دانلود ترجمه و شبیه سازی مقاله کاهش تلفات شبکه توزیع در حضور خودروهای الکتریکی

عنوان فارسی

کاهش اتلاف توان برای نفوذ خودروی برقی با ذخیره ساز انرژی تعبیه شده در شبکه های توزیع

عنوان انگلیسی

Power Loss Reduction for Electric Vehicle Penetration with Embedded Energy Storage in Distribution Networks

کلمات کلیدی :

  اتلاف توان؛ الگوریتم بهینه سازی؛ ESS

درسهای مرتبط سیستم های توزیع انرژی؛ شبکه های هوشمند
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 19
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل شبیه سازی را دانلود کنید وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
44,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. فرضیه و مدل سازی 3. روش های کاهش اتلاف توان در شبکه مورد آزمایش 4. نتایج و تجزیه و تحلیل 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – خودروهای برقی (EV) در جامعه مدرن روز به روز رایج تر می شوند. این خودروها در خانه یا در مناطق عمومی با پریزهای استاندارد قابل شارژ هستند. با این حال، تقاضای بیشتر توان شبکه توزیع (DN) را از نظر اتلاف توان تحت تاثیر قرار می دهد. اگر این خودروها در هنگام پارک به DN متصل باشند، اتلاف توان افزایش می یابد. یکی از روش های موثر برای حل این مسئله ایجاد سیستم های ذخیره ساز انرژی (ESS) است. بنابراین در این مقاله پخش توان اکتیو و راکتیو آمیخته با دوره های مختلف شارژ، غیرپیک و پیک برای ESS پیشنهاد شده است. این تحقیق جریان توان اکتیو و راکتیو بهینه غیرهماهنگ (UA-RPF) برای ESS و جریان توان اکتیو و راکتیو بهینه هماهنگ (CA-RPF) برای ESS را ارائه می دهد، که عملکرد DN را بهبود می بخشد. نتایج سیستم توزیع IEEE-33 ارائه شده است. نشان داده شده است که می توان با استفاده از روش پیشنهادی تا مجموع 1.43MW در اتلاف توان (TPL) و 1.64MW در ورود از شبکه انتقال (TN) را کاهش داد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Electric vehicles (EVs) are becoming more popular in modern society. These vehicles can be charged at home or in public areas with standard outlets. However, the extra power demand affects the distribution network (DN) in terms of power losses. If these vehicles are connected into the DN during peak times, it increases the power losses. One effective methods to solve this issue would be the introduction of energy storage systems (ESSs). Therefore, both active and reactive power dispatch combined with different charging periods, off peak and peak, for the ESS is proposed in this paper. The research provides both uncoordinated optimal active-reactive power flow (UA-RPF) of the ESS and the coordinated optimal active-reactive power flow (CA-RPF) of the ESS, which improves the performance of the DN. Results for the IEEE-33 distribution system are presented. It is demonstrated that 1.43MW total power losses (TPL) and 1.64MW of imports from the transmission network (TN) can be reduced by using the proposed approach.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

شبیه سازی کاهش تلفات شبکه توزیع در حضور خودروهای الکتریکی توسط ذخیره سازها

امروزه حضور خودروهای الکتریکی باعث افزایش تلفات شبکه توزیع شده است. برای کاهش تلفات شبکه توزیع در حضور خودروهای الکتریکی کارهای زیادی صورت گرفته که از جمله منابع تولید پراکنده ، جایابی بهینه خازن ها در شبکه توزیع و هم چنین استفاده از ذخیره سازها از جمله ی مهم ترین این روش ها به حساب می آیند. مسئله ی تلفات شبکه ی توزیع مخصوصا در زمان پیک بار بسیار حائز اهمیت می باشد. لذا این محصول به مسئله کاهش تلفات شبکه خصوصا در زمان های پیک بار با برنامه ریزی ذخیره سازها و شارژ خودروهای الکتریکی پرداخته است و شبیه سازی های موجود در این فایل به طور کامل بوده و نتایج موجود در مقاله را ارائه می دهد.

کاهش تلفات در شبکه توزیع برق

نتایج شبیه سازی نیز برای این مقاله توسط الگوریتم ژنتیک صورت گرفته که شکل های زیر نشان دهنده ی این موضوع می باشد:

کاهش تلفات در شبکه توزیع برق

این موضوع مقاله یعنی کاهش تلفات شبکه توزیع با حضور خودروهای الکتریکی توسط ذخیره سازها بر روی شبکه IEEE33 باسه صورت گرفته است. شبیه سازی موجود در این محصول توسط برنامه ی MATLAB صورت گرفته است.

کاهش تلفات در شبکه توزیع برق

 

کاهش تلفات در شبکه توزیع برق

خودروهای الکتریکی خود مصرف کننده انرژی الکتریکی هستند، لذا در جایابی این خودروها عدم توجه به پروفیل ولتاژ و تلفات شبکه می تواند خسارات زیادی را به سیستم قدرت وارد کند.

 

محتوی بسته دانلودی:

این محصول حاوی یک گزارش کار کامل می باشد که در 18 صفحه تنظیم شده است و به جرات می توان گفت حاوی 80 درصد ترجمه مقاله می باشد. شبیه سازی در متلب PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 44,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

  1. سامدین انصاری (خریدار محصول)

    سلام
    بنده با توجه به اینکه عنوان شده بود دارای ترجمه هست این مقاله رو خریدم ولی فقط گزارش کار داره و برای من ترجمه کامل مقاله خیلی مهمه. لطفا رهنمون فرمایید.

    • bagher

      مورد بررسی شد.
      مرسی از اطلاعتون.
      ترجمه در محصول قرار گرفت. برای شما نیز ایمیل گردید. به واحد پشتیبانی ترجمه گزارش شد تا با شما تماس گرفته شود.
      بایت مشکل ایجاد شده عذرخواهی میکنیم.
      موفق باشید

  2. رامین

    نتایج شبیه سازی همان نتایج مقاله هستش؟

    • bagher

      سلام
      بله شبیه سازی به صورت کامل انجام شده است.
      باتشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi