دانلود پاورپوینت مقاله ارزیابی پیرشدگی در بایندرهای آسفالتی

عنوان فارسی

ارزیابی میزان پیرشدگی کوتاه ‌مدت بایندر آسفالتی به واسطه تست آون لایه نازک چرخشی

درسهای مرتبط

  مهندسی عمران؛ راه و ترابری

تعداد اسلاید : 26 فرمت : pptx
قابلیت چاپ و پرینت : دارد کیفیت طراحی : طلایی
سال طراحی : 1402 برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله
قابلیت ویرایش : دارد برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : دانلود ترجمه مقاله مدلسازی پیرشدگی بایندرهای آسفالتی
پاورپوینت مهندسی عمران
قیمت دانلود :
31,200 تومان
توضیحات

مشخصات بایندر سوپرپیو (ممتاز) با استفاده از روش‌های کوری که هر ماده بایندر را بدون در نظرگرفتن ویژگی‌های پروژه یا استفاده از آن تحت روش‌های آزمون یکسانی قرار می‌دهد، ویژگی‌های عملکرد یک بایندر را مورد ارزیابی قرار می دهد. در هر آزمون، هر بایندر تحت روش‌های ساده و استاندارد شده، دمای بالا و پایین قرار می گیرد که انتظار بر این است که بایندر در طی آزمون به خوبی عمل کند. در این پاورپوینت، یکی از پارامترهای سوپرپیو، یعنی زمان آزمون آون لایه نازک چرخشی، برای تعیین تأثیر این پارامتر بر انتخاب بایندر و امکان‌سنجی مدل‌سازی شرایط بایندر با استفاده از پیرشدگی کوتاه‌مدت، به دقت بررسی می‌شود.

این پاورپوینت در 26 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز، اسلاید شماره 16 آن قرار داده شده است:

بایندر آسفالت

در این مقاله، برای ایجاد معیاری برای پیرشدگی کوتاه مدت بایندر و ایجاد مدل های پیرشدگی بایندر از آزمون RTFOT استفاده شده است. همچنین در این تحقیق، از طریق آزمون جاروب دما، با استفاده از DSR، داده‌های کافی جهت مدل‌سازی اثرات پیرشدگی کوتاه‌مدت بر روی شش بایندر بدست آمد. یافته های بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که با استفاده از اشکال مدل مستقل و عوامل تغییر دمای مستقل برای هر یک از G* و δ می‌توان مدل‌هایی را برای پیرشدگی بایندر ایجاد نمود. همچنین لازم به ذکر است که، مدل‌ها شامل یک تابع سهمی تغییر دما-زمان و یک منحنی اصلی نمایی برای مدول برشی مختلط و یک چند جمله‌ای درجه دوم برای زاویه فاز می باشند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این مدل‌ها ویژگی‌های بایندر را به خوبی نشان می‌دهند و می‌توانند از کاربردهای عملی متعددی برخوردار باشند. همچنین شایان ذکر است که ضرایب تغییر دما برای G* در مقایسه با δ در تمام بایندر‌های آزمایش شده در این طرح همواره کوچک‌تر هستند، که حاکی از آن است که، G* در مقایسه با δ نسبت به پیرشدگی کوتاه‌مدت از حساسیت کمتری برخوردار است. علاوه بر این، برای حل مسائل مربوط به حساسیت مخلوط، تراکم‌پذیری مخلوط و رویدادهای مشابه حساس به پیرشدگی کوتاه‌مدت، رویکرد مدل‌سازی تحلیلی می‌تواند به نحو موثری استفاده شود. همچنین لازم به ذکر است که، برای تسهیل کاربرد RTFOT به عنوان معیاری برای پیرشدگی، اثرات اختلاط و ساخت در مقیاس زمانی RTFOT بایستی به نحو موثری تعیین کمیت شوند.


سفارش ترجمه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مقاله ارزیابی پیرشدگی در بایندرهای آسفالتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi