دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر پذیرش متاورس در آموزش

عنوان فارسی

عوامل موثر بر پذیرش متاورس در آموزش: یک مرور سیستماتیک؛ چارچوب پذیرش، و دستور کار تحقیق آینده

عنوان انگلیسی

Factors affecting metaverse adoption in education: A systematic review, adoption framework, and future research agenda

کلمات کلیدی :

  عوامل؛ پذیرش متاورس؛ آموزش؛ مرور سیستماتیک؛ چارچوب پذیرش؛ دستور کار تحقیق

درسهای مرتبط مهندسی کامپیوتر
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2024 تعداد رفرنس مقاله : 101
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه 3. روش ها 4. نتایج و بحث و بررسی 5. دستور کار تحقیقات آینده 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – متاورس، با تکیه بر زیرساخت فنی خود، برای ادغام موفقیت‌آمیز در محیط‌های آموزشی به شدت به تعامل و رفتار کاربر وابسته است. درک عوامل محرک آن برای چنین پلتفرمی، به ویژه در محیط‌های آموزشی، ضروری است تا از تئوری به عمل گذار کند. با این حال، این عوامل به دلیل ناسازگاری در زیرساخت و محیط‌ها همچنان مبهم هستند. بنابراین، این مرور سیستماتیک با ارائه یک دیدگاه یکپارچه در مورد پذیرش متاورس در آموزش، تلاش می‌کند این خلأ را پر کند. این کار از طریق سه بعد اصلی انجام می‌شود: ایجاد یک طبقه‌بندی از عوامل موثر بر پذیرش متاورس در آموزش، پیشنهاد یک چارچوب برای پذیرش متاورس و پیشنهاد مسیرهای تحقیق آینده در این حوزه. مرور به طور سیستماتیک عوامل تأثیرگذار را در چهار دسته مجزا طبقه‌بندی می‌کند: عوامل روانشناختی و انگیزشی، عوامل کیفی، عوامل اجتماعی و عوامل بازدارنده. چارچوب پیشنهادی یک رویکرد ساختار یافته برای مطالعات آینده در مورد بررسی پذیرش متاورس در محیط‌های آموزشی ارائه می‌دهد. چارچوب پیشنهادی همچنین تأکید می‌کند که موسسات آموزشی نباید فقط پیش‌نیازهای فنی را در نظر بگیرند، بلکه باید جنبه‌های اجتماعی، روانشناختی و انگیزشی متاورس را نیز در نظر بگیرند. این مطالعه همچنین چندین دستور کار تحقیقاتی حیاتی را برای افزایش درک ما از پذیرش متاورس در آموزش مشخص می‌کند. بینش‌های حاصل از این مرور برای موسسات آموزشی، سیاست‌گذاران، توسعه‌دهندگان و محققان ارزشمند است و به طور قابل توجهی، حوزه نوظهور پذیرش متاورس را غنی می‌کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The Metaverse, underpinned by its technical infrastructure, heavily relies on user engagement and behavior for successful integration into educational settings. Understanding its driving factors is essential for such a platform to transition from theory to practice, especially in educational settings. However, these factors remain elusive due to inconsistencies in infrastructure and environments. Therefore, this systematic review aims to fill this void by presenting an integrative view on Metaverse adoption in education. This is achieved via three primary dimensions: establishing a taxonomy of the factors influencing Metaverse adoption in education, proposing a framework for Metaverse adoption, and suggesting future research trajectories in this domain. The review systematically classifies the influential factors into four distinct categories: psychological and motivational factors, quality factors, social factors, and inhibiting factors. The proposed framework provides a structured approach for future studies investigating the Metaverse adoption in educational settings. The proposed framework also emphasizes that educational institutions should not only consider the technical prerequisites but also the social, psychological, and motivational aspects of the Metaverse. The study also pinpoints several critical research agendas to enhance our understanding of Metaverse adoption in education. The insights from this review are invaluable for educational institutions, policymakers, developers, and researchers, significantly enriching the emerging field of Metaverse adoption.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر پذیرش متاورس در آموزش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi