دانلود ترجمه مقاله تاثیر نشانه های کشور مبدا روی رفتار سرمایه گذاری مصرف کننده
عنوان فارسی |
تاثیر نشانه های کشور مبدا روی رفتار سرمایه گذاری مصرف کننده: تاثیر تعدیل کننده قدرت برند مالی و سبک مدیریت سرمایه گذاری |
عنوان انگلیسی |
The impact of country-of-origin cues on consumer investment behavior: The moderating influence of financial brand strength and investment management style |
کلمات کلیدی : |
  رفتار سرمایه گذاری؛ رفتار مصرف کننده؛ کشور مبدا؛ صندوق های مشترک؛ کیفیت مالی؛ استفاده از نشانه |
درسهای مرتبط | مدیریت سرمایه گذاری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 62 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. مطالعات تجربی 4. بحث و بررسی های کلی 5. مشارکت ها، مفاهیم، محدودیت ها و تحقیقات آتی
چکیده – هدف: انتخاب نحوه سرمایه گذاری دارایی، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که مصرف کننده با آن مواجه می باشد. با این حال، تعیین کیفیت مالی هدف محصولات سرمایه گذاری پیچیده مانند صندوق های مشترک، وظیفه ساده ای برای مصرف کننده نمی باشد. در مقابل این پیش زمینه، هدف این مقاله مشخص کردن تاثیر بالقوه (و نه ضروری) این نشانه روی ادراک مصرف کننده از کیفیت مالی در زمینه سرمایه گذاری می باشد: کشور مبدا (COO) صندوق یا سهام مشترک. طراحی / روش تحقیق / رویکرد: دو آزمایش مبتنی بر وب برای تست فرضیات تحقیق مورد استفاده قرار گرفته اند. یافته ها: مشخص شده که COO روی ارزیابی سرمایه گذاران از معیارهای مالی صندوق های مشترک، هم از نظر ریسک درک شده و هم بازده بالقوه تاثیر گذار می باشد. علاوه بر این، نتایج آزمایش 2 نشان می دهد که گرچه یک برند مالی محکم می تواند تا حدی بر تاثیر COO غلبه کند، میزان این تاثیر به واسطه این موضوع تعدیل می گردد که آیا این صندوق به شیوه مدیریتی فعال استفاده می شود یا شیوه ای منفعل و غیر فعال. محدودیت های تحقیق / مفاهیم: اگرچه ارائه دهندگان صندوق های مشترک با تصویر کشور مالی قوی (CI) می تواند پایه ای برای آن تصویر بوده و بر پایه برند کشور اصلی شکل گیرد، با این حال ارائه دهندگان از کشورهایی با CI مالی ضعیف می تواندد روی مدیریت منفعل به منظور به حداقل رسانی تاثیر COO منفی تمرکز کنند. اصالت / ارزش: نتایج نشان می دهند که COO می تواند منبع مهمی از تصمیمات سرمایه گذاری بهینه باشد. این دیدگاه ها برای بهبود تصمیم گیری های مصرف کننده و نیز برای ارائه دهندگان سرویس های فردی بسیار مهم می باشد.
Purpose - Choosing how to invest one’s assets is one of the more important decisions consumers are faced with. However, determining the objective financial quality of complex investment products such as mutual funds is not an easy task for consumers. Against this background, this study aims to clarify the potential impact of one, not necessarily rational, cue on consumer perceptions of financial quality in the investment context: the country-of-origin (COO) of the mutual fund or stock. Design/methodology/approach - Two Web-based experiments are used to test the study’s hypotheses. Findings - COO is found to impact investors’ evaluation of the financial metrics of mutual funds, both in terms of perceived risk and potential return. Moreover, the results of Experiment 2 show that although a strong financial brand can partially overcome the COO effect, the extent of this effect is moderated by whether the fund utilizes an active or passive management style. Research limitations/implications - Although mutual fund providers with a strong financial country image (CI) may leverage that image and build on their home country’s brand, providers from countries with a poor financial CI may do well focusing on passive management to minimize negative COO influence. Originality/value - The results highlight that COO can be an important source of sub-optimal investment decisions. These insights are of high importance for efforts to improve consumer decision-making and for individual service providers.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.