عنوان فارسی |
یک بررسی در زمینه گردشگری مجازی در ایران و جهان و ارتباط آن با تجارت الکترونیک |
درسهای مرتبط |
  مدیریت گردشگری و جهانگردی |
تعداد اسلاید : 21 | فرمت : pptx |
قابلیت چاپ و پرینت : دارد | کیفیت طراحی : طلایی |
سال طراحی : 1403 | برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله |
قابلیت ویرایش : دارد | برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله |
در این تحقیق به تعاریفی در زمینه صنعت گردشگری مجازی و همچنین اهمیت، مزایا و معایب آن پرداخته شده است. همچنین نقشی که این نوع از گردشگری در جذب گردشگر دارد نیز مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته و راهکارهایی نیز ارائه گردیده است. مطمئنا اگر موضوع پژوهشی شما نیز در زمینه گردشگری است می توانید از این محصول پاورپوینت، جهت ارائه کلاسی و اهداف دانشگاهی خود استفاده نمایید. در ادامه نیز به توضیحات بیشتری در مورد گردشگری مجازی می پردازیم:
گردشگری مجازی، اساساً یک مفهوم ترکیبی است، بدین معنا که هر دو مفهوم واقعیت مجازی و گردشگری را با هم ترکیب کرده است. در اصل، گردشگری مجازی، تجربه گردشگری را تسهیل می کند، بدون اینکه عملاً نیاز باشد به جایی سفر کنید. این نوع از گردشگری، شکل های مختلفی به خود می گیرد و درجات قابلیت فنآورانه مختلفی دارد. به ساده ترین شکل، گردشگری مجازی می تواند از یک تصویر ویدئویی از یک مقصد گردشگری تشکیل شده باشد. «گردشگر» (توریست) آن ویدئو را تماشا می کند، و از حس های شنوایی و بینایی خود بهره می گیرد. شکل های پیشرفته تر آن شامل فرورفتن در محیط از طریق استفاده از یک هدفون یا شبیه ساز است. همچنین می تواند شامل استفاده از صحنه های مختلف باشد، و ممکن است نیاز باشد کاربران دستکش هایی را بپوشند و حس های دیگری مانند حرکت (برای مثال در یک شبیه ساز رولرکوستر)، احساس (برای مثال، اگر برروی کاربر آب پاشیده شود) و بو، را تجربه کنند.
این پاورپوینت در 21 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 16 آن قرار داده شده است:
این محصول همچنین دارای یک تحقیق 21 صفحه ای می باشد که در ادامه، صفحه 14 آن قرار داده شده است:
گردشگری مجازی می تواند پوشش دهنده طیف گسترده ای از واقعیت دیجیتالی، شامل واقعیت مجازی و همچنین واقعیت مخلوط و واقعیت تقویت شده، باشد. در حقیقت، رشد فعالیت های مجازی، بسیار فراتر از حیطه صنعت گردشگری گسترش یافته است. در حال حاضر مردم خانه ها را بدون اینکه عملاً آنها را به صورت حضوری مشاهده کنند، خریداری می کنند، و احساس می کنند که تور مجازی کافی است. مردم از طریق تورهای مجازی از موزه ها دیدن می کنند و معلمان از واقعیت مجازی برای بهبود تجربه آموزشی دانش آموزانشان استفاده می کنند. واقعیت مجازی، به میزان بسیار زیادی با زندگی روزمره افراد درآمیخته است.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.