دانلود ترجمه مقاله بهبود عملکرد کیفیت توان جریان منبع نهایی یک درایو موتور BLDC
عنوان فارسی |
بهبود عملکرد کیفیت توان جریان منبع نهایی یک درایو موتور BLDC با استفاده از یک مبدل DC-DC جدید |
عنوان انگلیسی |
Improved Source-End Current power Quality Performance of a BLDC Motor Drive Using a Novel DC-DC Converter |
کلمات کلیدی : |
  مبدل فلای بک زتا غیر ایزوله؛ اصلاح فاکتور توان؛ درایو موتور DC بدون جاروبک |
درسهای مرتبط | کیفیت توان (Power Quality) |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 22 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. درایو موتور BLDC مبتنی بر PFC پیشنهادی 3. طراحی درایو موتور BLDC تغذیه مبدل فلای بک زتا 4. کنترل درایو موتور BLDC تغذیه مبدل فلای بک زتای PFC غیر ایزوله 5. نتایج شبیه سازی 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله یک درایو موتور DC بدون جاروبک (BLDC) یا اصلاح فاکتور توان (PFC) را برای کاربردهای سرعت بالای توان پایین ارائه داده است. در این مقاله، سرعت موتور BLDC با تنظیم ولتاژ لینک DC اینورتر منبع ولتاژ (VSI) کنترل شده است. یک عملیات مبدل فلای بک زتا غیر ایزوله مبتنی بر PFC جدید در حالت هدایت ناپیوسته (DCM) برای کنترل ولتاژ لینک DC مربوط به VSI با بررسی سنسور ولتاژ واحد مورد استفاده قرار گرفته است. با استفاده از مبدل زتا و مشخصه های مناسب آن در کاهش ریپل جریان خروجی و قابلیت اصلاح فاکتور توان ذاتی آن و نیز استفاده از مبدل فلای بک در زتا با استفاده از مشخصه های بهره بالا، این مبدل می تواند انتخاب خوبی برای اتصال درایو موتور BLDC باشد. محیط سیمولینک متلب برای شبیه سازی مدل پیشنهادی برای حصول محدوده وسیعی از کنترل سرعت با فاکتور توان واحد در AC اصلی و PQ بهبود یافته (کیفیت توان) مبتنی بر استاندارد IEC 61000-3-2 مورد استفاده قرار گرفته است.
This paper presents a brushless DC (BLDC) motor drive with power factor correction (PFC) for low power and high speed applications. In this study, the speed of the BLDC motor is controlled by adjusting the DC link voltage of the voltage source inverter (VSl). A novel PFC based Non-isolated Zeta Fly-back converter operating in discontinuous conduction mode (DCM) is used for controlling the DC link voltage of the VSl by exploiting single voltage sensor. Utilizing the zeta converter and its valuable property in reducing output current ripple and its inherently power factor correction capability and interleaving fly-back converter to zeta and using its high gain property, this converter can be a good choice for interfacing BLDC motors drive. The MATLABI SIMULlNK environment is used to simulate the proposed model to achieve a wide range of speed control with near unity power factor at A C mains and improved PQ (Power Quality) based on lEC 6/000-3-2 standard.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.