دانلود ترجمه مقاله چابکی در توسعه سیستم اطلاعات در قالب یادگیری سازمانی
عنوان فارسی |
چابکی در توسعه سیستم اطلاعات در قالب یادگیری سازمانی |
عنوان انگلیسی |
Information system development agility as organizational learning |
کلمات کلیدی : |
  چابکی؛ نوآوری IT؛ اکتشاف؛ بهره برداری؛ اهداف فرایند؛ مبادلات |
درسهای مرتبط | مدیریت صنعتی؛ مدیریت سیستم های اطلاعاتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2006 | تعداد رفرنس مقاله : 48 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مدل چابکی ISD 3. روش تحقیق و سایت ها 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – چابکی در توسعه سیستم اطلاعاتی (ISD)، به علت، نحوه درک و پاسخ سازمان ISD در زمان توسعه و حفظ برنامه های سیستم اطلاعاتی مربوط می شود. ما نظریه چابکی ISD را مطرح می کنیم که براساس مدل نوآوری IT و یادگیری سازمانی است. این تحقیق برای بررسی چابکی سازمانهای ISD، مفاهیم اکتشاف و بهره برداری، نظریه مارچ را اتخاذ می کند. بسته به تمرکز یادگیری سازمانهای ISD، درباره آنچه باید فورا ارزیابی کنند و پاسخ دهند، تصمیم می گیرند. این مسئله در نحوه ارزیابی سرعت، نسبت به دیگر اهداف فرایند ISD توسط آنها از جمله کیفیت، هزینه، خطر و محتوای نوآوری منعکس می شود. مقاله برای تحقیق ، دو پیشنهاد اصلی ارائه می دهد: 1. سازمانهای ISD با توجه به نیاز خود به اکتشاف و بهره برداری، خود را در رژیم نوآوری متفاوت قرار می دهند و 2. درک آنها از چابکی، متفاوت از رژیم های منعکس شده در اولویت های هدف می باشد. ما این پیشنهادات را از طریق بررسی تجربی تغییرات در اهداف فرایندی سازمانهای ISD و شیوه های نوآوری طی دوره 4ساله (2003-1999) تایید می کنیم که در این مدت، از اکتشاف و بهره برداری دور شده و به رایانش اینترنتی نزدیک شدند. سازمانهای ISD در طول دوره زمانی، چابکی را بطور متفاوت بررسی کردند، که در نحوه برخورد آنها با محتوای نوآوری یا سرعت، در مقابل دیگر اهداف فرایند از جمله هزینه، ریسک و کیفیت محصول منعکس شده است. در نتیجه، این مقاله درباره پیامدهای تحقیق آینده درزمینه چابکی سازمانهای ISD بحث می کند. مقدمه: چابکی را می توان بصورت کیفیت یا قابلیت حرکت سریع و زیرک تعریف کرد. در زمینه توسعه سیستم اطلاعات (ISD)، چابکی را می توان بصورت توانایی سازمان ISD در ارزیابی و پاسخ سریع به تغییرات فنی و فرصت های کسب و کار جدید تعریف کرد. در نتیجه، سازمان ISD چابک، سازمانی است که سیستم اطلاعات (IS) را توسعه داده و حفظ می کند، توانایی ارزیابی و پاسخ به تغییرات غیرمنتظره محیطی و تکمیل این مهارتها برای ارائه سریع IS دارد. نیاز به چابکی در سازمانهای ISD در اثار گذشته به خوبی شناسایی نشده اند. تاکید این قسمت، کاهش واریانس در محصولات و فرایندهای ISD و افزایش اعتبار و کیفیت سیستم می باشد. در نتیجه، تحقیق با هدف افزایش قابلیت تکرار و کنترل فرایند (هامفری 1989، کورتیس 1992) می باشد که درآن محققین فرض می کنند سرعت توسعه و محصولات نسبتا ثابت بوده، سازمانهای ISD نیازی به چابک بودن ندارند.
Information System Development (ISD) agility is concerned with why and how ISD organizations sense and respond swiftly as they develop and maintain Information System applications. We outline a theory of ISD agility that draws upon a model of IT innovation and organizational learning. The theory adopts March’s concepts of exploration and exploitation to investigate agility in the context of ISD organizations. Depending on their learning focus, ISD organizations make choices as to what sensing and responding swiftly means. This is reflected in how they value speed in relation to other ISD process goals, including quality, cost, risk and innovative content. The paper examines two specific Research Propositions: (1) ISD organizations locate themselves into different innovation regimes with respect to their need for exploration and exploitation, and (2) their perceptions of agility differ in those regimes as reflected in their process goal priorities. We validate these propositions through an empirical investigation of changes in ISD organizations’ process goals and innovation practices over a period of over 4 years (1999–2003), during which time they shied away from exploration to exploitation while innovating with Internet computing. These ISD organizations viewed agility differently during the studied time periods as reflected in how they traded innovative content or speed vis-a`-vis the other process goals of cost, risk, and product quality. In conclusion, this paper discusses implications for future research on agility in ISD organizations. Introduction: Agility can be defined in general as the quality or capability of being quick moving and nimble. In the context of information system development (ISD), agility can be defined as an ISD organization’s ability to sense and respond swiftly to technical changes and new business opportunities. Accordingly, an agile ISD organization, one that develops and maintains Information System (IS), has the capability to sense and respond to unexpected environmental changes and to hone these skills to quickly deliver IS. The need for agility in ISD organizations has not been well recognized in the past literature. The focus here has been reducing variance in ISD products and processes and thereby increasing system validity and quality. Consequently, research has aimed at increasing process repeatability and control (Humphrey, 1989; Curtis et al., 1992) where researchers assume, Ceteris paribus, that development speed and products remain relatively constant and thus, ISD organizations do not need to be agile.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 18 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.