دانلود پاورپوینت مقاله مولفه های سرمایه اجتماعی و نوآوری پایدار در شرکت های کوچک

عنوان فارسی

سرمایه اجتماعی و نوآوری پایدار در شرکت های کوچک: ارزیابی اهمیت ظرفیت جذب، قابلیت بازاریابی و یادگیری سازمانی

درسهای مرتبط

  مدیریت کسب و کار

تعداد اسلاید : 25 فرمت : ppt
قابلیت چاپ و پرینت : دارد کیفیت طراحی : طلایی
سال طراحی : 1403 برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله
قابلیت ویرایش : دارد برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : دانلود ترجمه مقاله سرمایه اجتماعی و نوآوری پایدار
پاورپوینت مدیریت
قیمت دانلود :
33,600 تومان
توضیحات

مدت هاست که پی برده شده، نوآوری در توسعه پایدار شرکت ها به دلیل نقش آن ها در سودآوری و تداوم بلند مدت یک شرکت ضروری است. با تهدید صورت گرفته توسط تشدید رقابت، شرکت های متعددی اقدام به انجام نوآوری های پایدار و توسعۀ محصولات جدید در راس برنامه های خود کرده اند. در مقایسه با شرکت های بزرگ، کسب و کارهای کوچک دارای معایب کمبود منابع در نوآوری بوده و به سختی قادرند به تنهایی نوآوری را به انجام برسانند. بنابراین، انگیزه ای برای جستجوی نوآوری محصول خود و پیگیری پایداری دارند. با مشارکت در شبکه های اجتماعی، کسب و کارهای کوچک می توانند به فناوری نوآورانه و منابع خارجی به منظور کمک به فرایند نوآوری خود دست یابند و بنابراین بدین طریق موانع موجود در توسعه پایدار را کاهش می دهند. هنگام توسعۀ محصولات جدید، شرکت ها نیازمند کسب منابع جدید از خارج از شرکت بوده و متکی بر منابع رابطه ای به منظور خنثی سازی تهدیدات خارجی می باشند. سرمایه اجتماعی که به عنوان روابط اجتماعی و ارتباطات مدیریتی با خارجی ها تفسیر می شود، نقش اساسی در توسعۀ محصول جدید با دستیابی به مزایای اطلاعات شرکت و فرصت های بازار ایفاء می کنند. اهمیت سرمایه اجتماعی در توسعۀ محصول جدید مشخص شده است. با این حال، اکثر تحقیقات تاثیر مستقیم این مساله را مورد تایید قرار داده و تنها برخی از این تحقیقات تلاش هایی جهت کشف عناصر واسطه ای از طریق یک مسیر واحد بدون شرایط مرزی انجام می دهند که این مساله منجر به عدم درک جامع این موضوع می گردد. به منظور بررسی و رفع این شکاف، اهداف این مطالعه توسعۀ یک چارچوب مفهومی منسجم به منظور توضیح نحوۀ کمک سرمایه اجتماعی در بهبود توسعه محصول و نحوۀ تقویت این روابط به منظور ارائه حمایت تجربی جدید از توسعۀ نوآوری پایدار شرکت های کوچک می باشد.

این پاورپوینت در 25 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 8 آن قرار داده شده است:

شرکت های کوچک از ظرفیت های انعطاف پذیر بیشتر از شرکت های بزرگ برای جبران کمبود منابع خاص بهره می برند. محققین مفهوم قابلیت های پویا را معرفی کردند و نشان دادند که نوآوری شرکت با قابلیت های متمایز آن محدود می گردد. این قابلیت ها شرکت را قادر به حفظ، به کار گیری و توسعۀ منابع به منظور حفظ نوآوری در چنین محیط در حال تغییر سریع خواهد ساخت. در مقایسه با قابلیت های اساسی که شرکت ها در اصل به منظور توسعۀ محصولات جدید استفاده می کنند، قابلیت های پویا اشاره به آن دسته از قابلیت هایی دارد که سازمان ها جهت اصلاح شیوه های توسعۀ محصولات جدید به واسطۀ پویایی دانش و بازار استفاده می کنند. بنابراین، تاثیر منابع خارجی و در حال تغییر بر توسعۀ محصول جدید تا حد زیادی وابسته به قابلیت های پویا بوده که بیانگر مدل منابع – قابلیت – نتیجه است. به عنوان روابط خارجی با افراد خارج از شرکت، سرمایۀ اجتماعی دانش و ارتباطات خارجی شرکت را وارد بازار کرده که این مساله به شرکت در ایجاد قابلیت های پویا و اصلاح شیوه هایی که محصولات جدید را توسعه می دهد، کمک خواهد کرد. بنابراین، تصور ما بر این است که چارچوب قابلیت های پویا یک دیدگاه عمیق ارائه کرده که می تواند اثرات سرمایه اجتماعی را بر توسعۀ محصول توضیح دهد و ممکن است ایده های جدیدی برای توسعۀ پایدار شرکت های کوچک فراهم آورد.


سفارش ترجمه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پاورپوینت مقاله مولفه های سرمایه اجتماعی و نوآوری پایدار در شرکت های کوچک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi