دانلود ترجمه مقاله عقاید کودکان در زمینه رابطه بین فقر با طبقه اجتماعی
عنوان فارسی |
عقاید کودکان در زمینه رابطه بین فقر با طبقه اجتماعی |
عنوان انگلیسی |
Beliefs about poverty related to social categorization in childhood |
کلمات کلیدی : |
  طبقه بندی اجتماعی؛ شناخت کودکی؛ ذات باوری؛ فقز؛ دوران کودکی |
درسهای مرتبط | روانشناسی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 29 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. ذات باوری در شناخت دوران کودکی 2. روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی
بحث و بررسی: هدف این مقاله، تعیین آن است که آیا ماهیت عقاید مرتبط با طبقه اجتماعی فقر، در کودکان 5 تا 7 سال از سطوح اجتماعی اقتصادی مختلف، از یک نوع ماهیت گرایی است یا خیر. برای دستیابی به این هدف، این فرضیه را آزمون کردیم که «طبقه بندی اجتماعی فقر» همراه با گرایش ذاتی به سمت ماهیت گرایی و عقایدی که در فرهنگی که در آن فرو رفته اند، ترویج پیدا می کنند، تولید می شود یا خیر. به طور کلی می توان استنباط کرد که هیچ شواهدی از تفکر ماهیت گرایی به عنوان مبنایی برای طبقه بندی اجتماعی فقر، در شرکت کنندگان، وجود ندارد. نتایج بیان می کنند که کودکان اطلاعات برونی در مورد افراد فقیر را اولویت بندی می کنند تا علل عضویت در آن طبقه را توصیف کنند. این یافته خود را در تمایل پاسخگران به ذکر عدم وجود کالای مادی و پشتیبانی اجتماعی به عنوان ماهیت فقر و به همین نحو، برای پذیرش اینکه تغییرات گذرا در زندگی این افراد ممکن است آنها را از طبقه فقیر، بیرون بیاورد، خود را نشان می دهد. نتایج مشابهی بوسیله چافل و نیتزل (2005) در یک تحقیق با کودکانی از SES مختلف، اصالت قومیتی مختلف و از زمینه های شهری و روستایی، بدست آمدند. آنها دریافتند که تعداد قابل توجهی از کودکان تمایل به این فکر و اندیشه را دارند که منشاء فقر ریشه در نیروهای بیرون از افراد دارند. پاسخگران، ماهیت فقر را با وضعیت هایی مانند کمبود تغذیه، لباس یا یک شخصیت حمایت کننده، ارتباط دادند. یافته های مطالعه بالا و همچنین این مطالعه، وزن داده شده به شناخت زمان کدکی در تبیین پدیده اجتماعی براساس مشخصات بیرونی و محرک های فیزیکی، را خاطر نشان می کنند. این تاکید را می توان طبق نظریه های پیاژه ای تبیین کرد، با توجه به اینکه اعتقادات بیان شده توسط کودکان، نشان دهنده روش های درک جهان اجتماعی طبق تغییر و حرکت از تفکر پیش عملیاتی به تفکر منسجم، می باشند. در مرحله تفکر پیش عملیاتی (تقریباً بین 2 و 7 سالگی)، کودک ظرفیت تفکر نمادین و انجام عملیات ها به صورت منطقی در یک جهت را پیدا می کند (وولفولک، 2006). با این حال، شایان ذکر است که در این مطالعه، کوچکترین کودکان نیز کمبود حمایت اجتماعی، حضور عوامل و نمایندگانی که بر زندگی فقیر تاثیر می گذاشتند و وضعیت های هیجانی که محصول این کمبودها هستند را درک می کنند، علیرغم این حقیقت که نظریه پیاژه ای بیان می کند که (در این سن)، برای کودک ملاحظه جنبه دیگر دشوار است.
Discussion: This paper undertook to determine whether the nature of the beliefs that underlie the social category of poverty, in children from 5 to 7 years of age from different socioeconomic levels, is of an essentialist type. To achieve this, we tested a hypothesis whereunder the social categorization of “poverty” is produced in conjunction with the innate tendency toward essentialism and the beliefs that are promoted in the culture in which one is immersed. In general terms, it can be concluded that no evidence of essentialist thought is found among the participants as a basis for the social categorization of poverty. The results suggest that children prioritize external information about poor individuals to describe the causes of membership in the category. This finding manifests itself in the tendency for the respondents to mention the lack of material goods and social support as the nature of poverty and likewise to accept that transitory changes in the lives of these people may exclude them from the poverty category. Similar results were identified by Chafel and Neitzel (2005) in a study with children from different SES, different ethnic origins and from urban and rural contexts. They found that a significant number of children are inclined to think that the origins of poverty are rooted in forces external to the individuals. The respondents associated the nature of poverty with situations such as the lack of nutrition, clothing, or a protective figure. The findings of the above study as well as this study highlight the weight given to childhood cognition in explaining social phenomena based on external characteristics and physical stimuli. This emphasis can be explained according to Piagetian theories, given that the beliefs expressed by children identify ways of understanding the social world according to the movement from pre-operational thinking to concrete thinking. In of pre-operational thinking stage (approximately between 2 and 7 years of age), the child develops the capacity to think symbolically and to carry out operations in a logical way in one direction (Woolfolk, 2006). Nevertheless, it is important to note that in this study the youngest children also understand the lack of social support, the presence of agents which affect the lives of the poor, and the emotional states which are a product of these shortages, despite the fact that the Piagetian theory suggests that —at this age— it is difficult for one child to consider the perspective of another.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.