دانلود ترجمه مقاله اینترنت اشیا برای تشویق به بازیافت در شهر هوشمند

عنوان فارسی :

پلتفرم اینترنت اشیا برای تشویق به بازیافت در یک شهر هوشمند

عنوان انگلیسی :

Internet of Things Platform to Encourage Recycling in a Smart City

کلمات کلیدی :

  اینترنت اشیا (IoT)؛ سیستم های چند عاملی؛ بازیافت؛ شهرهای هوشمند

درسهای مرتبط : اینترنت اشیا
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 25
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. کارهای مرتبط 3. سیستم پیشنهادی 4. نتایج شبیه سازی 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

The value that information has received in recent years is incalculable. Until less than a decade ago, storing data seemed far from having a benefit, implying a high cost that in many cases could not be assumed. Advances in computing have made the analysis of information one of the main interests for scientists. These scientists, applying traditional techniques of artificial intelligence in a distributed way, manage to extract in many cases a valuable knowledge that was previously unthinkable (Sanchez et al., 2014; Zygiaris, 2013). One of the main sources of data generation that can lead to great benefits is the city. The beneficiaries are their citizens. According to numerous studies (Chamoso et al., 2018b), cities can generate large amounts of daily data, spread across a wide range of sectors. The sectors of energy, traffic and public transport, services or public administration are just examples of sectors that can greatly benefit from the analysis of information generated in a city. Over the last few years, different studies have been carried out to create distributed platforms adapted to recover that infor- mation, process it, and put it to the benefit of citizens through different applications. Some well-known examples are the platforms deployed in cities such as Barcelona (Bakıcı et al., 2013), SmartSantander (Gaur et al., 2015), or Málaga (Carillo-Aparicio et al., 2013). However, there is still no standard that has been taken as a model to follow when deploying a platform that turns a city into a smart city; even within these vertical platforms there are many modules that can be developed from the layer applications such as applications that encourage citizens to carry out beneficial activities for the community. One of these activities may be to encourage the users of a city to recycle waste. And it is necessary to implement solutions to the problem of what to do with garbage. The vast majority of European countries have adopted measures to recycle this waste (Candanedo et al., 2018; Rivas et al., 2018b). One of these measures was the creation of urban waste treatment plants to manage the waste generated in the cities. However, for these plants to perform their recycling function it was necessary to develop a waste collection network. In the European Union (EU) there is no common method in waste management. Some countries have deployed a series of colored containers in which the user introduces the waste according to its type; in other countries it is in supermarkets where the consumer is allowed to deliver a series of waste and packaging for recycling. The use of these measures has allowed the recovery of numerous tons of garbage that were previously completely discarded in landfills, obtaining numerous benefits for both humans and the environment. One of the main disadvantages of these systems is that the recycling of waste is often done altruistically, so it would be interesting to develop a mechanism that encourages this recycling to turn our cities into smart cities. This mechanism can be a module of a smart city platform with those mentioned above or a platform in itself, which can obtain its own data, process it, and make decisions. That is why this article proposes a platform based on agents that take care of all the processes that an Internet of Things (IoT) platform must incorporate to be incorporated in a smart city. The platform of agents thanks to the use of a gamification algorithm performs the task of encouraging users to recycle waste and communicates with the users’ mobile application for bidirectional communication processes and that the user knows the state at all times of the achievement of the challenges.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

