دانلود ترجمه مقاله نقش چندرسانه ها در آموزش مهارت های جراحی

عنوان فارسی

نقش چندرسانه ها در آموزش و ارزیابی مهارت های جراحی

عنوان انگلیسی

The role of multimedia in surgical skills training and assessment

کلمات کلیدی :

  چندرسانه ای ها؛ مهارت های جراحی؛ آموزش و ارزیابی؛ تحصیلات

درسهای مرتبط پزشکی؛ جراحی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 52
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
32,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مواد و روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده مقدمه: چندرسانه ها یک منبع آموزشی است که برای تکمیل آموزش مهارت های جراحی قابل استفاده است. هدف این مرور ادبی تعیین نقش چندرسانه ها در آموزش و ارزیابی جراحی با انجام یک مرور ادبی نظام مند می باشد. روشها: یک مرور نظامند برای مقالات منتشر شده برروی پایگاه داده های زیر انجام شد: PubMed/Medline (1992 تا نوامبر 2014)، SCOPUS (1992 تا نوامبر 2014) و EMBASE (1992 تا نوامبر 2014). برای هر مطالعه، محتوای آموزشی، طراحی مطالعه، مهارت جراحی ارزیابی شده و برآمدها، ثبت شدند. یک فرم استخراج داده استاندارد ابداع و تهیه شد تا استخراج نظاممند اطلاعات مرتبط ، تضمین شود. نتایج: 21 مطالعه شامل شدند؛ 14 آزمایش کنترل شده تصادفی (RCT) و 7 آزمایش کنترل شده غیرتصادفی (Non-RCT ها). مهارت های فنی در 7 RCT و 3 nonRCT ، ارزیابی شدند؛ مهارت های شناختی در 9 RCT و 4 غیر RCT ، ارزیابی شدند. در مطالعات کنترل شده، چندرسانه ای ها با بهبود قابل توجه مهارت های فنی (4 مطالعه، 4 RCT) و مهارت های شناختی (7 مطالعه؛ 6 RCT) ارتباط داده شدند. در دو مطالعه، چندرسانه ای ها در مقایسه با تدریس متداول، پایین تر در نظر گرفته شدند. ارزیابی چند رسانه ای (9 مطالعه) ، نتایج اکیداً مطلوب را نشان دادند. نتیجه گیری: این مرور ادبی بیان می کند که چندرسانه ای ها به نحو موثری اکتساب مهارت های شناختی و فنی را تسهیل می کند و به عنوان یک منبع آموزشی بخوبی پذیرفته شده است. مقدمه: الگوهای کار با افزایش اتکا به سیتسم های شیفت و کاهش ساعات آموزش (تصریح شده توسط دستورالعمل زمان کار اروپا (EWTD))،در انگلستان تغییر کرده است. قبل از گزارش کالمن در سال 1993 ، یک کارآموز جراحی انتظار می رود بیش از 30000 ساعت کار کند قبل از اینکه به یک مشاور تبدیل شود. با تاثیر شیوه های کار در حال تغییر و اصلاحات «شغل پزشکی مدرنگرای» MMC اخیر، ساعات آموزش اکنون به کمتر از 6000 ساعت کاهش یافته اند. مدل فعلی آموزش پیوسته از فارغ التحصیل تا وضعیت مشاور ، مدت آموزش عمومی را بیشتر کاهش می دهد. اکنون هنرجویان جراحی بیش از پیش از ساعات کاری نرمال که در آن اکثریت تجربه عمل جراحی سنتی حاصل می شود، حذف می شوند. افزایش پاسخگویی و مسئولیت مشاور برای ایمنی بیمار و تنوع بیشتر فنون موجود در هر تخصص نیز باعث کاهش فرصت های آموزش شده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Introduction – Multimedia is an educational resource that can be used to supplement surgical skills training. The aim of this review was to determine the role of multimedia in surgical training and assessment by performing a systematic review of the literature. Methods – A systematic review for published articles was conducted on the following databases: PubMed/MEDLINE (1992 to November 2014), SCOPUS (1992 to November 2014) and EMBASE (1992 to November 2014). For each study the educational content, study design, surgical skill assessed and outcomes were recorded. A standard data extraction form was created to ensure systematic retrieval of relevant information. Results – 21 studies were included; 14 randomized controlled trials (RCTs) and 7 non-randomized controlled trials (Non-RCTs). Technical skills were assessed in 7 RCTs and 3 non-RCTs; cognitive skills were assessed in 9 RCTs and 4 non-RCTs. In controlled studies, multimedia was associated with significant improvement in technical skills (4 studies; 4 RCTs) and cognitive skills (7 studies; 6 RCTs). In two studies multimedia was inferior in comparison to conventional teaching. Evaluation of multimedia (9 studies) demonstrated strongly favourable results. Conclusions – This review suggests that multimedia effectively facilitates both technical and cognitive skills acquisition and is well accepted as an educational resource. Introduction: Work patterns in the UK have changed with increasing reliance on shift systems and a reduction in training hours (as specified by the European Working Time Directive (EWTD)). Prior to the Calman report in 1993 a surgical trainee would have expected to work over 30,000 hours before becoming a consultant. With the impact of changing working practices and the recent Modernising Medical Careers (MMC) reforms, training hours have now fallen to below 6000 hours. The current model of seamless training from graduate to consultant status further reduces the period of generic training. Surgical trainees are now also increasingly removed from normal working hours in which the majority of traditional operative experience is gained. Increasing consultant accountability for patient safety, and greater diversity of available techniques within each speciality has also led to a reduction in training opportunities.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 9 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 32,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش چندرسانه ها در آموزش مهارت های جراحی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − بیست =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi