacity. With a large number of EVs in parking, it has huge potential with optimal scheduling. However, EV owners should have the motivation to participate in vehicle-to-grid (V2G). This article proposes a scheduling mechanism using a novel forward–backward energy allocation, based on an improved charge–discharge opportunity approach. The proposed method (PM) addresses the scheduling of power flow in EVs to operate in V2G and grid-to-vehicle (G2V) modes considering EV owners’ preferences, optimal cost, and low battery degradation. The implementation of the PM is facile and flexible with the vehicle’s time of arrival and departure. A 40- and 60 kWh battery capacity EVs with multiple real-life scenarios have been considered in this study to demonstrate the effectiveness of the PM. The performance and features of the PM have been compared with the existing methods to distinguish its benefits. INTRODUCTION: Today, the alarming level of greenhouse gas emissions and decreasing traditional energy resources have prompted researchers to focus their attention on the transition from conventional to electric-powered vehicles. Governments are making policies and providing incentives to promote electric vehicles (EVs). Nowadays, countries are adopting EVs as prime means of transportation either two or four wheelers and even buses [1]. Consequently, global sales of EVs doubled in 2021 with respect to the previous year to set a new record of 6.6 million [2]. EV sales have continued to grow substantially in 2022, with 2 million units sold in the first quarter, up to 75% over the same period in 2021. This rapid growth has put considerable pressure on electricity supply infrastructure.
ترجمه این مقاله در 31 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 26 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.