دانلود ترجمه مقاله ارتباط بین سبک های یادگیری، تفکر خلاق و آموزش چند رسانه ای

عنوان فارسی

ارتباط بین سبک های یادگیری، کارایی تفکر خلاق و ابزارهای آموزش چند رسانه ای

عنوان انگلیسی

The Relationship between Learning Styles, Creative Thinking Performance and Multimedia Learning Materials

کلمات کلیدی :

  سبک های یادگیری؛ تفکر خلاق؛ ابزار یادگیری چندرسانه ای

درسهای مرتبط روانشناسی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 17
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
62,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. هدف تحقیق 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – مقاله حاضر یافته های تحقیقی را گزارش می دهد که تاثیر سبک های یادگیری بر کارایی تفکر خلاق دانشجویان مهندسی هنگام استفاده از ابزارهای آموزشی چندرسانه ای را مورد بررسی قرار می دهد. با در نظر گرفتن فراگیر و گسترده بودن ابزار آموزشی مبتنی بر فن آوری و تاثیر احتمالی آن بر کارایی خلاقیتی دانشجویان، یک ابزار یادگیری چندرسانه ای برای گروهی از دانشجویان مهندسی مکانیک، در یک موضوع خاص، ابداع شد. هدف بررسی رابطه بین سبک های یادگیری و تفکر خلاق آنها، بعد از استفاده از ابزار آموزشی چندرسانه ای بود. تست تفکر خلاق تورانس (TTCT) به عنوان ابزار اصلی اندازه گیری تفکر خلاق دانشجویان قبل و بعد از تحویل ابزارهای یادگیری چندرسانه ای، مورد استفاده قرار گرفت. همچنین شاخص سبک یادگیری (ILS) برای شناسایی سبک های یادگیری دانشجویان استفاده شد. آزمون نمونه مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه جهت مقایسه نمره های TTCT با ابعاد سبک های یادگیری مورد استفاده قرارگرفت. یافته ها بیان می کنند که دانشجویان فعال، انعکاسی، شهودی یا درونیاب و بسیار بصری، بعد از استفاده از ابزار یادگیری چندرسانه ای، از خلاقیت سود بردند. مقدمه: استفاده از تکنولوژی در آموزش و تحصیلات امروزه، معمول است و ابزارهای تدریس و یادگیری جدید بسیاری معرفی و مورد استفاده قرار گرفته اند. بجای استفاده از مطالب آموزشی متداول کاغذی و ایستاء، مربیان به دنبال دستکاری، تغییر و بهره گیری از مطالب آموزشی پویا می باشند. فن آوری کامپیوتر را می توان برای تبدیل متن و گرافیک، دستکاری و تغییر رنگ ها و مطالب صوتی و استفاده از دیگر اثرات کامپیوتری جهت ایجاد ارائه اطلاعات پویا و متحرک مورد استفاده قرار داد [1]. این شامل مطالب گرافیکی و متنی استاتیک با استفاده از پاورپوینت یا صدا و تصویر با استفاده از Flash یا Media Player است. ارائه اطلاعات بنابراین می تواند از فرمت های استاتیک و کاغذی به ارائه های پویا تبدیل شوند. این ارائه های دینامیک امکان استفاده از ابزار، مطالب و فن آوری های جدید در فرآیندهای تدریس و یادگیری را فراهم می سازند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper reports the findings of a research which looks at the influence of learning styles on engineering students’ creative thinking performance when multimedia learning tool is used. Taking into consideration the ubiquity of technology-based educational tool and its possible impact on students’ creative performance, a multimedia learning tool was developed for a group of mechanical engineering students based on a specific subject. The purpose was to investigate the relationship between students’ learning styles and their creative thinking after using the multimedia learning tool. The Torrance Test of Creative Thinking (TTCT) was used as the main instrument to measure students’ creative thinking before and after the multimedia learning tool was administered. The Index of Learning Style (ILS) was also used to identify students’ learning styles. The independent sample t- test and one-way analysis of variance were used to compare the TTCT scores with the learning styles dimensions. The findings indicate that active, reflective, intuitive and high visual students benefit creatively after using the multimedia learning tool. Introduction: The use of technology in education today is common with many new teaching and learning tools being introduced and used. Instead of using the conventional paper-based and static learning materials, educators are looking at manipulating and utilizing dynamic learning materials. Computer technology can be employed to transform texts and graphics, manipulate colours and audio and use other computer effects to create dynamic and animated representations of information [1]. This includes static graphics and texts using PowerPoint or animation and audio using Flash or Media Player. Representations of information can therefore be transformed from static and paper-based formats into dynamic representations [2, 1], which allow for new tools, materials and techniques to be used in teaching and learning processes.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 62,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارتباط بین سبک های یادگیری، تفکر خلاق و آموزش چند رسانه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi