دانلود ترجمه مقاله مسائلی در مدیریت زنجیره تامین: پیشرفت ها و پتانسیل ها
عنوان فارسی |
مسائلی در مدیریت زنجیره تامین: پیشرفت ها و پتانسیل ها |
عنوان انگلیسی |
Issues in Supply Chain Management: Progress and potential |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت زنجیره تامین |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 16 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. چارچوب مدیریت زنجیره تأمین در سال 2000 3. اولویت ها و انتشارات پژوهش های مدیریت زنجیره تأمین از سال 1992 تا 2016 4. روش تحقیق 5. یافته های پژوهش 6. چارچوب مدیریت زنجیره تأمین در سال 2016 7. مقایسه چارچوب مدیریت زنجیره تأمین و مدل مرجع عملیاتی زنجیره تأمین (SCOR) 8. فرصت هایی برای پژوهش های آتی 9. نتیجه گیری
چکیده – در مقاله مدیریت بازاریابی صنعتی، "موضوعاتی در زمینه مدیریت زنجیره تأمین"، لامبرت و کوپر (2000) چارچوبی برای مدیریت زنجیره تأمین (SCM) و نیز موضوعات مرتبط با نحوه پیاده سازی و جهت گیری هایی برای پژوهش های آینده ارائه داده اند. این چارچوب شامل هشت فرآیند تجاری بین شرکتی، بین عملکردی است که می توان به عنوان روشی جدید برای مدیریت روابط با عرضه کنندگان و مشتریان مورد استفاده قرار داد. این موضوع بر اساس پژوهش های انجام شده توسط تیمی از محققین دانشگاهی است که با گروهی از مدیران اجرایی از شرکت های غیر رقابتی از سال 1992 به طور منظم و با هدف بهبود تئوری و شیوه SCM همکاری می کنند. این تحقیق در 16 سال گذشته به طور مستمر انجام شده و حال حدود 25 سال را پوشش می دهد. در این مقاله، ما پیشرفت هایی را بررسی کرده ایم که در زمینه توسعه و پیاده سازی چارچوب SCM پیشنهادی از سال 2000 ایجاد شده و فرصت هایی را برای پژوهش های آتی تعیین کرده است.
In a 2000 article in IndustrialMarketingManagement, “Issues in Supply ChainManagement,” Lambert and Cooper presented a framework for Supply Chain Management (SCM) aswell as issues related to howit should be implemented and directions for future research. The framework was comprised of eight cross-functional, cross-firm business processes that could be used as a new way to manage relationships with suppliers and customers. It was based on research conducted by a team of academic researchers working with a group of executives from non-competing firms that had been meeting regularly since 1992 with the objective of improving SCM theory and practice. The research has continued for the past 16 years and now covers a total of 25 years. In this paper, we reviewthe progress that has beenmade in the development and implementation of the proposed SCMframework since 2000 and identify opportunities for further research.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.