دانلود ترجمه مقاله ارتباط بین مدیریت موجودی و تقاضای نامشخص برای سازمان ها
عنوان فارسی |
ارتباط بین مدیریت موجودی و تقاضای نامشخص برای سازمان های حمل سریع کالاهای مصرف کننده |
عنوان انگلیسی |
Relationship between Inventory Management and Uncertain Demand for Fast Moving Consumer Goods Organisations |
کلمات کلیدی : |
  حمل سریع کالاهای مصرف کننده (FMCG)؛ مدیریت موجودی؛ تقاضای نامشخص؛ مقدار سفارش اقتصادی (EOQ)؛ تحلیل هزینه مبتنی بر فعالیت (ABC) |
درسهای مرتبط | مدیریت صنعتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 33 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بیان مساله 3. فرضیات تحقیق 4. بررسی مقالات 5. روش و مواد 6. تحلیل داده ها 7. بررسی یافته ها 8. نتیجه گیری
نتیجه گیری: سهم این تحقیق در بین مقالات مربوط به سازمان های FMCG با یافتن ارتباط بین مدیریت موجودی و تقاضای عدم قطعیت در آن می باشد. حدود 72.2 درصد از پاسخ دهندگان نشان دادند که عدم قطعیت تقاضا دارای تاثیراتی روی مدیریت دارایی با پذیرش این اظهارات است که تاثیر مثبت قوی بین این متغیرها وجود دارد بنابراین هرچقدر که عدم قطعیت روی تقاضا بیشتر باشد، چالش های مرتبط با سهام هلدینگ در یک سازمان نیز دشوارتر خواهد بود. سازمان ها باید پیاده سازی تقاضای موثر و روش های پیش بینی را در نظر داشته باشند. سازمان های FMCG باید انواع موجودی و نحوه مدیریت آنها به منظور برقراری و پاسخ گویی به نیازهای مشتریان را در نظر بگیرند. درک محاسبات سهام ایمن به منظور پوشش دادن ریسک های خارج از سهام برای رشد و موفقیت هر سازمانی، مهم و حیاتی است. زمانی که مدل های موجودی به شکلی صحیح محاسبه نگردند، این موضوع می تواند منجر به اشباع سرمایه گذاری های سازمانی و ایجاد کمبودهایی در منابع گردد. مدیریت مناسب سازمانی در هر سازمان می تواند سازمان را از محصولات با کیفیت ضعیف، و ناامیدی مشتریان و نهایتا کاهش سود نجات دهد. زمانی که انواع موجودی در یک سازمان شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفت، مقداری عدم قطعیت وجود خواهد داشت که در نگرانی سازمان برای پاسخ گویی به تقاضای مشتریان وجود خواهد داشت. رابطه ای که بین مدیریت موجودی و تقاضای عدم قطعیت وجود دارد باید در سازمان ها به منظور پاسخ به تقاضا و موجودی در بهترین سطح شناسایی گردد.
Conclusion: This research contributes to the existing literature on FMCG organisations by finding out if a relationship between Inventory management and uncertain demand exist. 72.2 % of the respondents indicated that demand uncertainty have effects on inventory management by agreeing to the statement, there is a strong positive effect between these variables hence the higher the uncertainty on demand the more difficult and challenging of holding stock in an organisation. The organisations should consider implementation of effective demand and forecasting techniques. FMCG organisations should consider the types of inventory and how they should be managed in order to meet the consumers’ needs. It is important to any organisation’s success and growth to understand the calculations of safety stock in order to cover risk of stock-outs. When the inventory models are not calculated correctly, it may lead to too much inventory tying up the organisation’s investments or too little inventory which will cause shortages. Proper inventory management of any organisations saves the organisation from poor quality products and production, disappointing the customers, losing profits. When inventory types are known and used in an organisation, there will be little of uncertainty that will be experienced in the organisation concerning meeting customer demand. The relationship that exists between inventory management and uncertain demand should be recognized by the organisations in order to meet demand and for the inventory to be at its level best.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.