ارزشی که اطلاعات در سالهای اخیر پیدا کرده است، غیرقابل سنجش است. تا کمتر از یک دهه پیش، ذخیره داده ها بدون منفعت بنظر می رسید، که این بیان کننده هزینه زیادی است که در بسیاری موارد، نمی توان آنرا متقبل نمود. پیشرفت ها در رایانش (محاسبات)، تحلیل اطلاعات را به یکی از زمینه های پژوهشی عمده برای دانشمندان تبدیل کرده است. این دانشمندان، با بکار گیری فنون سنتی هوش مصنوعی به صورت پراکنده، می توانند در بسیاری از موارد، دانش ارزشمندی که قبلاً حتی قابل تصور نبود را استخراج کنند (سانچز و همکاران، 2014؛ زیگیاریس، 2013). یکی از منابع اصلی تولید داده ها که می تواند منفعت های بسیاری با خود به ارمغان بیاورد، شهر است. ذینفعان آن، شهروندان می باشند. طبق مطالعات متعدد (چاموسو و همکاران، 2018 ب)، شهرها می توانند داده های روزانه هنگفتی تولید کنند، و در محدوده گسترده ای از بخش ها انتشار یابند. بخش های انرژی، حمل و نقل و حمل و نقل عمومی، خدمات دولتی، تعدادی از نمونه های بخش هایی هستند که می توانند به میزان زیادی از تحلیل اطلاعات تولید شده در یک شهر، منفعت کسب کنند. در چند سال اخیر، مطالعات مختلفی برای ایجاد بسترهای توزیع شده بکار گرفته شده برای بازیابی و استخراج آن اطلاعات، پردازش آنها و مفید سازی آنها برای شهروندان از طریق برنامه های کاربردی مختلف، انجام شده اند. تعدادی از نمونه های مشهور آن، بسترهای پیاده سازی شده در شهرهایی مانند بارسلونا (باکیجی و همکاران، 2013)، SmartSantander (گائور و همکاران، 2015) یا مالاگا (کاریلو-آپریسیو و همکاران، 2013) می باشند. اما، هنوز هیچ استانداردی به عنوان یک مدل یا الگو برای پیروی هنگام نصب یک بستر وجود ندارد که یک شهر را به یک شهر هوشمند تبدیل کند، حتی در این بسترهای عمودی، ماژول های بسیاری وجود دارند که می توانند از برنامه های لایه مانند برنامه هایی که شهروندان را ترغیب به انجام فعالیت مفید برای جامعه می کنند، توسعه یابند. یکی از این فعالیت ها می تواند ترغیب کاربران یک شهر برای بازیافت ضایعات باشد. و پیاده سازی راهکارهایی برای مسئله آنچه که با زباله ها باید انجام دارد، لازم است. اکثریت عمده کشورهای اروپایی، از اقداماتی برای بازیافت این ضایعات استفاده کرده اند (کانداندو و همکاران، 2018؛ ریواس و همکاران، 2018 ب). یکی از اقدامات، ایجاد تاسیسات تصفیه ضایعات شهری جهت مدیریت ضایعات تولید شده در شهرها می باشد. اما، برای اینکه این تاسیسات، کارکرد بازیافت خود را انجام دهند، لازم است که یک شبکه جمع آوری ضایعات ابداع و ساخته شود. در اتحادیه اروپا (EU)، یک روش معمول در مدیریت ضایعات و پسماند، وجود ندارد. تعدادی از کشورها یک سری جعبه رنگی را گذاشته اند که کاربر ضایعات را براساس نوع به داخل آنها می ریزد؛ در کشورهای دیگر، در سوپرمارکت ها به مصرف کننده اجازه داده می شود تا یک سری ضایعات و بسته بندی ها را برای بازیافت تحویل دهند. استفاده از این اقدامات، بازیابی دهها تن ضایعات که قبلاً کاملاً در خاکریزها دفع می شدند را ممکن ساخته است و در نتیجه مزایای متعددی هم برای انسان ها و هم محیط زیست فراهم کرده است. یکی از معایب اصلی این سیستم ها این است که بازیافت ضایعات، اغلب به صورت نوع دوستانه انجام می شود، بنابراین طراحی مکانیزمی که بازیافت را جهت تبدیل شهرها به شهرهای هوشمند، را ترغیب می کند، جالب خواهد بود. این مکانیزم می تواند یک ماژول از یک بستر یا پلتفرم شهر هوشمند با موارد ذکر شده در بالا یا فقط یک بستر باشد که بتواند داده های خود را کسب کند، آنها را پردازش کند و تصمیم گیری کند. به این دلیل است که این مقاله، یک بستر مبتنی بر کارگزاران که به همه فرآیندی که یک بستر اینترنت اشیاء (IoT) باید در یک شهر هوشمند شامل و وارد کند، توجه می کند. بستر کارگزاران به لطف استفاده از یک الگوریتم نظریه بازی، کار ترغیب کاربران برای بازیافت ضایعات را انجام می دهد و با برنامه موبایلی کاربر جهت انجام فرآیندهای ارتباطات دو طرفه، تبادل اطلاعات دارد و کاربر همیشه از وضعیت رفع چالش ها اطلاع دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اینترنت اشیا برای تشویق به بازیافت در شهر هوشمند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.