دانلود ترجمه و شبیه سازی مقاله کاهش تلفات شبکه توزیع در حضور خودروهای الکتریکی

عنوان فارسی :

کاهش تلفات شبکه توزیع در حضور خودروهای الکتریکی توسط جاسازی ذخیره سازها

عنوان انگلیسی :

Power Loss Reduction for Electric Vehicle Penetration with Embedded Energy Storage in Distribution Networks

کلمات کلیدی :

  کاهش تلفات ، الگوریتم بهینه سازی ، ESS

درسهای مرتبط : سیستم های توزیع انرژی ، شبکه های هوشمند
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 19
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل شبیه سازی را دانلود کنید وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود مقاله
33,000 تومان
فهرست مطالب

1 . مقدمه 2 .فرضیات حل 3 . پخش بار سیستم توزیع 4 . تشریح روش پیشنهادی برای کاهش تلفات 5. تشریح روش بهینه سازی 5 . تحلیل نتایج 6. نتیجه گیری

چکیده انگلیسی مقاله

ABSTRACT- Electric vehicles (EVs) are becoming more popular in modern society. These vehicles can be charged at home or in public areas with standard outlets. However, the extra power demand affects the distribution network (DN) in terms of power losses. If these vehicles are connected into the DN during peak times, it increases the power losses. One effective methods to solve this issue would be the introduction of energy storage systems (ESSs). Therefore, both active and reactive power dispatch combined with different charging periods, off peak and peak, for the ESS is proposed in this paper. The research provides both uncoordinated optimal active-reactive power flow (UA-RPF) of the ESS and the coordinated optimal active-reactive power flow (CA-RPF) of the ESS, which improves the performance of the DN. Results for the IEEE-33 distribution system are presented. It is demonstrated that 1.43MW total power losses (TPL) and 1.64MW of imports from the transmission network (TN) can be reduced by using the proposed approach.

چکیده ترجمه شده به فارسی

چکیده: خودروهای الکتریکی امروزه در جوامع پیشرفته بسیار معروف شده اند. این خودروها می توانند در خانه یا در مکان های عمومی توسط شارژرهای استاندارد شارژ شوند. به هر حال تقاضای توان اضافی می تواند تلفات شبکه ی توزیع را افزایش داده و بر آن بیفزاید. به خصوص اگر این خودروها در زمان پیک بار به شبکه وصل شوند تلفات به شدت افزایش خواهد یافت. یک روش برای کاهش این مورد استفاه از ذخیره سازها می باشد. در این مقاله یک روشی برای برنامه ریزی و دیسپاچینگ توان اکتیو و راکتیو ترکیبی در زمان های مختلف چه در زمان پیک و چه در زمان غیر پیک برای ذخیره سازها پیشنهاد شده است. این روش پیشنهادی توان اکتیو و غیر اکتیو چه در حالت متمرکز و چه در حالت غیر متمرکز ذخیره سازها را تامین کرده و عملکرد شبکه توزیع را بهبود می دهد. نتایج الگوریتم پیشنهادی بر روی شبکه ieee33 باسه مورد بررسی قرا گرفته است. این نشان می دهد که 1.43 مگاوات میزان تلفات شبکه توزیع و 1.64 نیز کل تلفات شبکه انتقال بوده که با این روش میزان آن کاهش یافته است.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

شبیه سازی کاهش تلفات شبکه توزیع در حضور خودروهای الکتریکی توسط ذخیره سازها

امروزه حضور خودروهای الکتریکی باعث افزایش تلفات شبکه توزیع شده است. برای کاهش تلفات شبکه توزیع در حضور خودروهای الکتریکی کارهای زیادی صورت گرفته که از جمله منابع تولید پراکنده ، جایابی بهینه خازن ها در شبکه توزیع و هم چنین استفاده از ذخیره سازها از جمله ی مهم ترین این روش ها به حساب می آیند. مسئله ی تلفات شبکه ی توزیع مخصوصا در زمان پیک بار بسیار حائز اهمیت می باشد. لذا این محصول به مسئله کاهش تلفات شبکه خصوصا در زمان های پیک بار با برنامه ریزی ذخیره سازها و شارژ خودروهای الکتریکی پرداخته است و شبیه سازی های موجود در این فایل به طور کامل بوده و نتایج موجود در مقاله را ارائه می دهد.

کاهش تلفات در شبکه توزیع برق

نتایج شبیه سازی نیز برای این مقاله توسط الگوریتم ژنتیک صورت گرفته که شکل های زیر نشان دهنده ی این موضوع می باشد:

کاهش تلفات در شبکه توزیع برق

این موضوع مقاله یعنی کاهش تلفات شبکه توزیع با حضور خودروهای الکتریکی توسط ذخیره سازها بر روی شبکه IEEE33 باسه صورت گرفته است. شبیه سازی موجود در این محصول توسط برنامه ی MATLAB صورت گرفته است.

کاهش تلفات در شبکه توزیع برق

 

کاهش تلفات در شبکه توزیع برق

خودروهای الکتریکی خود مصرف کننده انرژی الکتریکی هستند، لذا در جایابی این خودروها عدم توجه به پروفیل ولتاژ و تلفات شبکه می تواند خسارات زیادی را به سیستم قدرت وارد کند.

 

محتوی بسته دانلودی:

این محصول حاوی یک گزارش کار کامل می باشد که در 18 صفحه تنظیم شده است و به جرات می توان گفت حاوی 80 درصد ترجمه مقاله می باشد. شبیه سازی در متلب
قیمت : 33,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه و شبیه سازی مقاله کاهش تلفات شبکه توزیع در حضور خودروهای الکتریکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.