دانلود ترجمه مقاله راندمان درک شده مشارکت دولتی – خصوصی: یک مطالعه در کانادا
عنوان فارسی |
راندمان درک شده مشارکت دولتی – خصوصی: یک مطالعه در کانادا |
عنوان انگلیسی |
The perceived efficacy of public-private partnerships: A study from Canada |
کلمات کلیدی : |
  مشارکت دولتی – خصوصی؛ نظریه نهادی؛ ارزش پول؛ ایجاد زیرساخت های تجاری؛ حسابداری تفسیری؛ حسابداری بحرانی |
درسهای مرتبط | مدیریت دولتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 23 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 98 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی منابع و بحث سیاسی 3. چارچوب مفهومی 4. روش تحقیق 5. یافته ها: پروژه مشارکت دولتی – خصوصی آلبرتا 6. بحث و نتیجه گیری
چکیده - از دهه 1990، مشارکت دولتی – خصوصی (P3s) به عنوان یک ابزار سیاسی مالی زیرساخت های بخش دولتی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، حجم وسیعی از شواهد پیشنهاد می دهد که این مشارکت سازگار با ارزش پول برتر که استدلال محوری برای جذب شرکاء صنعتی خصوصی می باشد، نیست. در پاسخ به تماس آندون (2012)، ما منطق پشت توسعه مداوم مشارکت دولتی – خصوصی را با تمرکز بر عوامل موثر بر ماهیت و عملکرد مشارکت دولتی – خصوصی را مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله نظریه نهادی معاصر را به منظور توضیح استقرار دولتی مشارکت دولتی – خصوصی به عنوان یک مکانیزم تحویل زیرساخت های قانونی ترسیم کردیم. در حالی که مدل مشارکت دولتی – خصوصی دارای مشکلات متعددی می باشد، اما باز هم دولت ها بر به کارگیری این مدل اصرار دارند. این شیوه به نیروهای زیست محیطی نهادی امکان حرکت جهت پیاده سازی مشارکت دولتی – خصوصی پایدار و نهادی را به عنوان یک دارایی سیاسی را فراهم آورده است. علاوه بر این، ما انگیزه های مربوط به درک جدید منافع ماکرو (گروه) و میکرو (خصوصی) که تصویب، حفظ و نهادینه سازی اقدامات سیاسی ترجیحی می باشد را شناسایی کردیم. سازگار با دیدگاه فعلی مشارکت دولتی – خصوصی به عنوان سازمان های ترکیبی پیچیده که با شرایط کثرت گرایانه مواجه می شوند، استدلال کردیم که نظرات منعکس کننده ای در میان عاملان محلی در به تعادل رساندن رقابت میان منافع سهامدارانی که تحت تاثیر سیاست مشارکت دولتی – خصوصی قرار دارند، وجود ندارد. علاوه بر این، ما پیامدهای صنعت حسابداری را به عنوان حاملان دانش در هدایت تکامل مشارکت دولتی – خصوصی، به ویژه در تشخیص ماهیت دوگانه مشارکت دولتی – خصوصی که به عنوان مدل های تصمیم گیری هدف ارائه شده، را مورد تاکید قرار دادیم، اما جامعه به عنوان بخشی از اتخاذ و پیاده سازی سیاست مشارکت دولتی – خصوصی ایجاد شده است. در نتیجه، با تغییر در پویایی سیاسی مرتبط با کارایی و پایداری، در پایان می توان به آزمایش مشارکت دولتی – خصوصی آلبرتا نزدیک شد و یا این که به سوالاتی که در این مقاله مطرح می شود، پاسخ داد.
Since the 1990s, Public–Private Partnerships (P3s) have become a widely used public infrastructure financing policy tool. However, there is a vast body of evidence suggesting that they do not consistently deliver superior Value-for-Money (VfM), a central argument for engaging private industry partners. In response to the call by Andon (2012), we investigate the rationale behind governments’ continuing deployment of P3s, focusing on the factors affecting the nature and performance of P3s. We draw on contemporary institutional theory to explain the Alberta government’s deployment of P3s as a legitimate infrastructure delivery mechanism. While the P3 model has been beset by numerous problems, governments persist with P3 deployment. This practice is traced to institutional environmental forces that are set in motion to implement, sustain and institutionalize P3s as a ‘take it or no asset’ policy. Furthermore, we identify motivations tied to a new understanding of macro (group) and micro (private) interests that enact, sustain and institutionalize ‘preferred’ policy measures cloaked as ‘public interest’. Consistent with the current view of P3s as complex hybrid organizations that confront pluralistic circumstances, we argue that there is an absence of a reflective consideration among the invested local actors in balancing the competing stakeholder interests impacted by P3 policy. Furthermore, we outline the implications for the accounting industry as knowledge carriers in guiding the situated jurisdictional evolution of P3s, especially in recognition of the dual nature of P3s that are presented as objective decision models, but are context-driven and socially constructed as part of P3 policy adoption and implementation. Consequently, given the shifting political dynamics regarding the efficacy – and sustainability – of P3s, whether the end could be near for Alberta’s P3 experiment or a temporary hiatus is an open question that this paper will attempt to address.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.