دانلود ترجمه مقاله در جستجوی تئوری های جدید رفتار پس انداز: روابط مشتریان و مشاوران
عنوان فارسی |
در جستجوی تئوری های جدید رفتار پس انداز: روابط بین مشتریان بانک ها و مشاوران بر پس انداز خانوار چه تاثیری می گذارد |
عنوان انگلیسی |
Searching for new saving behavior theories: How relationships between banks’ customers and advisors affect household saving |
کلمات کلیدی : |
  صنعت بانکداری؛ تئوری بازاریابی |
درسهای مرتبط | بانکداری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 81 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مرور ادبی تئوری های پس انداز 3. مرور ادبی مبادله رابطه ای و معاملاتی 4. ایجاد مدلی در مورد میزان اثر شکل مبادله بر رفتار پس انداز 5. نتیجه گیری و دلالت های مدیریتی 6. تحقیقات آتی
مقدمه: اکثر تئوری های پس انداز، بیشتر براساس سطح جمعی پس انداز است نه فرآیند پس انداز و زمینه بازاریابی پس انداز (وارنیرد، 1999). در اقتصاد، پس انداز خانوار عمدتاً ، باقیمانده ای محصول می شود و نه فعالیت اصلی. علاوه بر آن، مدلهای تعادل عمومی احتمالاتی دینامیک، که مبنای پیش بینی و سیاست اقتصادی را تشکیل می دهند، بخش مالی را به عنوان یک واسط بدون تاثیر مشخص بر تقاضای جمعی، در نظر می گیرند. با این حال، جدیدترین بحران بانکداری جهان نشان داد که بخش مالی تاثیر قابل ملاحظه ای بر تولید ناخالص داخلی دارد؛ این مستلزم افزایش درک در مورد اینکه خدمات مالی چه تاثیری بر تقاضا و مصرف و همچنین بر پس انداز دارند، می باشد. یکی از گام ها در مسیر افزایش ادراک ما می تواند تاکید بر رابطه بین مشاوران بانک و مشتریان و میزان ارتباط این رابطه با رفتار پس انداز مشتری باشد. اینکه چنین ترتیب بندی پرسش ها مهم است و ممکن است مفید باشد، با پژوهش در زمینه های امور مالی، روانشناسی اقتصادی و بازاریابی خدمات مالی و اقتصاد رفتاری، مورد پشتیبانی و حمایت قرار گرفته است. همچنین با این حقیقت که دولت ها و تنظیم کنندگان مقررات به شیوه بازاریابی بد توسط مشاوران مالی به عنوان دلیلی برای بحران مالی اشاره کرده اند، مورد حمایت قرار گرفته است. اینکه رابطه بین مشاوران بانک و مشتریان، در بسیاری از زمینه های پژوهشی مهم محسوب شده است، برای ما انگیزه ای بوجود آورد تا از تئوری های علوم مختلف استفاده کنیم تا درک ما از رابطه بین مشاوران و مشتریان بانک و میزان ارتباط این رابطه با رفتار پس انداز مشتری، را افزایش می دهد. در این تلاش، ما از تئوری های رفتار پس انداز در زمینه های اقتصادی، مالی و روانشناسی اقتصادی استفاده کردیم، و در آنها رفتار پس انداز عمدتاً در نتیجه تصمیمات، اولویت ها و انگیزه های خود پس انداز کنندگان و همچنین پژوهش جدیدتر در مورد امور مالی بر روابط بین مشاوران و مشتریان، تحلیل می شود. همچنین ما از تئوری های بازاریابی رابطه ای استفاده می کنیم، تئوری ای که در آن تاکید اصلی بر تعامل بین فروشندگان و خریداران خدمات مالی است.
Introduction: Most saving theories are based more on the aggregate level of saving than on the process of saving and the marketing context of the saver (Wa¨rneryd, 1999). In economics, household saving is mainly treated as a residual, and not as a primary activity. In addition, the dynamic stochastic general equilibrium models, which form the basis for forecasting and economic policy (e.g. Kydland and Prescott, 1982) treat the financial sector as an intermediary with no measurable impact on aggregate demand. However, the most recent global banking crisis has demonstrated that the financial sector has a considerable impact on the gross domestic product; this calls for increased understanding of how the financial services have an impact not only on demand and consumption, but also on saving (Kocherlakota, 2010). One step on the way to increasing our understanding can be to focus on the relationship between bank advisors and customers, and how this relationship may relate to customer saving behavior. That such a line of inquiry is important and may be fruitful is supported by research in the fields of finance (Hackethal et al., 2012), economic psychology (Wa¨rneryd, 1999), and financial services marketing and behavioral economics (Chuah and Devlin, 2011). Support is also provided by the fact that governments and regulators have pointed to bad marketing practice by financial advisors as a cause for the financial crisis. That the relationship between bank advisors and customers has been identified as important in many fields of research provides a motive for us to use theories from different disciplines to increase our understanding of the relationship between bank advisors and customers, and of how this relationship may relate to customer saving behavior. In this endeavor, we use saving behavior theories in the fields of economics (Keynes, 1936; Modigliani and Brumberg, 1954; King, 1985), finance (Markowitz, 1952; Tobin, 1958; Guisi et al., 2002), and economic psychology (Kahneman and Tversky, 1979; Thaler and Shefrin, 1981; Shefrin and Thaler, 1988; Browning and Lusardi, 1996), where saving behavior predominantly is analyzed as results of the savers’ own decisions, preferences, and motives, as well as more recent research within finance on the relations between advisors and customers (Hackethal et al., 2012; Inderst and Ottaviani, 2009, 2012). We also use theories from relational marketing (Lambe et al., 2000), where the main focus is on the interaction between sellers and buyers of financial services.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.