دانلود ترجمه مقاله بازاریابی برای پایداری: بسط مفاهیم ترکیب بازاریابی برای تحریک ارزش هایی برای افراد و جامعه

عنوان فارسی

بازاریابی برای پایداری: بسط مفاهیم ترکیب بازاریابی برای تحریک ارزش هایی برای افراد و جامعه در سطح بزرگ

عنوان انگلیسی

Marketing for sustainability: Extending the conceptualisation of the marketing mix to drive value for individuals and society at large

کلمات کلیدی :

  ترکیب بازاریابی؛ مشارکت؛ اصول؛ اولویت ها؛ وعده ها؛ پایداری

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 39
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
27,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بازاریابی برای پایداری شبیه چیست 3. بازاریابی و پایداری: نقش ها 4. بازار برای پایداری 5. بازاریابی برای پایداری: در حالت ترکیبی 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف از این مقاله ارائه دیدگاه های تئوریک جدید در زمینه بازاریابی برای پایداری مخصوصاً برای مقابله با تهدیدات محیطی تغییرات آب و هوایی می باشد. ما در این مقاله نحوه عملکرد بازاریابی از طریق مفهوم سازی ترکیبات بازاریابی به منظور امکان سنجی مفروضات پایداری در عملکردهای تجاری را مورد بررسی قرار داده ایم. در مورد چهار P سنتی (محصول، قیمت، ارتقا و مکان) ما اهداف خاصی از مشارکت کنندگان پایدار، فرآیندها، و شواهد فیزیکی را ارائه داده و این موارد را معرفی کرده ایم: وعده، اصول، و مشارکت، همچنین استدلال می شود که هر کدام از این موارد ممکن است متغیر بازاریابی قابل کنترلی را در نظر بگیرد که با خلاقیت های فردی و اجتماعی در سهیم است. این چارچوب به منظور ایجاد سهمی نوین در تئوری و عمل بازاریابی ارائه شده و توجیه یافته است. محدودیت ها و پژوهش های آتی نیز مورد بررسی قرار گرفته اند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The purpose of this paper is to provide new theoretical perspective on marketing for sustainability, particularly for dealing with the environmental threat of climate change.We reconceptualise how marketing is operationalised through the conceptualisation of the marketing mix in order to permit the normalisation of sustainability considerations in business operations and consumption. To the traditional four Ps (product, price, promotion and place) we add but recalibrate for the specific purpose of sustainability participants, processes, and physical evidence, and introduce: promise, principles, and partnership, arguing that each of these may be considered a controllable marketing variable that will contribute to the creation/ co-creation of individual and social value. This framework is developed and justified in order to make a novel contribution to marketing theory and practice. Limitations and future research directions conclude the discussion.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 10 و 11 فایل ورد ترجمه)

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 27,600 تومان

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi