دانلود شبیه سازی و ترجمه مقاله یک سیستم چند عاملی برای مدیریت تراکم شبکه ی توزیع با خودروهای الکتریکی
عنوان فارسی |
یک سیستم چند عاملی برای مدیریت تراکم شبکه ی توزیع با خودروهای الکتریکی |
عنوان انگلیسی |
A multi-agent system for distribution grid congestion management with electric vehicles |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت تراکم؛ شبکه ی توزیع؛ خودروهای الکتریکی؛ سیستم چندعاملی؛ تخصیص منابع |
درسهای مرتبط | شبکه هوشمند؛ انرژی های نو؛ طراحی شبکه توزیع |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 29 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. معماری سیستم کنترلی 3. فرمول بندی مسأله و توسعه ی الگوریتم های کنترلی برای ایجاد زمان بندی شارژ EV و مدیریت تراکم شبکه 4. مدل چند عاملی برای سیستم کنترلی 5. شبیه سازی و نتایج آن 6. بررسی و نتیجه گیری
چکیده – خودروهای الکتریکی (EVs) به طور گسترده ای به عنوان باارزش ترین امتیازات در شبکه ی هوشمند به عنوان منابع انرژی پراکنده علاوه بر عملکرد پایه ای حمل و نقلی شان در نظر گرفته می شوند. با این حال، اتصال EVها به شبکه ی توزیع و شارژ مجدد باتری های EV بدون هیچ گونه اقدام کنترلی ممکن است منجر به اضافه بار ترانسفورماتورها شده و در طول ساعات پیک در کنار در نظر گرفتن ارزش های اقتصادی نسبتاً زیاد گردد. در این پژوهش، یک روش کنترلی سلسله مراتبی دو سطحی برای ادغام EVها با شبکه ی توزیعی پیشنهاد شده تا محدودیت های عملیاتی و یک سری منافع دیگر و نیز اقدامات بین اپراتور سیستم توزیعی (DSO) هماهنگ شده و به واسطه ی معرفی اپراتور فلیت (FO) اپراتور بازار ظرفیت شبکه (CMO) تسهیل گردد. برخلاف سیستم کنترل سلسله مراتبی معمولی که در آن کنترل کننده ی سطح بالاتر به واحد سطح پایین دستور می دهد تا یک سری اقدامات را انجام دهد، در این پژوهش، کنترل بازار محور روی هر دو سطح بالا و پایین سیستم سلسله مراتبی به کار گرفته می شود. به طور خاص، در سطح بالاتر از سلسله مراتب، اپراتور سیستم توزیعی از کنترل بازار محور استفاده می کند تا زمان بندی توان اپراتور فلیت را هماهنگ گرداند. در سطح پایین سلسله مراتب، اپراتور فلیت از کنترل بازار محور برای تخصیص توان شارژ به EVهای خصوصی استفاده می کند و با استفاده از کنترل بازار محور، روش پیشنهادی، انعطاف پذیری EVها را از طریق حضور فاکتور پاسخ دهی به وزن در قیمت سایه ای ارسال شده توسط FO در نظر می گیرد. علاوه بر این، به منظور نشان دادن کامل رفتار هماهنگ استراتژی کنترل پیشنهادی، ما یک سیستم چند عاملی (MAS) ساخته ایم که بر اساس محیط شبیه سازی مشترک JACK، متلب و سیمولینک می باشد. یک مورد کاربردی از MAS و نتایج اجرای سیستم نیز برای نمایش بصری اثربخشی رویکرد پیشنهادی ارائه شده اند.
Electric vehicles (EVs) are widely regarded as valuable assets in the smart grid as distributed energy resources in addition to their primary transportation function. However, connecting EVs to the distribution network and recharging the EV batteries without any control may overload the transformers and cables during peak hours when the penetration of EVs is relatively high. In this study, a two level hierarchical control method for integrating EVs into the distribution network is proposed to coordinate the self-interests and operational constraints of two actors, the EV owner and Distribution system operator (DSO), facilitated by the introduction of the fleet operator (FO) and the grid capacity market operator (CMO). Unlike the typical hierarchical control system where the upper level controller commands the low level unit to execute the actions, in this study, market based control are applied both in the upper and low level of the hierarchical system. Specifically, in the upper level of the hierarchy, distribution system operator uses market based control to coordinate the fleet operator׳s power schedule. In the low level of the hierarchy, the fleet operator use market based control to allocate the charging power to the individual EVs, by using market based control, the proposed method considers the flexibility of EVs through the presence of the response-weighting factor to the shadow price sent out by the FO. Furthermore, to fully demonstrate the coordination behavior of the proposed control strategy, we built a multi-agent system (MAS) that is based on the co-simulation environment of JACK, Matlab and Simulink. A use case of the MAS and the results of running the system are presented to intuitively illustrate the effectiveness of the proposed solutions.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 17 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.